Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bedikk
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 28 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 7. srpen 2008, 21:13:11 Předmět: Kingdom Defender [Darkmoon soft & Proces] |
|
|
Společný projekt týmů Darkmoon soft a Proces
Je mi ctí vám představit tuto hru, která začala vznikat na společné pracovní dovolené týmů Darkmoon soft a Proces. Hned první den vznikl nápad vytvořit hru během několika dní, které spolu strávíme. Nakonec to nedopadlo, jak jsme si představovali a vývoj hry se malinko protáhl.
Jakožto správný vůdce musíte bránit svou zem před vším, co jí napadne, a to jakýmikoliv prostředky. Proti zákeřným mechanickým robotům se jen těžko ubráníte mečem, proto nezbývá nic jiného, než využít silnějších zbraní. Mluvím o dělech, kulometech a podobných featurkách.
Vaše království se rozkládá na nemalém ostrově. Okolo celého království jsou rozestavěny věže, protože král nepočítal s možným nebezpečím, tak tyto věže nejsou vybaveny do boje. Tvým úkolem bude ubránit království na všech frontách. Můžete si kupovat zbraně a ty nadále vylepšovat.
Ve hře rovněž musíte taktizovat. Například u každého děla máte posuvník, kde nastavíte, že buď bude zbraň střílet rychle, ale slabě, nebo silně, ale pomalu. Rozhodující rovněž bude, v jakém pořadí si děla postavíte.
Na komiksovou grafiku od PepiCzecha a Bedikka
Na hudbu od Woozieho
Na perfektní hratelnost od Markyxla
Na vtipné hlášky
Na Easter Eggy
http://www.youtube.com/v/POwg0oDDFOI
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 06:23:28 Předmět: |
|
|
Krasa!
Stylove, mile, zda sa, ze aj vtipne. Grafika prekrasna, cista a do seba zapadajuca. Snad aj hratelnost. Demo! Demo! Demo! (alebo Plnu! Plnu! Plnu! ? ) _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 09:24:13 Předmět: |
|
|
citace: |
Například u každého děla máte posuvník, kde nastavíte, že buď bude zbraň střílet rychle, ale slabě, nebo silně, ale pomalu. |
Jaký to má princip? Pokud si dáme proměnnou
celkovaEnergie
(vyjadřuje množství vypálené energie za určitou časovou dobu), definujeme proměnné "energie jedné střely" a "množství vypálených střel za časový údaj" takto:
energie1Strely a vypalenychStrelZaCasovyUdaj
a posuvníkem budeme měnit například vypalenychStrelZaCasovyUdaj, pak bude energie1Strely vyjádřena:
kód: |
energie1Strely = celkovaEnergie/vypalenychStrelZaCasovyUdaj |
Nemám pravdu? Bude tedy jedno, na jakou úroveň posuvník nastavíte, teoretický dopad bude pořád stejný.
Hra se mi ale jinak líbí. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bedikk
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 28 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 09:58:09 Předmět: |
|
|
Tak přesně takhle jsme si to řekli taky .. jenže si vem, že se na tebe řítí hodně slabejch nepřátel .. potřebuješ je rychle kosit .. tak dáš rychlost, protože i tam na ně ten dmg stačí ..zatímco s pomalou střelbou by se dostali k věži hned .. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 10:59:07 Předmět: |
|
|
bedikk napsal: |
Tak přesně takhle jsme si to řekli taky .. jenže si vem, že se na tebe řítí hodně slabejch nepřátel .. potřebuješ je rychle kosit .. tak dáš rychlost, protože i tam na ně ten dmg stačí ..zatímco s pomalou střelbou by se dostali k věži hned .. |
To mě prfávě vede k myšlence, na co tedy ten posuvník je _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Virus
Založen: 14. 09. 2007 Příspěvky: 53 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 13:33:07 Předmět: Re: Kingdom Defender [Darkmoon soft & Proces] |
|
|
Tak tohle vypadá (Dokonale je slabé slovo) nadpozemsky _________________ http://un-team.net
Bez peněz do hospody nelez!, život je boj I/II, Tajemná ves v EsMandelu :] |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 15:58:10 Předmět: |
|
|
Ifthen, mylis sa, velmi zalezi aj na lokalite, pretoze ta veza asi nema dostrel uplne vsade a asi nema ani velky splash damage, to znamena, ze ked to nastavis na full strength + lowest speed, kopec nepriatelov proste prejde... Podla mna to je jasne a maju to vymyslene dobre. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bedikk
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 28 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 16:29:49 Předmět: |
|
|
pcmaster: asi tak .. dik ..
Teď přemýšlíme třeba nad zahříváním ... takže na to by měla rychlost veliký vliv ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 16:41:17 Předmět: |
|
|
Ta střelba bude škálovatelná za chodu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
bedikk
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 28 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 19:03:51 Předmět: |
|
|
samozřejmě .. viz screeny |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 19:06:02 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Ifthen, mylis sa, velmi zalezi aj na lokalite, pretoze ta veza asi nema dostrel uplne vsade a asi nema ani velky splash damage, to znamena, ze ked to nastavis na full strength + lowest speed, kopec nepriatelov proste prejde... Podla mna to je jasne a maju to vymyslene dobre. |
to mas pravdu, ale ja si skor myslim, ze if.then mal na mysli, ze by to kludne mohlo byt defaultne na full speed a slabu silu. Ked pojde vela slabych nepriatelov, tak ich to bude stihat nicit, a ked pojde malo silnych, tak to uz je jedno, ci robota trafi za sekundu jeden silny naboj, alebo 2 s polovicnou silou. _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 19:12:12 Předmět: |
|
|
nesuhlasim, pretoze je dobre toto nechat na hraca, v tom je ta hra. teda dufam, ze to tak nejako mysleli, ja by som to tak spravil. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 19:14:20 Předmět: |
|
|
taky mám raději více slabých střel, dá se tím kropit i skupina nepřátel a klade menší nároky na přesnost zaměřování |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 8. srpen 2008, 19:17:28 Předmět: |
|
|
Kazdopadne je dobre, ze dokazali tento viac menej znamy system znovu dobre pouzit. Teda dufame.
Kedy bude hratelna verzia? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|