.[ ČeskéHry.cz ].
nejpoužívanější rozlišení
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 10. květen 2008, 07:38:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
Ve WinXP jde DPI nastavit libovolný, akorát aplikace s tím nepočítají (vůbec).

No v Delphi je nativně na formulářích nastavení PixelsPerInch ve kterém to navrhuješ (typicky 96) a property Scaled, která zajistí při spuštění na jiném DPI automatický resize, případně si to můžeš přepsat na libovolný jiný poměr a zavolat na formuláři metodu ScaleBy. Druhá věc je, že málokterý programátor s tím počítá, takže i ty automaticky resiznuté formuláře v Delphi pak někdy vypadají blbě. Ale "vůbec" bych asi nepsal. Btw v takovém WinForms .NET bych počítal, že podpora bude taky dobrá? Např. při vývoji na PPC se mi font o stejné velikosti zobrazuje jinak na VGA displeji s/bez hi-dpi aware apod.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Lubiii



Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 73
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: 29. květen 2008, 11:44:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám dva monitory a používám 1440*900 a 1920*1200.
Udělat univerzální HUD na vvšechny možné i nemožné poměry stran by neměl být problém ne ?

Nevím jaký žánr děláš, ale u všech si to dokážu představit.
Nějáké velké rámy, souvislé podlé celého okraje myslím už nejsou v módě. Když budou jednotlivé části HUDU samostatné objekty s relativní polohou vůči okrajům monitoru, tak bys měl mít vyhráno.
_________________
Lubiii
http://lubimon.theforum.name/index.php
www.Lubiii.cz
Lubiii@seznam.cz
ICQ: 270253252
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 29. květen 2008, 12:31:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Šlo mi o rámy (ikdyž jde do rámu rafinovaně zahrnout část, která se natažením natiluje), o předrenderované fullscreenové obrazy, které nechci rozlišením deformovat ani kolem nich nechávat prázdno (třeba Zaklínač má v menu tapetu pro každé rozlišení zvlášť) nebo kurzory, fonty, ikonky (vyvážit velikost a čitelnost tak, aby byly na hledaném "defaultním rozlišení" optimálně velké a použitelné).
Nicméně žádné nejrozšířenější rozlišení není, což je taky užitečné zjištění Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ladik-BigBoss



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 162

PříspěvekZaslal: 31. květen 2008, 11:58:35    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT]no nevim jestli bych zrovna tilovani oznacil za rafinovane. spis je to bezna technika kterou uvidis kdyz zapnes graficky OS[/OT]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 31. květen 2008, 14:15:46    Předmět: Odpovědět s citátem

rafinovaně v grafice - dovedu si představit i takový rám, který kvůli komplikované jednolité textuře tilovat nepůjde v žádné své části

Avšak už mám pořešeno Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ladik-BigBoss



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 162

PříspěvekZaslal: 3. červen 2008, 21:44:43    Předmět: Odpovědět s citátem

vzdycky to muzes tilovat tak, ze kazdy druhy budes mirrorovat. jako kdyz mas 'd' a budes davat vsude 'b' => 'dbdbdb'
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Lubiii



Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 73
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: 3. červen 2008, 22:11:10    Předmět: Odpovědět s citátem

A to má nějakou výhodu oproti tomu, mít to rovnou načrtnutné tak, aby to pasovalo oboustranně?

Ale jinak finta hezká a určitě použitelná.
_________________
Lubiii
http://lubimon.theforum.name/index.php
www.Lubiii.cz
Lubiii@seznam.cz
ICQ: 270253252
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 3. červen 2008, 23:32:10    Předmět: Odpovědět s citátem

můj oblíbený rám:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lubiii



Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 73
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: 3. červen 2008, 23:42:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Nádhera, škoda, že je tím pádem asi 20% herní plochy ztracených...
Vážně se trendy stále posunují k "méně je více" a nejlepší GUIe jsou ty, které vpodstatě nejsou žádné.
_________________
Lubiii
http://lubimon.theforum.name/index.php
www.Lubiii.cz
Lubiii@seznam.cz
ICQ: 270253252
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ladik-BigBoss



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 162

PříspěvekZaslal: 5. červen 2008, 18:49:05    Předmět: Odpovědět s citátem

presne jak rika Lubiii. uz v Quake II jsem povazval za velky pokrok, ze mezi cisly se vykresloval primo level a zbran. takove ramovani ala Realms of Arkania mi prijde archaicke.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 5. červen 2008, 19:54:18    Předmět: Odpovědět s citátem

ladik-BigBoss napsal:
presne jak rika Lubiii. uz v Quake II jsem povazval za velky pokrok, ze mezi cisly se vykresloval primo level a zbran. takove ramovani ala Realms of Arkania mi prijde archaicke.


A co teprv ramovani ala Wolf 3D... 40% plochy hra, 20% statusbar a zbytek cerna obrazovka Laughing (i kdyz se to da nastavit)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. červen 2008, 08:48:06    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:
A co teprv ramovani ala Wolf 3D... 40% plochy hra, 20% statusbar a zbytek cerna obrazovka Laughing (i kdyz se to da nastavit)

U tehle her to byl ciste prakticky a velmi uzitecny prvek. O kolik sis zmensil vyrez hry, o tolik se ti zvedlo fps.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 6. červen 2008, 13:09:45    Předmět: Odpovědět s citátem

MD napsal:

U tehle her to byl ciste prakticky a velmi uzitecny prvek. O kolik sis zmensil vyrez hry, o tolik se ti zvedlo fps.

Shocked to jsem nevedel ale myslim ze to se tedy pocitace docela zlepsily za tech par let Shocked
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 6. červen 2008, 14:23:24    Předmět: Odpovědět s citátem

To je mozne, ale my niektori furt zijeme z nostalgie Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 7. červen 2008, 06:22:23    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
To je mozne, ale my niektori furt zijeme z nostalgie Very Happy

Tjn, kam se hrabe CoD 4 na staricky Wolf3D! V CoD 4 ai nejsou "secret traps" a famozni "Call Apogee say Aardwolf" (pro neznale: http://www.rinkworks.com/apogee/s/2.8.6.1.shtml )
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna