Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Juraj
Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 11. červen 2008, 14:38:10 Předmět: Buffer X mesh |
|
|
Zdravím,
dnes bych měl opět jen takové téma na lehkou debatu. Jelikož se snažím ve svém projektu vše seskupit (asi jako každý). Zjistil jsem, že nejaké objekty, spíše jejich data na draw uchovávám buď v proměné typu MESH, nebo naopak v vertexBuffer a indexBuffer.
Dotaz na Vás je asi takový, co doporučujete spíše používat na objekty, zda raději MESH, nebo index a vertex buffer.
Jde mi asi jako všem o lepší využití paměti, snažší manipulaci atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 11. červen 2008, 14:54:39 Předmět: |
|
|
No ja osobne bych pouzil VB a IB pro data generovany v mym programu a Mesh, pokud pouzivam standartni *.X format modelu na nacitane modely, pravda je ze i trida Mesh v sobe obsahuje VB a IB v DX je to (pokud vim) jedina moznost, jak dostat data na grafiku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 11. červen 2008, 15:05:29 Předmět: |
|
|
Deluxe napsal: |
VB a IB v DX je to (pokud vim) jedina moznost, jak dostat data na grafiku. |
Ještě to jde přes DrawUser*, ale to je vhodné spíš jen na nějaké debug informace...
Jinak Mesh v sobě obsahuje VB a IB, tak je jen na Tobě, jakou úroveň abstrakce ze strany DirectX využiješ. Pokud použiješ ale Mesh, tak si Tím zpřístupníš různé funkce z D3DX, které fungují nad Meshem - např. progressive meshes.
Já bych se vydal takovou cestou, že bych měl svou vlastní třídu Mesh, ve které by byla obsažena instance třídy Mesh z DirectX. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna