Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 10. červenec 2008, 16:28:13 Předmět: Flip-Flap - Verze 1.1 |
|
|
Flip-Flap
FiolaSoft ? 2008 - http://www.fiolasoft.cz
Oficiality
Staňte se námořníkem a poznejte co to znamená, když vás bolí svaly, svrbí zápěstí a když nervy tečou proudem! Kapitán Suritán Nuritán si vás prostě vybral pro svých 11 dodávek a osud celého nákladu tak závisí pouze a jen na vás!
Herní módy
Hra se skládá ze tří módů.
První mód je adventura. V ní projedete téměř celý svět - připravených je krásných 10 levelů, plus 1 jako bonus. Na náklad máte určitý časový limit, který se každým levelem sníží a každým levelem se taky zvýší obtížnost hry. Nebudete nakládat jenom tvar kostky, ale také trojúhelníku a možná i koleček. Postupem času se vám odemkne více možností ve druhém módu, který s prvním úzce souvisí.
Druhý mód nazvaný jako výzva vás vezme na širé moře, kde je úkolem dosáhnout s časovým limitem 120 vteřin určitých úkolů a nasbírat co největší skóre. Například postavit věž z kostek co nejvýše, nebo získat co největší skóre díky násobiči. Své výsledky ve výzvě můžete sdílet prostřednictvím stránek http://www.flip-flap.fiolasoft.cz/onlinescore/
Třetí mód je hřišťátko - cílem je prakticky nic. Prostě si můžete hrát a taky si vyzkoušet CHEATY, které ve hře jsou ukryty.
Na co se těšit a proč si hru stáhnout:
- 11 zapeklitých levelů plných fyzikálních paradoxů
- Extrémní challenge mód
- Český dabing a fakt krutý hlášky
- Atraktivní hřiště pro chvíle nudy
- Online High-score pro porovnání skóre s ostatními.
- Casual-look-style pixel-art grafika
- Příjemná letní hudba
- Chytlavá hratelnost
- Hra vhodná i pro epileptiky
- Ve hře je celkem 5 ukrytých easter eggů
Další informace
Hra je v anglické a české lokalizaci vydána pouze jako freeware (tedy zdarma). Primárně pro Windows XP (SP3) a Windows Vista (SP1). Ke spuštění budete potřebovat počítač s minimem CPU 1.6 GHz, 256 MB RAM, 64 MB VRAM, kompatibilní zvuková karta a grafická karta s Direct-X 9.0c, PhysX systém se vám sám instaluje.
Více screenshotů ze hry naleznete zde
Trailer na hru
http://www.dailymotion.com/swf/k66qSlqYU8qUfuIQWS
Verze 1.1 a proč někomu hra nefunguje?
Jak jsme slíbili. Vzali jsme vaše poznatky, rady a nápady. Proškrtali jsme, co jsme považovali opravdu za nepodstatné a naopak vzali prostě to, co můžeme aktivně opravit.
Především bych chtěl opravdu vyzdvihnout palec nahoru, protože poprvé v životě se mi na tomto fóru stalo, že mi přímo tady na Českých hrách někdo pomáhal s vývojem hry. A ještě ke všemu lidi, kteří se o mě nedávno bavili - řekněme, ne moc hezky . Chtěl bych vám tímto opravdu upřímně poděkovat. Za všechny názory, kritiku i nápady. Já jen doufám, že se vám hra opravdu líbí a že verze 1.1 se aspon trochu přiblíží k vašim představám - byť jsme nedokázali opravit všechno.
Přesto si u mě fórum ČH získalo jiný rozměr a musím říct, že od teď na zdejší komunitu budu koukat zase trochu jinak ... Díky za zkušenosti!
Zde tedy výpis podstatného!
- FIX: Odesílání score na internet.
- ADD: Přidána grafika lokací (na Aljašce to vážně vypadá jako na Aljašce a v Africe, jako v Africe)
- FIX: Nyní lze hůře dávat objekty stejné barvy na sebe aniž by bouchly.
- FIX: Opraveno ujíždění obrazovky ve výzvě po ukázání highscore
- FIX: Upravena určitá grafika, která se grafikovi předtím nelíbila
- ADD: Přidáno pamatování nastavení hudby a dabingu.
- FIX: Opravena chyba ve výzvě. Nyní padají objekty rychleji a lze je tak hůř chytat hned ze vzduchu.
- FIX: Opraven border window. Už se tam neobjevuje křížek.
- FIX: Vyladění obtížnosti některých úrovní.
- EDT: Vyměněn loading obrázek.
- FIX: Myška se při loadingu skryje.
Žádná z provedených změn nemá za následek ztrátu postupuju ve hře.
K vydání verze 1.0 již nefunguje odesílání skóre z výzvy. Abyste mohli odesílat své skóre, musíte použít verzi 1.1. Níže najdete instrukce k patchi nebo k nové instalaci.
Kompatibilita hry:
Dále jsme zjistili, že hra nefunguje na určitých procesorech. Nemůže za to hra jako taková, nýbrž knihovna GMPhysics, která neumí pracovat s těmito procesory: Intel Celeron, AMD Athlon 2500+ a menší, AMD Duron, AMD Sempron 2500+ a další starší typy. Víme, že novější procesory nemají problém. A tyto starší druhy jsou poněkud specifické. Majitelé nekompatibilních procesorů mohou hru rozchodit díky HW podpoře Ageia Physx nebo pomocí novějších grafických karet nVidia. Jinak si naší hru nemohou bohužel zahrát. Samozřejmě nevylučujeme, že to na vypsaných procesorech nepůjde. Doporučujeme to "vyzkoušet" a uvidíte. Nicméně funkčnost nemůžeme zaručit a přinejmenším k modelům výše popsaným neposkytujeme podporu.
Nefunkčnost hry se projevuje pouze tím, že po loadingu (po přeplutí rybičky) hra spadne a v game_errors.log naleznete informaci o chybné rotaci. To je znamení, že fyzika nefunguje. Řešení v podobě update nebo opravy PhysX v době uveřejnění verze 1.1. neexistuje.
Pokud máte se hrou jiné problémy. Podívejte se do ctime.html, kde najdete odpovědi na nejčastější otázky (tj. troubleshooting).
Stažení hry
Hra vyšla oficiálně 18.8.2008, 16.8. vyšla exkluzivně pro BonusWeb a byla to verze hry určená pouze pro server bonusweb. Verze 1.1 je v tomto případě finálním produktem a chceme říct, že s největší pravděpodobností zatím další patche nebo nové verze hry nebudou.
- Jak postupovat při patchování hry z verze 1.0 (verze BonusWeb) na verzi na 1.1?
Nejdříve si stáhněte patch zde a poté jeho obsah rozbalte do složky se hrou. Soubor Flip-flap.exe nahraťte a ujistěte se, že v základním adresáři je také nakopírován soubor settings.ini.
- Pokud někdo hru předtím neměl, nebo chce verzi 1.0 přeinstalovat na verzi 1.1 (ano, je to možné, ale ztratí svůj dosavadní postup ve hře) - nechť si stáhne hru na níže uvedeném linku.
Hru Flip-Flap 1.1 stáhnete kliknutím zde (28 MB, instalace)
Naposledy upravil Fiola dne 18. srpen 2008, 02:28:29, celkově upraveno 4 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Yossarian
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
Zaslal: 10. červenec 2008, 16:35:15 Předmět: |
|
|
vypada velice zajimave.. muzu neverejne betatestovat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 10. červenec 2008, 16:40:26 Předmět: |
|
|
Yossarian napsal: |
vypada velice zajimave.. muzu neverejne betatestovat? |
Děkujeme ti za zájem . Nicméně tě asi zklamu, betatestery již máme a nechceme se potom ztratit v chaosu, jistě to jako vývojář znáš.
Doufám ale, že si počkáš těch pár dní na plnou finální verzi . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zeus
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 9
|
Zaslal: 10. červenec 2008, 22:22:10 Předmět: |
|
|
no tak zaujimave a celkom sa na to tesim ale tak uz mam slinu na pacina...sak makame chlapci...leto tu je mate kopu casu... |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 13. červenec 2008, 23:49:44 Předmět: |
|
|
grafika vypada excelentne, ak bude taka aj hratelnost tak to bude urcite uspesna vec.
toto je prva vec co ma od teba zaujala, nemozem povedat nic ine nez klobuk dole. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 14. červenec 2008, 02:27:17 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
grafika vypada excelentne, ak bude taka aj hratelnost tak to bude urcite uspesna vec.
toto je prva vec co ma od teba zaujala, nemozem povedat nic ine nez klobuk dole. |
Díky moc, děkuji tímto zároveň i za Radka, kterému jsem pochvalu grafiky vyřídil.
Jsem rád, že tě hra zaujala a doufám, že se ti bude líbit v plné verzi .
Abys viděl hru v pohybu, co se týče hratelnosti a animací či plynulosti - nezbývá, než-li ti doporučit tento odkaz = Ukázka ze hry Flip-Flap Beta (video) =.
Samozřejmě ho doporučuji i ostatním, kteří by chtěli vidět, jak se hra chová a jak se hraje . _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 14. červenec 2008, 08:48:42 Předmět: |
|
|
Vypada to fakt pekne, z ukazky jsem sice chvili nechapal, co je principem hry (v popisu ctu, ze nalozit naklad a dopravit ho nekam, ale v ukazce jsem treba naopak videl, jak dve stejne kosticky u sebe vybuchly?), ale hezky se to hybe, bude se to urcite libit i mladsim detem (i kdyz syna ted momentalne nejvic bavi pinball ve WXP a potom jedna flashovka, kde terenni auto sestreluje kanonem ptaky ) _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 14. červenec 2008, 14:56:55 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Vypada to fakt pekne, z ukazky jsem sice chvili nechapal, co je principem hry (v popisu ctu, ze nalozit naklad a dopravit ho nekam, ale v ukazce jsem treba naopak videl, jak dve stejne kosticky u sebe vybuchly?), ale hezky se to hybe, bude se to urcite libit i mladsim detem (i kdyz syna ted momentalne nejvic bavi pinball ve WXP a potom jedna flashovka, kde terenni auto sestreluje kanonem ptaky ) |
Ano, dva stejné náklady vybuchují. Do hry jsme zapojili i právě takovej mix s tetrisem. Jinak nám totiž vycházelo, že je to dost jednoduchý. Když navíc kostky vybuchují, dodává to hře na atraktivnosti.
Jinak nevím, jestli to bude vhodné i pro mladší děti. Ten kapitán (taková hlavní postava) má dost někdy ostrý názory i mluvu (ale nic sprostého) ... promyslím to ještě... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
agile
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 257
|
Zaslal: 15. červenec 2008, 16:34:09 Předmět: |
|
|
Vypadá to skvěle, těším se, až si to zahraju |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 15. červenec 2008, 16:51:26 Předmět: |
|
|
Nezbývá než se přidat, nápad zní dobře a grafika je super. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Folkow
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 61
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 16. červenec 2008, 12:13:30 Předmět: |
|
|
tucna:
Já bych řekl, že to dost komplikuje fakt, že lodka se pohupuje ve vlnách.
Teda, abych to upřesnil. Funguje to tak, že máš na každý level určitý počet kostiček, trojúhelníčků a koleček. Loďka drží až do chvíle, než zmáčkneš mezerník, kdy se určitou rychlostí rozjede směrem z obrazu.
Když ti vydrží všechen náklad na loďce - vyhrál jsi. Samozřejmě tam dál budou komplikovat různé věci ryby a někdy i speciální předměty co slítnou z nebe ... uvidíš sám.
Já děkuju za celý tým za reakce. Doufáme, že se vám finální verze hry bude líbit.
Folkow:
Kostrbatá je - je to takový styl grafiky. Prostě experimentální, jednodušší... ... Lépe to vypadá v pohybu - uvidíš. _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Folkow
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 61
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 22:10:21 Předmět: |
|
|
HRA SE V SOUČASNÉ DOBĚ POZASTAVILA - kvůli dynamické knihovně GMphysics 5.1 beta nelze hru hrát pod Windows XP na 80% hardware.
Jinými slovy, bedničky samovolně vybuchují, někdy se vůbec nezobrazí a vypustit takovou hru je možná ještě horší, než jí zrušit - protože lepší, když PROJEKT NEVYJDE, než to, že nás budete kamenovat za to, že to máme zabugovaný - když to nemůžeme ovlivnit.
Dnes jsem nad tím strávil cca. 9 hodin čistýho času. Vše marně. Surfaces nefungují jak mají - voda se vlní pouze pod Vistama a to ještě na některých konfiguracích. Tak jsme vodu vyřadili. Ve chvíli, kdy bylo hotovo, jsme hru vyzkoušeli - a kostičky sami mizeli nebo vybuchovali...
Připravuju i video, které ukáže důkaz toho, co se děje. Má chyba, že jsem nekontroloval, jak se hra chová od začátku na Windows XP a Windows Vista.
Kdy projekt vyjde?
Na vývoji se dále upenlivě pracuje - jediné co mohu říci, že celý tým je tak na vážkách, že Seeker se dal do práce a snaží se naprogramovat něco svého. Nebo najít jinou knihovnu s fyzikou, která by nám poskytla pomoc pro manipulaci s kolizními modely. Je prostě potřeba udělat znova fyzikální engine hry a to přinejmenším zdrží vývoj dost dlouho na to, aby to tento týden nevyšlo...
O dalších informacích z vývoje vás samozřejmě budu informovat, ať už já, nebo kluci z FS...
Nyní si na mě můžete smlsnout ... Jsem na sebe naštvanej, bez nálady - a pochopím jakékoliv rozhorčení proti FS.cz, že nedodržujeme termíny. Já už na to nemám co říct - asi máte pravdu. Ne asi - teď už určitě. Pokud přeci se ve vás najde kousek soucitu s naším nynějším problémem - budu rád za pomoc a ne kopnutí do žeber ... Ale samozřejmě, to je na každém...
Je mi to líto...
PS: na pacinovi se ale pokračuje bez problémů... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 22:45:30 Předmět: |
|
|
nu, to se muze stat
ne vzdycky funguje software na ktery clovek spoleha tak jak by bylo zahodno...
stalo se mi neco podobneho primo v DirectX, ktery u nekterych karet (na 90% u AGP ale ne u vsech) neumel spravne nacist urcity format, po dlouhych testech se mi to povedlo upravit do podoby ze byly soubory nacitany s trochu jinyma barvama.... bylo to zoufale.... jinymi slovy plne s vami soucitim !
at se dari _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|