Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 10. květen 2008, 07:38:38 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Ve WinXP jde DPI nastavit libovolný, akorát aplikace s tím nepočítají (vůbec). |
No v Delphi je nativně na formulářích nastavení PixelsPerInch ve kterém to navrhuješ (typicky 96) a property Scaled, která zajistí při spuštění na jiném DPI automatický resize, případně si to můžeš přepsat na libovolný jiný poměr a zavolat na formuláři metodu ScaleBy. Druhá věc je, že málokterý programátor s tím počítá, takže i ty automaticky resiznuté formuláře v Delphi pak někdy vypadají blbě. Ale "vůbec" bych asi nepsal. Btw v takovém WinForms .NET bych počítal, že podpora bude taky dobrá? Např. při vývoji na PPC se mi font o stejné velikosti zobrazuje jinak na VGA displeji s/bez hi-dpi aware apod. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lubiii
Založen: 27. 05. 2008 Příspěvky: 73 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: 29. květen 2008, 11:44:00 Předmět: |
|
|
Mám dva monitory a používám 1440*900 a 1920*1200.
Udělat univerzální HUD na vvšechny možné i nemožné poměry stran by neměl být problém ne ?
Nevím jaký žánr děláš, ale u všech si to dokážu představit.
Nějáké velké rámy, souvislé podlé celého okraje myslím už nejsou v módě. Když budou jednotlivé části HUDU samostatné objekty s relativní polohou vůči okrajům monitoru, tak bys měl mít vyhráno. _________________ Lubiii
http://lubimon.theforum.name/index.php
www.Lubiii.cz
Lubiii@seznam.cz
ICQ: 270253252 |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 29. květen 2008, 12:31:59 Předmět: |
|
|
Šlo mi o rámy (ikdyž jde do rámu rafinovaně zahrnout část, která se natažením natiluje), o předrenderované fullscreenové obrazy, které nechci rozlišením deformovat ani kolem nich nechávat prázdno (třeba Zaklínač má v menu tapetu pro každé rozlišení zvlášť) nebo kurzory, fonty, ikonky (vyvážit velikost a čitelnost tak, aby byly na hledaném "defaultním rozlišení" optimálně velké a použitelné).
Nicméně žádné nejrozšířenější rozlišení není, což je taky užitečné zjištění |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 31. květen 2008, 11:58:35 Předmět: |
|
|
[OT]no nevim jestli bych zrovna tilovani oznacil za rafinovane. spis je to bezna technika kterou uvidis kdyz zapnes graficky OS[/OT] |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 31. květen 2008, 14:15:46 Předmět: |
|
|
rafinovaně v grafice - dovedu si představit i takový rám, který kvůli komplikované jednolité textuře tilovat nepůjde v žádné své části
Avšak už mám pořešeno |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 3. červen 2008, 21:44:43 Předmět: |
|
|
vzdycky to muzes tilovat tak, ze kazdy druhy budes mirrorovat. jako kdyz mas 'd' a budes davat vsude 'b' => 'dbdbdb' |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lubiii
Založen: 27. 05. 2008 Příspěvky: 73 Bydliště: Praha 5
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 3. červen 2008, 23:32:10 Předmět: |
|
|
můj oblíbený rám:
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lubiii
Založen: 27. 05. 2008 Příspěvky: 73 Bydliště: Praha 5
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 5. červen 2008, 18:49:05 Předmět: |
|
|
presne jak rika Lubiii. uz v Quake II jsem povazval za velky pokrok, ze mezi cisly se vykresloval primo level a zbran. takove ramovani ala Realms of Arkania mi prijde archaicke. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 5. červen 2008, 19:54:18 Předmět: |
|
|
ladik-BigBoss napsal: |
presne jak rika Lubiii. uz v Quake II jsem povazval za velky pokrok, ze mezi cisly se vykresloval primo level a zbran. takove ramovani ala Realms of Arkania mi prijde archaicke. |
A co teprv ramovani ala Wolf 3D... 40% plochy hra, 20% statusbar a zbytek cerna obrazovka (i kdyz se to da nastavit) |
|
Návrat nahoru |
|
|
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. červen 2008, 08:48:06 Předmět: |
|
|
if.then napsal: |
A co teprv ramovani ala Wolf 3D... 40% plochy hra, 20% statusbar a zbytek cerna obrazovka (i kdyz se to da nastavit) |
U tehle her to byl ciste prakticky a velmi uzitecny prvek. O kolik sis zmensil vyrez hry, o tolik se ti zvedlo fps. _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 6. červen 2008, 13:09:45 Předmět: |
|
|
MD napsal: |
U tehle her to byl ciste prakticky a velmi uzitecny prvek. O kolik sis zmensil vyrez hry, o tolik se ti zvedlo fps. |
to jsem nevedel ale myslim ze to se tedy pocitace docela zlepsily za tech par let _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 6. červen 2008, 14:23:24 Předmět: |
|
|
To je mozne, ale my niektori furt zijeme z nostalgie _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 7. červen 2008, 06:22:23 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
To je mozne, ale my niektori furt zijeme z nostalgie |
Tjn, kam se hrabe CoD 4 na staricky Wolf3D! V CoD 4 ai nejsou "secret traps" a famozni "Call Apogee say Aardwolf" (pro neznale: http://www.rinkworks.com/apogee/s/2.8.6.1.shtml ) _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|