.[ ČeskéHry.cz ].
Flip-Flap - Verze 1.1
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2008, 23:22:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Vionsoft.Ondrash napsal:
nu, to se muze stat Rolling Eyes

ne vzdycky funguje software na ktery clovek spoleha tak jak by bylo zahodno...
stalo se mi neco podobneho primo v DirectX, ktery u nekterych karet (na 90% u AGP ale ne u vsech) neumel spravne nacist urcity format, po dlouhych testech se mi to povedlo upravit do podoby ze byly soubory nacitany s trochu jinyma barvama.... bylo to zoufale.... jinymi slovy plne s vami soucitim !

Smile at se dari


Díky moc, hledáme alternativu no Sad ... asi šáhnem po té nejlepší. Naprogramujem si to sami... Very Happy
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hardwire



Založen: 04. 09. 2007
Příspěvky: 117

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 09:43:31    Předmět: Odpovědět s citátem

K dispozici je dost kvalitních 2D fyzikálních enginů, ale pro GameMaker kromě GMPhysics bohužel jinej neznám.
http://physics.hardwire.cz/index.php?action=show&sortby=order&parent_id=24

Nechci vás odrazovat, ale pokud programátor nemá s programováním fyzikálního enginu žádný zkušenosti, tak to bude docela problém - navíc udělat to tak, aby to bylo rozumně rychlý a zvládlo stackování objektů na sebe.
Zamyslel bych se nad tím, jestli není lepší to přepsat třeba do C# nebo C++ a použít např. Box2D. Možná to bude míň práce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 09:56:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Hardwire: opravdu ti moc děkuji za tvou pomoc, vážím si toho.

Máš pravdu. V tomto případě by bylo uplně nejlepší opsutit Game Maker. Zvážím to, ale znamená to hromady práce navíc - nového plánu, vývojářského postupu a učenín se hodně nových věcí - což projekt zbrzdí... ale pokud bude dobrej, že? Smile...

Zkusím to probrat s týmem.
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 10:00:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Vista ma vliv na fyziku v GM? Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 10:08:00    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
Vista ma vliv na fyziku v GM? Shocked

No budeš se divit, ale GMphysics je Wrapper pro Ageia PhysX funkce. Prostě to funguje jako interpreter - že ti vloží funkce fyziky právě do GM ... A to je bez problémů. Bohužel fakt, že ty funkce funguje pod různými verzemi Direct-X různě a ještě ke všemu pod různými OS, je zřejmý...
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 11:09:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Co má PhysX společného s DirectX? Shocked
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 11:27:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to dopadá, když je knihovna closed-source. Prostě špatný základ, ale možná poučení pro příště.
A jiak kontrolní otázka - ta hra se bude instalovat, nebo bude jenom zabalená v archívu? A pokud by současný stav fungoval bez chyb, bylo by nutné instalovat PhysX?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 12:28:12    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Tak to dopadá, když je knihovna closed-source. Prostě špatný základ, ale možná poučení pro příště.
A jiak kontrolní otázka - ta hra se bude instalovat, nebo bude jenom zabalená v archívu? A pokud by současný stav fungoval bez chyb, bylo by nutné instalovat PhysX?

Není nutné instalovat PhysX (promin, ale on se instaluje? Smile ).
Direct-X to využívá, nějak je to propojený. Autor neuvádí jak moc. Bohužel.

Hra bude mít instalaci (průvodce, v podstatě to samý jako samorozbalovací archív), žádné zásahy do registrů Smile... nebojte...
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Folkow



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 61

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 14:22:02    Předmět: Odpovědět s citátem

To nevzdávej a rejpej se v tom, vypadá to dobře! Nevykašlal bych se na to Razz...
_________________
http://www.e-telka.cz | http://www.iphonethemeszone.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 14:49:31    Předmět: Odpovědět s citátem

frca> Closed-source nemá vliv na kvalitu.

Fiola napsal:
Není nutné instalovat PhysX (promin, ale on se instaluje? Smile ).

Ano, musíš mít nainstalovaný PhysX System Software (asi 4MB), poslední dobou se dává k aplikacím, které ho využívají, takže ho možná už máš.

Fiola napsal:
Direct-X to využívá, nějak je to propojený. Autor neuvádí jak moc. Bohužel.

Pokud je to jenom fyzika pomocí PhysX, pak mi není jasný, k čemu tam ten DirectX je (ve skutečnosti tam nemá co dělat), ale budiž.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 15:21:11    Předmět: Odpovědět s citátem

trochu mám obavu, že GM-programátor zvládne vlastní fyziku. Držím ale palce, pokud se to povede, budu se na hru koukat uplne jinak Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fiola



Založen: 06. 08. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2008, 08:18:15    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Ano, musíš mít nainstalovaný PhysX System Software (asi 4MB), poslední dobou se dává k aplikacím, které ho využívají, takže ho možná už máš.


Ahoj, tak sem zase píšu novinku. Představte si, že po nainstalování PhysX System zase Flip-Flap jede všude jak má... Smile všude... tedy i na Windows XP - je to logické, já to nevěděl. Poučení,... trochu mě štve, že autor knihovny to nikde neuvádí v manuálu ...

No, nic, vývoj započne zase po víkendu Smile...
_________________
Creating a game from my whole life.
[Twitter] LinkedIn] [Facebook]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2008, 10:04:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Looooooooooooooooool Laughing
Sorry za one-liner, nemyslím to špatně, a je určitě dobře, že se problém vyřešil Cool
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2008, 22:31:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy Very Happy Exclamation
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2008, 22:40:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy Very Happy Exclamation
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 2 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna