.[ ČeskéHry.cz ].
Výpočet kolize objektů
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Juraj



Založen: 06. 12. 2007
Příspěvky: 189

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 07:26:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Deluxe napsal:
No v jednom kodu ji pouzivam takhle:
kód:
                using (GraphicsStream data = d3dMesh.LockVertexBuffer(
                    LockFlags.None))
                    {
                        objectRadius = Geometry.ComputeBoundingSphere(
                            data, d3dMesh.NumberVertices, d3dMesh.VertexFormat,
                            out objectCenter);
                        if(objectRadius == 0.0f)
                            objectRadius = 0.01f;

                        Geometry.ComputeBoundingBox(data, d3dMesh.NumberVertices,
                            d3dMesh.VertexFormat, out minBound, out maxBound);

                        d3dMesh.UnlockVertexBuffer();
                    }

a funguje to dobre...




Díky moc, měl jsem chybu v parametru GraphicsStream, po přepracování podle tebe vše funguje bez problému.

Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 30. květen 2008, 16:43:58    Předmět: Odpovědět s citátem

OT: Jinak takhle sem to videl ve zdrojaku od hry RocketCommander, je psana pod MDX a ty zdrojaky mne dost pomohly http://exdream.no-ip.info/RocketCommander/downloads.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna