Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 24. srpen 2007, 13:40:26 Předmět: Archamon - středověká budovatelská realtime strategie |
|
|
Zdravím,
Aktuality a novinky: http://www.archamon.cz
Facebook: http://www.facebook.com/pages/Archamon/235688864164
Trailer ke hře> Video ze hry: https://www.youtube.com/watch?v=JKAGHzMTBdE
Archamon je středověká budovatelská realtime strategie s výraznými prvky boje o přežití.
+ Různě velké náhodné mapy s lesy, horami a jezery
+ Kolem 30 typů budov, 30 typů surovin a materiálů
+ Provázaný hospodářský systém, nutnost zajistit obživu, spokojenost a zdraví obyvatelsta
+ 4 roční období se specifickými vlastnostmi a vlivem na hospodářství
+ Obchodování - možnost obchodovat s každým typem suroviny
+ především možnost svobody hry - hráč si může sám zvolit, kterou cestou se bude ubírat a jak čeho chce dosáhnout
Zahájení projektu:
březen 2007
Datum vydání plné verze:
24. listopadu 2017
Požadavky:
Windows 10, 8, 7, Vista, XP, .NET Framework 2.0 a vyšší, DirectX 9.0c (verze June2010), grafická karta podporující nejméně PS 2.0
(ikdyž lze se obejít i bez něj)
Obrázky ze hry:
_________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Naposledy upravil Vionsoft.Ondrash dne 19. listopad 2017, 11:42:54, celkově upraveno 44 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 24. srpen 2007, 14:52:11 Předmět: |
|
|
něco už jo vypadá to nedůvěryhodně ? Na screenech to ale moc vidět není to je fakt, ale ... všeho dočasu. _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
posila
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 201
|
Zaslal: 24. srpen 2007, 15:27:07 Předmět: |
|
|
Docela zajimavy projekt, docela me zajima, jak se podari spojeni Civilizace a Settlers... Nicmene, mel bych par takovych mozna stiplavych dotazu .
Na druhem screenu je ten domecek az podezrele podobny domecku, ktery je vysledkem tutorialu na pouzivani (vaseho vlastniho) Vitrid Editoru na vasich strankach. Z vlastni zkusenosti vim, ze tvorba vlastniho editoru je od jiste chvile ztrata drahoceneho casu a zpravidla grafik v nem nevytvori tak kvalitni praci jako v nekterem jiz hotovem (at uz v Blenderu 3D nebo v 3D Studiu Max). Ja na vasem miste bych pozadal grafika, aby se naucil pracovat s Blenderem a v Pythonu bych napsal skript exportujici modely z Blenderu do vaseho V3D...
No, a pokud chapu podstatu herniho systemu... nebylo by lepsi hru udelat jako MOD pro Civilizaci 4? Ta je plne modifikovatelna... nastaveni, parametry vseho jsou ulozene v XML, neco je nascriptovano v pythonu a zbytek (herniho systemu) je v DLL, jehoz zdrojaky se daji stahnout primo od Firaxis... Takze imho by nemel byt problem si Civ4 prepsat na uplne jinou Civilizaci...
Neberte to, jakoze vas chci poucovat nebo dokonce prikazovat... je to jenom takova rada a napad... jinak hodne stesti a at vam jde prace od ruky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 24. srpen 2007, 16:27:25 Předmět: |
|
|
2 posila: ten domeček je on - jeho tvorba byla použita jako tutoriál. S tím editorem máš naprostou pravdu. Chce to skutečný editor, jenomže s grafikem je trochu problém - zatím to nevadí jsou to spíše pracovní studie a nemusí být použity.
Co se týče te Civ4 - je to velmi závažná a odvážná myšlenka, nicméně nevěřím, že je ten jejich engine natolik modifikovatelný, že bychom v něm mohli stvárnit všechny naše futuristické myšlenky - takhle to odnese grafika a uživatelské prostředí, ale bude to akorát na míru. _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Franz2
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 25. srpen 2007, 11:39:12 Předmět: |
|
|
posila> spíš je tam taky chuť udělat si něco vlastního, jde o zážitek a zkušenosti z vývoje, modifikovat jen parametry cizí hry je o ničem |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 25. srpen 2007, 12:32:30 Předmět: |
|
|
A ono sa to zase zvrhava na stary dobry flame a nepeknu diskusiu, ako popisal peregrine v "Mají CH šanci?" Akurat viac zo strany autorov ako zo strany "tych s nosom hore" _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posila
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 201
|
Zaslal: 25. srpen 2007, 14:53:45 Předmět: |
|
|
Franz2 napsal: |
posila> spíš je tam taky chuť udělat si něco vlastního, jde o zážitek a zkušenosti z vývoje, modifikovat jen parametry cizí hry je o ničem |
Ja jen, ze kdybych delal Civ-based 3D strategii, tak bych ji udelal timto zpusobem a chtel jsem si byt jisty, ze o teto moznosti vi...
PS: Nesouhlasim s tim, ze by pri modifikaci Civ4 slo jen o mneni parametru (to mozna, pokud chces pridat jednotku nebo neco podobne jednuducheho)... urcite by bylo treba prepsat pythonovske skripty a mozna dokonce i radikalne upravit herni jadro v DLL psane v C++... Nicmene nikomu tuhle moznost vnucovat nechci |
|
Návrat nahoru |
|
|
tangent
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 25. srpen 2007, 15:02:16 Předmět: |
|
|
pcmaster: mozna jsem si malo promnul oci, ale ja jsem mel po precteni tohoto topicu presne opacny pocit Nikdo tady nikomu nic nevnucuje, vsichni reagovali konstruktivne a zakladatel topicu jim jeste vicemene dal za pravdu
K otazce modovani bych rekl ze to se mi zda dobra volba pro tymy/jedince ve kterych prevladaji grafici ci designeri, ale to jak se mi zda neni Ondrashuv pripad a jeho grafika, podle toho jak se vyjadril, bude bud "programmer's art", nebo ma jeji prisun od grafika znacne omezeny , takze pro nej vzdycky bude jednoznacna volba si vsechno vyzkouset sam (usuzuju dle sebe, ja jsem podobny pripad).
S tim jeste souvisi ta tvorba vlastnich nastroju.. jak si clovek muze vsude precist, delat se s vlastnim editorem na modelovani neni dobra cesta a clovek od toho stejne rychle upusti, ale zkusenosti ktere tim ziska se urcite nikam nevypari a budou se hodit az bude potrebovat udelat si nejaky nastroj na cokoliv.. at uz je to neco jako pcmasteruv editor na limity kloubu, nastavovani kolizich zon, ci cokoliv jineho
A ted k projektu samotnemu... zabrousil jsem na jeho stranky, stahnul a vyzkousel techdemo a libilo se mi. Grafika vypada v pohybu lip nez na tech screenshotech, optimalizace bezi slusne - vsechno bylo rychle, vysledky benchmarku jsem autorovi poslal. Takze zaklad tu je, tak snad i hra samotna se vydari.
PS: doufam ze svoji chvalou na atmosferu topicu neprispeju k jejimu zniceni a nevyvola nejaky sekundarni flame, urcite to nebylo v umyslu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 25. srpen 2007, 16:25:55 Předmět: |
|
|
2 franz2: ano, to je taky pravda - nejradši člověk dělá na vlastním.
2 posila: nápad s tou modifikací není špatný, jenomže neřekl bych že to je přesně civ based hra... což ostatně všichni uvidíme v budoucnu (c++ není zrovna můj obor, mimojiné)
2 tangent: díky moc za pochvalu, jsem mile překvapen, že se to někomu může líbit . Abych se přiznal, tak naši "grafici" dělají převážně 2D obrázky (ty tam ještě nejsou vidět ), všechno ostatní je těžká kolenní robota (což je sice vidět, ale pro začátek to stačí) - stav věci jsi odhadl naprosto přesně _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
adragon
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. srpen 2007, 17:13:04 Předmět: |
|
|
Zajimalo by me, zda mate sepsany design dokument. Z vlastnich zkusenosti ho u vetsich projektu doporucuji. Projekt vypada zajimave a docela rad bych si i jeho DD precetl |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 25. srpen 2007, 17:19:19 Předmět: |
|
|
Oni ho maju na 100 %, kedze vedia s presnostou 5 % odhadnut dokoncenost! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 26. srpen 2007, 08:07:02 Předmět: |
|
|
2 adragon: co to je ten design dokument ? jinak podklady pro tu hru sepsané máme (není to první hra a bez těch papírů to opravdu nejde )
2 pcmaster: 100 % je přehnané ale těch 5 % je opravdu zatraceně orientační... chci tím říct, že je samotná hra ještě v plínkách.
OT: Edit by Mem - doplněny chybějící mezery před znakem procent (pcmaster to napsal dobře, tak jste se mohli inspirovat) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 1. říjen 2007, 08:15:50 Předmět: Aktualizace vlákna |
|
|
konečně první screeny ze samotné hry... (viz první článek vlákna) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
adragon
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. říjen 2007, 12:57:31 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
2 adragon: co to je ten design dokument ? jinak podklady pro tu hru sepsané máme (není to první hra a bez těch papírů to opravdu nejde )
|
v podstate je to popsani hry tak, aby ji nekdo jiny byl podle toho schopen vytvorit. (takze od detailu pravidel, po saznam grafiky, zvuku, map)
- nerikam ale vytvorit presne stejne jako vy. (ale asi chapes co chci rict) |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 1. říjen 2007, 13:21:59 Předmět: |
|
|
adragon napsal: |
Vionsoft.Ondrash napsal: |
2 adragon: co to je ten design dokument ? jinak podklady pro tu hru sepsané máme (není to první hra a bez těch papírů to opravdu nejde )
|
v podstate je to popsani hry tak, aby ji nekdo jiny byl podle toho schopen vytvorit. (takze od detailu pravidel, po saznam grafiky, zvuku, map)
- nerikam ale vytvorit presne stejne jako vy. (ale asi chapes co chci rict) |
Bych chtel videt design dokumenty, co jsi zrovna ty vytvoril...ukazes ?
k tematu :
Vypada to pekne, ta hra, drzim palce, at se to vyvede ! |
|
Návrat nahoru |
|
|
|