.[ ČeskéHry.cz ].
Buffer X mesh

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Juraj



Založen: 06. 12. 2007
Příspěvky: 189

PříspěvekZaslal: 11. červen 2008, 14:38:10    Předmět: Buffer X mesh Odpovědět s citátem

Zdravím,

dnes bych měl opět jen takové téma na lehkou debatu. Jelikož se snažím ve svém projektu vše seskupit (asi jako každý). Zjistil jsem, že nejaké objekty, spíše jejich data na draw uchovávám buď v proměné typu MESH, nebo naopak v vertexBuffer a indexBuffer.

Dotaz na Vás je asi takový, co doporučujete spíše používat na objekty, zda raději MESH, nebo index a vertex buffer.

Jde mi asi jako všem o lepší využití paměti, snažší manipulaci atd. Arrow
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 11. červen 2008, 14:54:39    Předmět: Odpovědět s citátem

No ja osobne bych pouzil VB a IB pro data generovany v mym programu a Mesh, pokud pouzivam standartni *.X format modelu na nacitane modely, pravda je ze i trida Mesh v sobe obsahuje VB a IB v DX je to (pokud vim) jedina moznost, jak dostat data na grafiku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 11. červen 2008, 15:05:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Deluxe napsal:
VB a IB v DX je to (pokud vim) jedina moznost, jak dostat data na grafiku.
Ještě to jde přes DrawUser*, ale to je vhodné spíš jen na nějaké debug informace...

Jinak Mesh v sobě obsahuje VB a IB, tak je jen na Tobě, jakou úroveň abstrakce ze strany DirectX využiješ. Pokud použiješ ale Mesh, tak si Tím zpřístupníš různé funkce z D3DX, které fungují nad Meshem - např. progressive meshes.
Já bych se vydal takovou cestou, že bych měl svou vlastní třídu Mesh, ve které by byla obsažena instance třídy Mesh z DirectX.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna