Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ladik-BigBoss

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 20. červenec 2008, 21:42:22 Předmět: |
|
|
[ot]a furt se hada...[/ot]
pokud nekdo napise "prevody mi nikdy moc nesli" tak mu nezacnu cpat jednorazovy kod pro jednociferna cisla. pak zkusi stejne resit dvojciferna a dostava se hodne do problemu...[/code] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
AdamHlavatovic
Založen: 18. 12. 2007 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 20. červenec 2008, 21:53:07 Předmět: |
|
|
ok, tak potom sa ospravedlnujem a poskitujem znovupouzitelny kod:
kód: |
template<typename str_type, typename num_type>
str_type foo(const str_type & s, const num_type & num)
{
basic_ostringstream<str_type::value_type> ostr;
ostr << s << num;
return ostr.str();
} |
ale stale plati, ze pre danny problem je riesenie
kód: |
for (int i = 0; i < 10; ++i)
{
str[11] = '0' + i;
...
} |
lepsie. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 21. červenec 2008, 07:25:58 Předmět: |
|
|
ja se musim smat - dany je problem je hlavne spatne zapsany v XML - protoze pouzivat tagy jako RateOfFireX je blbost - mnohem lepsi je pouzit zaobalujici RateOfFires a mit ho plny tagu RateOfFire - uz jsem to tu napsal jednou nekde vyse. Pak neni problem resit picoviny jako konkatenaci stringu a cisla - pouze sectu vsechny subtagy tagu RateOfFires a pricitam si jednak k nejakymu pocitadlu
problem je ze lide tu se neumi zeptat - a vy neumite videt jejich problem. to ze otazka zni jak pridam k retezci cislo, neznamena ze mu na ni odpovim kdyz vidim jakou blbost dela.
samozrejme by bylo mnohem lepsi se zeptat ze potrebuji secist X xml tagu a jak to nejlepe udelat kdyz vim ze jsou to vsech rate-of-fire informace. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 07:50:58 Předmět: |
|
|
Taky muze pouzit rozliseni pres atribut elementu:
<RateOfFire id="1">...</RateOfFire>
<RateOfFire id="2">...</RateOfFire>
<RateOfFire id="3">...</RateOfFire>
Jinak u puvodni verze <RateOfFire1>, <RateOfFire2>, ... mi neni jasne, jak by chtel autor udelat XSD, podle ktereho XML validovat . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wozembouch
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 11:13:25 Předmět: |
|
|
Reseni by Rezna potazmo Ladis se mi libi nejvic. Ovsem i zadupavane reseni
kód: |
for (int i = 0; i < 10; ++i)
{
str[11] = '0' + i;
...
} |
... ma neco do sebe. Presneji kdyz se podivate co vypadne z kompilatoru. Treba v Delphi na "vypocet" staci 3 instrukce a pokud bych si jeste dovolil pozmenit meze cyklu tak jen 1 instrukce. Ale to jsme trosku jinde, rozhodne to neni vhodne reseni a uz vubec ne pro zacatecnika |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 11:41:29 Předmět: |
|
|
Ono ale čtení XML a počítání, kolik to vygeneruje instrukcí je docela zvláštní až protichůdná kombinace  _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
wozembouch
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 12:34:44 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
Ono ale čtení XML a počítání, kolik to vygeneruje instrukcí je docela zvláštní až protichůdná kombinace  |
Souhlasim ale nikdy neni spatne vedet co se deje pod povrchem.
... jsem "odkojen" assemblerem, takze mam tendence k takovym kacirskym uvaham |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|