Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 29. červenec 2007, 19:15:57 Předmět: SAMOTÁŘ |
|
|
začal jsem makat na nové pecce nazval jsem jí pracovně "Samotář".
bude o takový mix : wing commander+Ugh a mého cyklónu...
pujde o to že budeš převážet zákazníky z nějaké planety na nějakou planetu podle přání zákazníka
a samozřejmě podle počtu zákazníku
(viděl bych to na šest kousků )se upraví rychlost rakety.
takže z toho vyplývá že se ti bude snižovat rychlost,a taky ubývat..no napsal bych benzín ale zni to blbě takže radši energie...
a hlavně místo cyklónu tě
po cestě budou napadat piráti takže se budeš muset přepínat z režimu cestování do režimu boj...
no a samozřejmě bude raketa poškozena někdy méně a někdy více a taky ti bude ubývat pohonna energie. A pro tyto a jiné případy budou
ve vesmíru rozmístěny tzv servisy.. kde ti raketu opraví a taky doplní energii...samozřejmě budeš mít mapu....
takže zatím tolik..hratelné demo zatím ještě nemám aspon ty obrázky
hra je asi ve no fakt nevím ...boj už mám vymakaný aasi 35%... _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 10:24:41 Předmět: |
|
|
Z akeho dovodu nemas zapnuty Directional Lighting ? Mas nejaky problem s importovanim normal alebo nastavenim parametrov svetiel ?
Raketky si zrejme modeloval sam, ze ? Chcelo by to trocha lepsie textury.
Neinspiroval si sa pri raketkach nahodou nedavnym Solarisom ? Ten druhy screenshot mi tak pripada. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 11:14:41 Předmět: to neznám... |
|
|
jo asi mám problem.... ...Directional Lighting mi nic neříká....asi to bude problém...
na ty textury se mrknu i když....
solaris sem videl uz kdysi ani nevim co tam litalo.... _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 11:34:50 Předmět: |
|
|
Directional Lighting je uplne najjednoduchsi sposob osvetlenia - potrebujes nan akurat normalu na kazdy vertex, co ti default vypluje kazdy 3d modelovaci soft, nastavis si format vertexu na taky, ktory ma aj normalu, nastavis Ambient a Diffuse farbu (s tymto sa treba trocha pohrat, kym dostanes vyhovujuce farby), zapnes jedinym prikazom a je to - mas to nasvetlene.
Hned ziskas kontrast na hranach a obzvlast pri rotujucich objektoch, ako su tieto lode, ziskas efekt, ze sa ti postupne osvetluju jednotlive casti raketky a tie opacne zas stmavuju - podla toho, ktora strana je prave osvetlovana.
Robis to v DX alebo OGL ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 11:51:58 Předmět: |
|
|
ja se otelím.2 vesmírný simulátory ve 2 dnech.CHA.ne textury jsou važně trochu oldschool.Zvlášt ty průzory co pokračují v ty zelené pruhy.Na textury mám takový heslo:V PS všechno jistí mraky.Jinak skus se na netu kouknout po tomhle: 3D Game Texturex,Create professional game art using Photoshop napsal to Luke Ahearn.Až bude něco hratelnýho,syp to sem |
|
Návrat nahoru |
|
|
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 11:57:49 Předmět: aha... |
|
|
zacinam chapat jde ti asi o spravne nastaveni osvetleni ambient diffuse-emission-spekular...aby strany odvrácené od světla byly tmavé atd...atd... jestli jo asi máš pravdu s tím se ještě pohraju na mě musíš pooomalu... ...ono je to tak blbě cvaknuté ten screen ..já sem si s tím hlavu moc nedělal šlo mi o to aby to bylo vidět zřetelně aby někdo neřek že není nicc vidět...
dělám to v OGL neboli knihovny GLscene...pod Delphi.... _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 11:58:15 Předmět: |
|
|
Co ja viem, tak je to vsetko programmer`s art, lebo tatko si zvykne vsetku grafiku robit sam. A toto vyzera byt velmi podobne tomu, ako vyzerala ta jeho predosla FPS hra - ma to taky ten typicky zeleny nadych. Tusim som tam zbadal aj nejaku texturu zo steny na tej vesmirnej lodi
Ale nie - az tam zapne Directional lighting a stravi 1-2 dni so Specular lightingom, moze to zacat vyzerat celkom dobre.
Ja by som sa samozrejme priklanal k Anisotropic osvetleniu - uplne staci cez vertex shadere kvoli spatnej kompatibilite az k Riva TNT1 - prinajhorsom by som zhustil strukturu vertexov cez ten 3d modelovaci soft, co pouziva, lebo teraz je to dost low-poly. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 12:02:48 Předmět: Re: aha... |
|
|
tatko napsal: |
zacinam chapat jde ti asi o spravne nastaveni osvetleni ambient diffuse-emission-spekular...aby strany odvrácené od světla byly tmavé atd...atd... |
No vidis - presne o to mi ide.
tatko napsal: |
já sem si s tím hlavu moc nedělal šlo mi o to aby to bylo vidět zřetelně aby někdo neřek že není nicc vidět... |
Ved to je OK, ani Far Cry nevznikol za rok - vsetko pekne postupne. Zaklad uz mas, len to vylepsovat. Ide o to, ze Directional Lighting tam chyba ako sol, a vysledny efekt tisickrat prevazi ten 1 den roboty.
tatko napsal: |
dělám to v OGL neboli knihovny GLscene...pod Delphi.... |
Fuh, tak v OGL som robil pred cca 6 rokmi, cize ti nepomozem - urcite si pozri tie prve tutorialy v NeHe - to musi byt niekde medzi prvymi 5 tutorialmi. Princip je ale ten isty, ako som popisoval, len syntax je odlisna. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 12:06:25 Předmět: no tak sem zase v pr... |
|
|
a kde s tech knihoven mam vymačkat ten directional.....nebo co to ..svítí sakra...
No nevadí ja už se s tím nějak poperu ...a kde že si viděl ten druhý simulátor...???? _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 12:19:11 Předmět: Re: no tak sem zase v pr... |
|
|
tatko napsal: |
...a kde že si viděl ten druhý simulátor...???? |
dole v projektech |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
|
Návrat nahoru |
|
|
tatko
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 38 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 13:00:13 Předmět: ...aha... |
|
|
no já už se s tím nějak poperu ...ty světla už jsme na to přišel je to jen o správném nasvícení textur s tím jsem se ještě pořádně nehrál ..
takže když se mi to řekne pomalu a česky tak asi budu
vědět vo co GO.. akorát to zepečení těch textůr tož to fakt nevím..
...inspirace je slušná to je fakt ...)
textury tam taky v podstatě ještě nejsou žádné je tam jen jeden objekt a pak vetřelci ..na tom jsem testoval pozice na mapě vzdálenosti...a hlavně inteligenci nepřátel aby si jim moc daleko neuletěl a aby tě zase hned nerozstříleli na mraky...což bych zhruba měl...a ted přijde na řadu design
tvary těch základen ...textůry... a taky hlavně zákazníci... asi budou zelení s velkáma hlavama no prostě typičtí Marťani.. a tož tak to asi vidím já když to shrnu tak práce jak na kostele....
jo ten duhý simulátor tož to není simulátor ale chabrus na nervy...
tak du makat.... _________________ lepší jedna po ránu než celý den žádná... |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 13:26:28 Předmět: sim |
|
|
Tatko, mě se to náhodou líbí, je jasný že je na tom třeba zapracovat na to v jaké fázi je to vývoje je to v pohodě a zato jak to vypadá se absolutně nemusíš stydět, teď jsem jenn zvědavej jak se to bude hrát ve finále a jak moc to bude zábavný přecijenom simulátor vesmírnýho taxíku má omezený možnosti co se týče úkolů a podobně. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 14:13:50 Předmět: |
|
|
jj na zaciatok to vypada celkom dobre...len tak dalej...vesmir ja mozem _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 30. červenec 2007, 14:21:12 Předmět: |
|
|
[OT] DespX: Ty v tom svojom vesm.simulatore uz nepokracujes ? Inak, ides s niecim do Bechera tento rok ? [/OT] |
|
Návrat nahoru |
|
|
|