Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 25. květen 2008, 14:08:48 Předmět: SDL_MouseMotionEvent při vyjetí z okna |
|
|
Zdravím,
jde nějak získávat SDL_MouseMotionEvent, i když kurzor myši opustí plochu SDL okna? Stačio by, i kdyby to šlo jenom se stisknutým tlačítkem myši (jde o to, aby fungovalo snímání tažení myši a nezastavilo se, když myš odjede z okna).
Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 25. květen 2008, 19:04:00 Předmět: |
|
|
Ve WinAPI se o dostávání těchto zpráv musí předem explicitně požádat pomocí TrackMouseEvent. Proto by se dalo čekat, že v SDL bude muset taky něco takového být. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 25. květen 2008, 19:30:03 Předmět: |
|
|
zabudate na to ze Simple Directmedia Layer teda ze to tam nie je.(pravdepodobne) _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 25. květen 2008, 19:46:03 Předmět: |
|
|
SDL je delane pro jednoduche vytvareni celoobrazovkovych her, takze nevidim duvod, proc by tam neco takoveho melo byt. Na okenni aplikace bych zvolil jine API. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 25. květen 2008, 21:06:47 Předmět: |
|
|
Nebo si to do SDL ručně dopsat... _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
yaqwsx
Založen: 25. 02. 2008 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 26. květen 2008, 14:04:07 Předmět: |
|
|
To Eosie: Macochisto... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 26. květen 2008, 14:07:38 Předmět: |
|
|
Já jsem teda kód SDL neviděl, ale nemuselo by to být tak těžké. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 26. květen 2008, 20:12:28 Předmět: |
|
|
yaqwsx napsal: |
To Eosie: Macochisto... |
Pokud jsi četl alespoň NeHe tutoriály (nebo znáš WinAPI), neměl bys mít problém tam té inicializaci okna rozumět, protože se to moc neliší. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
yaqwsx
Založen: 25. 02. 2008 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 27. květen 2008, 18:21:01 Předmět: |
|
|
No možná to bylo silný slovo, ale pro mě winAPI ještě stále vzdálená budoucnost... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 27. květen 2008, 18:24:54 Předmět: |
|
|
Ono to vypadá ošklivě, ale dá se to. Já se základy naučil přes prázdniny, kdy jsem do práce programoval grid control čistě pod WinAPI.
Otázkou je, jak moc je WinAPI v dnešní době perspektivní. To se spíš naučit třeba paralelní programování nebo tak něco _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 27. květen 2008, 20:57:24 Předmět: |
|
|
no hej vo WinAPI robili nasi dedovia to nema perspektivu. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 28. květen 2008, 06:24:48 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
no hej vo WinAPI robili nasi dedovia to nema perspektivu. |
Heej ja delal hru v DOSu (ale nemelo to perspektivu ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 28. květen 2008, 19:15:28 Předmět: |
|
|
[OT]
Mám dojem, že SDL má určitá omezení, která vycházejí ze zaostalosti Windows (jak je na tom Linux, nevím). Konkrétně myší vstup. Pozice myši nejde ve windows při vyjetí okna zjišťovat, aspoň bez nějakého hákování, pokud vím. A SDL na to doplácí.
A nebo jiný problém, větší - posun myši nejde zjišťovat jinak než neustálým přesouváním do středu okna. To není ani náhodou v pohodě! Myš může klidně urazit při rychlém přesunu větší vzdálenost, než je polovina rozlišení okna. Tudíž se zarazí a snímání není přesné.
Jak rád bych se mýlil, ale podle všeho je to tak.
[/OT] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 28. květen 2008, 19:32:16 Předmět: |
|
|
No, můžeš použít DirectInput... _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 28. květen 2008, 19:37:23 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
No, můžeš použít DirectInput... |
Nemám rád DX. Odinstaloval jsem totiž jednou DelphiX a d tý doby mi všechno hlási že "nějakou knihovnu nelze najít" |
|
Návrat nahoru |
|
|
|