Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Juraj
Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 30. květen 2008, 07:26:36 Předmět: |
|
|
Deluxe napsal: |
No v jednom kodu ji pouzivam takhle:
kód: |
using (GraphicsStream data = d3dMesh.LockVertexBuffer(
LockFlags.None))
{
objectRadius = Geometry.ComputeBoundingSphere(
data, d3dMesh.NumberVertices, d3dMesh.VertexFormat,
out objectCenter);
if(objectRadius == 0.0f)
objectRadius = 0.01f;
Geometry.ComputeBoundingBox(data, d3dMesh.NumberVertices,
d3dMesh.VertexFormat, out minBound, out maxBound);
d3dMesh.UnlockVertexBuffer();
} |
a funguje to dobre... |
Díky moc, měl jsem chybu v parametru GraphicsStream, po přepracování podle tebe vše funguje bez problému.
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna