Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 23:22:41 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
nu, to se muze stat
ne vzdycky funguje software na ktery clovek spoleha tak jak by bylo zahodno...
stalo se mi neco podobneho primo v DirectX, ktery u nekterych karet (na 90% u AGP ale ne u vsech) neumel spravne nacist urcity format, po dlouhych testech se mi to povedlo upravit do podoby ze byly soubory nacitany s trochu jinyma barvama.... bylo to zoufale.... jinymi slovy plne s vami soucitim !
at se dari |
Díky moc, hledáme alternativu no ... asi šáhnem po té nejlepší. Naprogramujem si to sami... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 09:43:31 Předmět: |
|
|
K dispozici je dost kvalitních 2D fyzikálních enginů, ale pro GameMaker kromě GMPhysics bohužel jinej neznám.
http://physics.hardwire.cz/index.php?action=show&sortby=order&parent_id=24
Nechci vás odrazovat, ale pokud programátor nemá s programováním fyzikálního enginu žádný zkušenosti, tak to bude docela problém - navíc udělat to tak, aby to bylo rozumně rychlý a zvládlo stackování objektů na sebe.
Zamyslel bych se nad tím, jestli není lepší to přepsat třeba do C# nebo C++ a použít např. Box2D. Možná to bude míň práce. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 09:56:43 Předmět: |
|
|
Hardwire: opravdu ti moc děkuji za tvou pomoc, vážím si toho.
Máš pravdu. V tomto případě by bylo uplně nejlepší opsutit Game Maker. Zvážím to, ale znamená to hromady práce navíc - nového plánu, vývojářského postupu a učenín se hodně nových věcí - což projekt zbrzdí... ale pokud bude dobrej, že? ...
Zkusím to probrat s týmem. _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 10:00:57 Předmět: |
|
|
Vista ma vliv na fyziku v GM? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 10:08:00 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
Vista ma vliv na fyziku v GM? |
No budeš se divit, ale GMphysics je Wrapper pro Ageia PhysX funkce. Prostě to funguje jako interpreter - že ti vloží funkce fyziky právě do GM ... A to je bez problémů. Bohužel fakt, že ty funkce funguje pod různými verzemi Direct-X různě a ještě ke všemu pod různými OS, je zřejmý... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 11:09:53 Předmět: |
|
|
Co má PhysX společného s DirectX? _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 11:27:02 Předmět: |
|
|
Tak to dopadá, když je knihovna closed-source. Prostě špatný základ, ale možná poučení pro příště.
A jiak kontrolní otázka - ta hra se bude instalovat, nebo bude jenom zabalená v archívu? A pokud by současný stav fungoval bez chyb, bylo by nutné instalovat PhysX? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 12:28:12 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Tak to dopadá, když je knihovna closed-source. Prostě špatný základ, ale možná poučení pro příště.
A jiak kontrolní otázka - ta hra se bude instalovat, nebo bude jenom zabalená v archívu? A pokud by současný stav fungoval bez chyb, bylo by nutné instalovat PhysX? |
Není nutné instalovat PhysX (promin, ale on se instaluje? ).
Direct-X to využívá, nějak je to propojený. Autor neuvádí jak moc. Bohužel.
Hra bude mít instalaci (průvodce, v podstatě to samý jako samorozbalovací archív), žádné zásahy do registrů ... nebojte... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Folkow
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 61
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 14:49:31 Předmět: |
|
|
frca> Closed-source nemá vliv na kvalitu.
Fiola napsal: |
Není nutné instalovat PhysX (promin, ale on se instaluje? ). |
Ano, musíš mít nainstalovaný PhysX System Software (asi 4MB), poslední dobou se dává k aplikacím, které ho využívají, takže ho možná už máš.
Fiola napsal: |
Direct-X to využívá, nějak je to propojený. Autor neuvádí jak moc. Bohužel. |
Pokud je to jenom fyzika pomocí PhysX, pak mi není jasný, k čemu tam ten DirectX je (ve skutečnosti tam nemá co dělat), ale budiž. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 24. červenec 2008, 15:21:11 Předmět: |
|
|
trochu mám obavu, že GM-programátor zvládne vlastní fyziku. Držím ale palce, pokud se to povede, budu se na hru koukat uplne jinak |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fiola
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. červenec 2008, 08:18:15 Předmět: |
|
|
citace: |
Ano, musíš mít nainstalovaný PhysX System Software (asi 4MB), poslední dobou se dává k aplikacím, které ho využívají, takže ho možná už máš. |
Ahoj, tak sem zase píšu novinku. Představte si, že po nainstalování PhysX System zase Flip-Flap jede všude jak má... všude... tedy i na Windows XP - je to logické, já to nevěděl. Poučení,... trochu mě štve, že autor knihovny to nikde neuvádí v manuálu ...
No, nic, vývoj započne zase po víkendu ... _________________ Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 25. červenec 2008, 10:04:57 Předmět: |
|
|
Looooooooooooooooool
Sorry za one-liner, nemyslím to špatně, a je určitě dobře, že se problém vyřešil _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|