Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 28. květen 2008, 11:00:34 Předmět: |
|
|
Pro Mema:No ono záleží také na jiných záležitostech... tu hru jsi také asi neměl s kontrolou šifrování, s ochranou vůči BOTům atd. atp. Pro začátečníka se dá doporučit jediné - tutoriály, praktické programování a trpělivost... Můj projekt teď jede jen kvůli tomu, že mě grafik nutí mě ho dokončit (Já vim, jsem špatnej programátor )
Pro Andyho: Nicméně to vypadá dobře. V čem to děláš?jestli v C++ a OpenGL, tak máme skoro hotový engine "naší" hry. Nejsem sice expert v sítích, ale v grafice už ty... základní věci znám.
Pro všechny moderátory: Sorry za OT.
P.S.: Andy: Jaké komponenty používáš? |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 28. květen 2008, 18:55:48 Předmět: |
|
|
if.then napsal: |
Pro Andyho: Nicméně to vypadá dobře. V čem to děláš?jestli v C++ a OpenGL, tak máme skoro hotový engine "naší" hry. Nejsem sice expert v sítích, ale v grafice už ty... základní věci znám.
|
Svoju hru robim, v C++ a v DGDK, je to... ale, pravdepodobne to ani nepoznas..
Nieje to OpenGL, ale DX9
Odpovedali ste mi na rozne veci, ale na jednu vec nie -> preco ta odozva s dlzkou behu aplikacie sa zvacsuje a zo zaciatku je to ok.
ak by ste chceli tak mozem dat link na tu hru, aby ste si to sami vyskusali.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 28. květen 2008, 19:08:13 Předmět: |
|
|
Viz můj post. Poradil jsem ti problém izolovat a vyslovil hypotézu, že to může být tvou knihovnou. Taky můžeš jednoduše mít v programu chybu (prosím, nepastuj sem celý zdroják, nikdo ti ji hledat nebude) _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 28. květen 2008, 19:25:08 Předmět: |
|
|
andy napsal: |
Odpovedali ste mi na rozne veci, ale na jednu vec nie -> preco ta odozva s dlzkou behu aplikacie sa zvacsuje a zo zaciatku je to ok.
ak by ste chceli tak mozem dat link na tu hru, aby ste si to sami vyskusali.. |
Link by sel, Dark GDK znam, nicmene je to jen pro nekomercni projekty
Mam take hypotezu, ze plnis buffer a neprazdnis ho. Pro nejake "rady" ICQ 461-338-517 |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 28. květen 2008, 19:37:25 Předmět: |
|
|
citace: |
Dark GDK znam, nicmene je to jen pro nekomercni projekty Laughing |
Aj VS Ex je na nekomercne ucely, a profesional stoji. ? dost, a dokazem si predstavit v com robis..
Nemal som v umysle sem davat 1000 riadkov kodu, myslel som exac, aby ste si vyskusali ze sa ta latencia zvecsuje s dlzkou behu programu..
prave ze neviem ako mam prazdnit ten buffer, neviem ci v kniznici je nato funkcia...
pozna niekto kniznicu multisync aj z osobneho hladiska:)
mozno vyuzijem aj to icq. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 28. květen 2008, 21:17:17 Předmět: |
|
|
andy napsal: |
Aj VS Ex je na nekomercne ucely |
Nikoliv, VS Express je plně zdarma na cokoliv a na neomezenou dobu samozřejmě. Viz http://www.microsoft.com/express/support/faq/ . Neplatí to pouze pro Beta verze. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 29. květen 2008, 06:24:53 Předmět: |
|
|
andy napsal: |
Aj VS Ex je na nekomercne ucely, a profesional stoji. ? dost, a dokazem si predstavit v com robis.. |
Ve VC++ 6.0 je to lepsi nez 2005:D |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 29. květen 2008, 06:58:25 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Express je plně zdarma na cokoliv a na neomezenou dobu samozřejmě. |
Mimochodem, víte, že Microsoft v Licenčním ujednání u Expressu říká, že "Nesmíte vyvíjet programy určené pro jinou platformu než Windows"? a pak že je to zadara |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 29. květen 2008, 08:14:13 Předmět: |
|
|
if.then napsal: |
a pak že je to zadara |
No a info o cenách je kde, když to není zadara? |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 29. květen 2008, 11:14:05 Předmět: |
|
|
citace: |
Ve VC++ 6.0 Very Happy je to lepsi nez 2005:D |
ja robim v VS 2008 Profesional, a mam ho uplne legalne
.. Uz som to vyriesil..
sprava o pozicii sa nazasiela v kazdej slucke, ale urobil som to tak, ze sa sprava zasle kazdych 30 ms, a teraz to ide nadherne..
ale dik, vsetkym |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 29. květen 2008, 17:36:33 Předmět: |
|
|
Uz to bolo vyriesene... len, pri vacsom pocte hracov je to to iste ako predtym..
ale ked zvysim cas zasielania sprav tak dochadza k trhanemu pohybu...
ako to robia profici..hmm |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 29. květen 2008, 18:42:52 Předmět: |
|
|
andy napsal: |
Uz to bolo vyriesene... len, pri vacsom pocte hracov je to to iste ako predtym..
ale ked zvysim cas zasielania sprav tak dochadza k trhanemu pohybu...
ako to robia profici..hmm |
pojd na ICQ takhle se to moc resit neda bez kodu... |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 30. květen 2008, 07:54:52 Předmět: |
|
|
Profíci to řeší tak, že když nějaká zpráva nepřijde, tak se to dopočítá podle předchozích. Dejme tomu, že se pošle s pozicí i rychlost (nebu tu znáš, je-li konstantní) a když něco nepřijde včas, jednoduchým výpočtem pos += vel * delta_time se zjistí nová pozice. Může dojít samozřejmě k drobným nepřesnostem, pak se to dělá tak, že se pozice opraví podle nové zprávy (až přijde). Oprava nemusí proběhnout skokově, ale třeba lineárně plynule. Takhle podobně sem řešil lagy až 200 ms v plně 3D hře s komplexní fyzikou.
Je to alchymie.
Tvůj problém je zahlcování sítě? Zdálo by se, že to bude něco takovýho. Říkal si, že při více hráčích se problém opakuje, jak často to posíláš? 25x za sekundu, nebo tak něco? A kolik hráčů, dat a jakým protokolem (TCP/UDP)? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 30. květen 2008, 09:05:17 Předmět: |
|
|
Uz viem ze to je zahltenie siete. ze server nestiha spracovat vsetky spravy ktore dojdu v dobrom case. Sprava sa zasiela kazdych 30ms, cize dost casto
Kolko hracov? tak skusal som 4, viac som ani nedaval, pretoze server to pomaly zpracovaval a tak dochadzalo k oneskoreniu pohybu hracov. Ale kod je robeny tak ze sa moze pripojit 32 hracov. (asi).
Kazda sprava o pozicii je do 20 B
Pouziva sa TPC protokol.
Ale tu alchymiu musim nejako poriesit |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 30. květen 2008, 10:02:04 Předmět: |
|
|
ja by som porozmyslal nad pouzitim UDP
1. ma mensiu reziu okolo teda mensi datovy tok
2. pri TCP sa nemusi odoslat tych 20 bajtov okamzite ale cakat na dalsie a odoslat ich v jednom pakete viacero teda vznika oneskorenie. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|