.[ ČeskéHry.cz ].
Isometrická mapa

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Folkow



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 61

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2008, 18:29:43    Předmět: Isometrická mapa Odpovědět s citátem

Ahoj, potřeboval bych poradit jak vykreslit isometricky mapu velikosti třeba 10x10, s tilem 32 x 16... pořád nemohu přijít Sad

Díky všem..
_________________
http://www.e-telka.cz | http://www.iphonethemeszone.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Folkow



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 61

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2008, 18:38:57    Předmět: Odpovědět s citátem

kód:
for(py = 1; py < 17; py++)
{
    for(px = 1; px < 17; px++)
   {
        x = (px * 16 + py * (-16)) + 200;
        y = (px * 8 + py * 8) + 200;

        .....
   }
}


takhle mi to vykreslení vyšlo...
_________________
http://www.e-telka.cz | http://www.iphonethemeszone.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wozembouch



Založen: 03. 09. 2007
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 10:53:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Lehce jsem nepochopil ty tvoje konstanty, snad jsem trefil ten posun mapy (offset)
Tady je kod v pascalu

kód:
procedure DrawTiles;
const
  cMapW = 9;
  cMapH = 9;
  cTileW = 34;
  cTileH = 16;
  cOffsetX = 200;
  cOffsetY = 200;
var
  LPX, LPY: integer;
  LTileX, LTileY: integer;
begin
  ...
  for LPY := 0 to cMapH do
    for LPX := 0 to cMapW do
    begin
      LTileX := LPX * cTileW + cOffsetX;
      LTileY := LPY * cTileH + cOffsetY;
      ...
    end;
end;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 12:09:34    Předmět: Odpovědět s citátem

a toto ti to vykreslilo?

pretoze ja ked som vykresloval izo mapu, tak som to mal uplne rovnako ako folkow, co by u teba znamenalo:

kód:
procedure DrawTiles;
const
  cMapW = 9;
  cMapH = 9;
  cTileW = 34;
  cTileH = 16;
  cOffsetX = 200;
  cOffsetY = 200;
var
  LPX, LPY: integer;
  LTileX, LTileY: integer;
begin
  ...
  for LPY := 0 to cMapH do
    for LPX := 0 to cMapW do
    begin
      LTileX := LPX * (cTileW div 2) + LPY * (-cTileW div 2) + cOffsetX;
      LTileY := LPX * (cTileH div 2) + LPY * (cTileH div 2) + cOffsetX;
      vykresliPole(LTileX, LTileY); { vykresli pole na suradniciach x = LTileX a y = LTileY }
    end;
end;


EDIT: oprava kodu
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole


Naposledy upravil ondy1985 dne 24. červenec 2008, 15:03:07, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
wozembouch



Založen: 03. 09. 2007
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 12:50:49    Předmět: Odpovědět s citátem

jo tydle vidle, IZO je to oc tu bezi ...
Diky za korekce, jinak pro pascalomilce - kod se stane funkcnim po zmene "/" za "div" nebo lepe po zavedeni patricnych konstant.
Zaverem jeste jednou omluvu za mateni a mozna inspirace ...

http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=1550&lngWId=7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2008, 15:05:47    Předmět: Odpovědět s citátem

wozembouch napsal:
...kod se stane funkcnim po zmene "/" za "div"...

Ano, chybicka se vloudila, uz som to opravil, dik za upozornenie.
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna