.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL + SDL

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
am!go



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 23. květen 2008, 15:20:30    Předmět: OpenGL + SDL Odpovědět s citátem

Zdravim, u naseho enginu jsme se rozhodli pouzit pro vytvareni okna na renderovani SDL. Problem je, ze chci mit kod pro vytvareni okna a kod pro renderovani od sebe co nejvic oddelene. Nejvetsim duvodem je asi, ze chceme pouzivat jak D3D, tak OpenGL. Na windowsech to neni zas takovy problem, staci predat handle okna, do ktereho se ma vykreslovat.

Horsi je to uz na Linuxu. Nasel jsem si par tutorialu, ale tam byl kod pro OpenGL dost spjaty s SDL. Hned pri vytvareni okna se tam pridaval flag SDL_OPENGL a vysledne prohazovani bufferu se resilo pres SDL_GL_SwapBuffers( ); Jenze to moc nevyhovuje tomu, aby byl kod pro OpenGL co nejvic separovanej. Exisuje na linuxu neco jako handly na Windowsech nebo neznate nejakej sikovnej zpusob, jak to poresit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 23. květen 2008, 15:43:39    Předmět: Odpovědět s citátem

u SDL sa handle okna nemusi predavat. pretoze podporuje len jedno okno. takze SDL_GL_SwapBuffers() by myslim nevadilo. ono je to vlastne jedina funkcia co je treba z SDL volat pri renderingu. este jedno riesenie je predat OpenGL casti ukazatel na funkciu n prehadzovanie bufferov. tak tam nebude absolutne nic z SDL.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 23. květen 2008, 17:14:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Na linuxu samozřejmě "handly" máš taky. glXSwapBuffers bere pointer na Display* (pro spojení s X.org) a ID okna. SDL je jenom wrapper, tam si moc nepomůžeš.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna