.[ ČeskéHry.cz ].
GDS 2008 -- call for papers
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Developers Session
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2008, 13:50:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Na druhou stranu kdyby se nam to povedlo, myslim ze by se to dalo vykazovat jako publikace na (pravda ne prilis vedecke) konferenci, takze mozna alespon studujici by meli motivaci Smile.

Jinak dekuju vsem za prispevky, navrhovana temata se mi libi, ozvu se vam soukrome a domluvime detaily. Kdyby se naslo jeste par lidi na prednasku ci jeste lepe workshop, vubec bych se nezlobil Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2008, 18:28:51    Předmět: Odpovědět s citátem

No IMHO by neměl být problém sepsat kraťonkej článek. Člověk by měl přednášené téma mít před přednáškou pořádně srovnané v hlavě, takže to víceméně stačí sepsat a trošku učesat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Erric



Založen: 06. 02. 2008
Příspěvky: 40
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2008, 08:27:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud by byl zajem, mohl bych udelat dve prednasky.

Pribeh ve hrach
- pribehove struktury pro ruzne zanry PC her
- hledani kompromisu mezi volnosti pro hrace, kvalitou jeho zazitku a nakladnosti vyroby
- pribehotvorne mechaniky
- propojeni pribehu a hry

(Prednasel jsem neco podobneho loni, ale prislo mi, ze o tema pribeh az tak nebyl zajem, letos bych postavil prednasku uplne jinak - mene drobnosti, vetsi fakticke celky a vyberu opravdu jen ty zakladni a snadno uchopitelne designerske postupy v zapracovavani pribehu. Otazkou ale zustava, jestli by o tohle byl opravdu zajem, kdyz vetsina navstevniku jsou programatori a grafici)

Strepy snu
- prezentace vyvoje nove ceske vypraveci NEpocitacove RPG hry
- herni mechaniky hry
- co muze takova hra prinest navic oproti pocitacovym hram

web projektu: http://www.strepysnu.cz
diskuse tady na foru: http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=666
_________________
Game teaches
Portfolio
Střepy snů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
RuThaN



Založen: 24. 01. 2008
Příspěvky: 35

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2008, 16:40:20    Předmět: Gamedesign přednáška Odpovědět s citátem

Já taky nabízim nějakou tu přednášku, v podstatě na tři související témata:
1) Ceskemody - proč, pro koho, co můžeme nabídnout, kam míříme
2) Úskalí Gamedesignu teorie vs praxe; tvorba na papíře a papírové rpg systémy vs. počítačové zpracování - asi se to místy bude krýt s Ericem (což je dobře, že podobné věci neřeším sám)
- mam nějaký poznámky k prezentaci, ale je to moc dlouhej seznam, než abych to pastoval (ale můžu poslat mailem) a budu ukazovat přímo části GDD, viz níže
3) Představení projektu na kterém už x let pracuju a němž bych věci viz bod 2 mohl prezentovat. Myslim, že nekecám když řeknu, že mám asi nejrozsáhlejší design document (kdo z vás má minimálně 500+ stran keců?) v rámci amatérské / poloprofesionální tvorby u nás. Na webu toho pravda moc není, ale to je věčný designérský problém, že neni moc jak co ukazovat. Můžu vám tam aspoň premiérově nějakou tu hromádku modelů.
http://www.ruthan.cz/RuThaN_soubory/Ragnarok_index.htm
Sem schopen žvanit i 2 hodiny.
_________________
Im gamedesigner and writer, technology is only tool, important are visions and ideas..
www.ceskemody.cz - české mody na všechny hry / přispějte článkem na herní téma, po exkulsivitě netoužíme
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2008, 20:35:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak premyslim, ze bych mohl odprednaset Krkal C (a Krkal engine). Predvedl bych zajimave rysy jazyka demonstrovane na prikladech. Plus bych mohl vysvetlit implementacni zaludnosti (pohled pod kapotu), plus uvest motivaci, proc zrovna tohle se hodi pri skriptovani her.

Prezentace by byla urcena jednak tem, kteri se chteji seznamit s trosicku netradicnim jazykem a treba se inspirovat. (System zprav, obsluha udalosti, provazani skriptu a enginu, mnoziny, vicenasobna dedicnost, rozsiritelnost, kompilace do C++ ...) a pak samozrejme tem ktere zajima Krkal jako takovy.

Tak co vy na to, byl by zajem? (predstavuju si to jako takovy mix mezi prezentaci projektu a workshopem - v podstate si muzem zkusit neco naprogramovat Wink )
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
komm



Založen: 18. 11. 2007
Příspěvky: 107

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2008, 07:02:40    Předmět: Odpovědět s citátem

kiez by som mohol dojst...
ale verim ze budu videa Smile
ja momentalne zhanam info o 2D efektoch na XNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RuThaN



Založen: 24. 01. 2008
Příspěvky: 35

PříspěvekZaslal: 25. srpen 2008, 16:03:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Čte to tady někdo zodpovědnej za organizaci a nebo mam radši poslat tu SZ? Rád bych věděl, jestli mam dělat tu prasentaci a nebo ne?
_________________
Im gamedesigner and writer, technology is only tool, important are visions and ideas..
www.ceskemody.cz - české mody na všechny hry / přispějte článkem na herní téma, po exkulsivitě netoužíme
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 25. srpen 2008, 16:13:37    Předmět: Odpovědět s citátem

RuThaN napsal:
Čte to tady někdo zodpovědnej za organizaci a nebo mam radši poslat tu SZ? Rád bych věděl, jestli mam dělat tu prasentaci a nebo ne?


komunikuj s filou - jiri.filipovic@ceske-hry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kexik



Založen: 15. 08. 2007
Příspěvky: 3
Bydliště: Trinec, CZ

PříspěvekZaslal: 25. srpen 2008, 21:18:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja bych byl vdecny, kdyby si nekdo udelal prednasku(ky) o tehle tematech:



  • Implementace skriptovaciho jazyka (nejlepe LUA) ale uz konkretne. Jak navhrnout strukturu enginu aby co nejlepe vyuzila LUA s co nejmensim dopadem na performance. Pripadne kdyz ne scripting tak jak navrhnout moderni a flexibilni entitovy system uz jen pomoci C++.

  • Optimalizacni triky pro OpenGL. Napr. ruzny instancing. Obecne instancing by byl good shader, hw a jine. Zajimavy je instancing postav se skinningem.

  • Deferred rendering. Klidne i konkretni priklady a zkusenosti z praxe. Taky napr. ruzne metody jak ziskat depth buffer, jak z nej zase zpet pozici pixelu, atd.

  • Scene management a optimalizace. Zejmena metody pouziti occlusion queries, stromy, depth buffer z depth pre-pass a jine moderni zpusoby.


_________________
KEXIK - Reversity Studios (7thSquad) - www.reversity.org


Naposledy upravil kexik dne 3. září 2008, 14:49:34, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
klapauciusk



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 76

PříspěvekZaslal: 27. srpen 2008, 19:12:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Ví se už kolik bude stát vstupné na GDS?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 27. srpen 2008, 19:18:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Zatim ne, nemelo by to byt ale zadne prekvapeni v kontextu minulych rocniku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
metamorphium



Založen: 21. 11. 2007
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 3. září 2008, 00:38:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud by někoho zajímalo

a, tvorba her ve WME enginu

b, crossing the gap - neboli jak dostat independent hru na trh (komunikace s vydavateli, modely financování, postup při získávání publishera, rentabilita a další velmi osobní zkušenosti) můžu posloužit.
_________________
You're almost up!
http://www.cbe-software.com
http://www.juliathegame.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 3. září 2008, 06:35:23    Předmět: Odpovědět s citátem

metamorphium napsal:
Pokud by někoho zajímalo

a, tvorba her ve WME enginu

b, crossing the gap - neboli jak dostat independent hru na trh (komunikace s vydavateli, modely financování, postup při získávání publishera, rentabilita a další velmi osobní zkušenosti) můžu posloužit.


spis bude problem z druhe strany - zatim je program solidne naslapnuty a tak tak se nam vlezl do rozvrhu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 3. září 2008, 13:12:23    Předmět: Odpovědět s citátem

A bude letos neco jako prezentace projektu ? To byla jedna z mych nejoblibenejsich casti GDS Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 3. září 2008, 19:02:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Mozna neco nacpeme do party. Hlavne se nam ale skoro zadny projekt neozval.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Developers Session Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna