Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fila
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 853
|
Zaslal: 9. srpen 2008, 13:50:00 Předmět: |
|
|
Na druhou stranu kdyby se nam to povedlo, myslim ze by se to dalo vykazovat jako publikace na (pravda ne prilis vedecke) konferenci, takze mozna alespon studujici by meli motivaci .
Jinak dekuju vsem za prispevky, navrhovana temata se mi libi, ozvu se vam soukrome a domluvime detaily. Kdyby se naslo jeste par lidi na prednasku ci jeste lepe workshop, vubec bych se nezlobil . |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 9. srpen 2008, 18:28:51 Předmět: |
|
|
No IMHO by neměl být problém sepsat kraťonkej článek. Člověk by měl přednášené téma mít před přednáškou pořádně srovnané v hlavě, takže to víceméně stačí sepsat a trošku učesat... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Erric
Založen: 06. 02. 2008 Příspěvky: 40 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 11. srpen 2008, 08:27:06 Předmět: |
|
|
Pokud by byl zajem, mohl bych udelat dve prednasky.
Pribeh ve hrach
- pribehove struktury pro ruzne zanry PC her
- hledani kompromisu mezi volnosti pro hrace, kvalitou jeho zazitku a nakladnosti vyroby
- pribehotvorne mechaniky
- propojeni pribehu a hry
(Prednasel jsem neco podobneho loni, ale prislo mi, ze o tema pribeh az tak nebyl zajem, letos bych postavil prednasku uplne jinak - mene drobnosti, vetsi fakticke celky a vyberu opravdu jen ty zakladni a snadno uchopitelne designerske postupy v zapracovavani pribehu. Otazkou ale zustava, jestli by o tohle byl opravdu zajem, kdyz vetsina navstevniku jsou programatori a grafici)
Strepy snu
- prezentace vyvoje nove ceske vypraveci NEpocitacove RPG hry
- herni mechaniky hry
- co muze takova hra prinest navic oproti pocitacovym hram
web projektu: http://www.strepysnu.cz
diskuse tady na foru: http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=666 _________________ Game teaches
Portfolio
Střepy snů |
|
Návrat nahoru |
|
|
RuThaN
Založen: 24. 01. 2008 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 13. srpen 2008, 16:40:20 Předmět: Gamedesign přednáška |
|
|
Já taky nabízim nějakou tu přednášku, v podstatě na tři související témata:
1) Ceskemody - proč, pro koho, co můžeme nabídnout, kam míříme
2) Úskalí Gamedesignu teorie vs praxe; tvorba na papíře a papírové rpg systémy vs. počítačové zpracování - asi se to místy bude krýt s Ericem (což je dobře, že podobné věci neřeším sám)
- mam nějaký poznámky k prezentaci, ale je to moc dlouhej seznam, než abych to pastoval (ale můžu poslat mailem) a budu ukazovat přímo části GDD, viz níže
3) Představení projektu na kterém už x let pracuju a němž bych věci viz bod 2 mohl prezentovat. Myslim, že nekecám když řeknu, že mám asi nejrozsáhlejší design document (kdo z vás má minimálně 500+ stran keců?) v rámci amatérské / poloprofesionální tvorby u nás. Na webu toho pravda moc není, ale to je věčný designérský problém, že neni moc jak co ukazovat. Můžu vám tam aspoň premiérově nějakou tu hromádku modelů.
http://www.ruthan.cz/RuThaN_soubory/Ragnarok_index.htm
Sem schopen žvanit i 2 hodiny. _________________ Im gamedesigner and writer, technology is only tool, important are visions and ideas..
www.ceskemody.cz - české mody na všechny hry / přispějte článkem na herní téma, po exkulsivitě netoužíme |
|
Návrat nahoru |
|
|
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. srpen 2008, 20:35:07 Předmět: |
|
|
Tak premyslim, ze bych mohl odprednaset Krkal C (a Krkal engine). Predvedl bych zajimave rysy jazyka demonstrovane na prikladech. Plus bych mohl vysvetlit implementacni zaludnosti (pohled pod kapotu), plus uvest motivaci, proc zrovna tohle se hodi pri skriptovani her.
Prezentace by byla urcena jednak tem, kteri se chteji seznamit s trosicku netradicnim jazykem a treba se inspirovat. (System zprav, obsluha udalosti, provazani skriptu a enginu, mnoziny, vicenasobna dedicnost, rozsiritelnost, kompilace do C++ ...) a pak samozrejme tem ktere zajima Krkal jako takovy.
Tak co vy na to, byl by zajem? (predstavuju si to jako takovy mix mezi prezentaci projektu a workshopem - v podstate si muzem zkusit neco naprogramovat ) _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
komm
Založen: 18. 11. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 14. srpen 2008, 07:02:40 Předmět: |
|
|
kiez by som mohol dojst...
ale verim ze budu videa
ja momentalne zhanam info o 2D efektoch na XNA |
|
Návrat nahoru |
|
|
RuThaN
Založen: 24. 01. 2008 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 25. srpen 2008, 16:03:32 Předmět: |
|
|
Čte to tady někdo zodpovědnej za organizaci a nebo mam radši poslat tu SZ? Rád bych věděl, jestli mam dělat tu prasentaci a nebo ne? _________________ Im gamedesigner and writer, technology is only tool, important are visions and ideas..
www.ceskemody.cz - české mody na všechny hry / přispějte článkem na herní téma, po exkulsivitě netoužíme |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 25. srpen 2008, 16:13:37 Předmět: |
|
|
RuThaN napsal: |
Čte to tady někdo zodpovědnej za organizaci a nebo mam radši poslat tu SZ? Rád bych věděl, jestli mam dělat tu prasentaci a nebo ne? |
komunikuj s filou - jiri.filipovic@ceske-hry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
kexik
Založen: 15. 08. 2007 Příspěvky: 3 Bydliště: Trinec, CZ
|
Zaslal: 25. srpen 2008, 21:18:30 Předmět: |
|
|
Ja bych byl vdecny, kdyby si nekdo udelal prednasku(ky) o tehle tematech:
- Implementace skriptovaciho jazyka (nejlepe LUA) ale uz konkretne. Jak navhrnout strukturu enginu aby co nejlepe vyuzila LUA s co nejmensim dopadem na performance. Pripadne kdyz ne scripting tak jak navrhnout moderni a flexibilni entitovy system uz jen pomoci C++.
- Optimalizacni triky pro OpenGL. Napr. ruzny instancing. Obecne instancing by byl good shader, hw a jine. Zajimavy je instancing postav se skinningem.
- Deferred rendering. Klidne i konkretni priklady a zkusenosti z praxe. Taky napr. ruzne metody jak ziskat depth buffer, jak z nej zase zpet pozici pixelu, atd.
- Scene management a optimalizace. Zejmena metody pouziti occlusion queries, stromy, depth buffer z depth pre-pass a jine moderni zpusoby.
_________________ KEXIK - Reversity Studios (7thSquad) - www.reversity.org
Naposledy upravil kexik dne 3. září 2008, 14:49:34, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
klapauciusk
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 76
|
Zaslal: 27. srpen 2008, 19:12:24 Předmět: |
|
|
Ví se už kolik bude stát vstupné na GDS? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fila
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 853
|
Zaslal: 27. srpen 2008, 19:18:41 Předmět: |
|
|
Zatim ne, nemelo by to byt ale zadne prekvapeni v kontextu minulych rocniku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
metamorphium
Založen: 21. 11. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 3. září 2008, 00:38:08 Předmět: |
|
|
Pokud by někoho zajímalo
a, tvorba her ve WME enginu
b, crossing the gap - neboli jak dostat independent hru na trh (komunikace s vydavateli, modely financování, postup při získávání publishera, rentabilita a další velmi osobní zkušenosti) můžu posloužit. _________________ You're almost up!
http://www.cbe-software.com
http://www.juliathegame.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 3. září 2008, 06:35:23 Předmět: |
|
|
metamorphium napsal: |
Pokud by někoho zajímalo
a, tvorba her ve WME enginu
b, crossing the gap - neboli jak dostat independent hru na trh (komunikace s vydavateli, modely financování, postup při získávání publishera, rentabilita a další velmi osobní zkušenosti) můžu posloužit. |
spis bude problem z druhe strany - zatim je program solidne naslapnuty a tak tak se nam vlezl do rozvrhu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 3. září 2008, 13:12:23 Předmět: |
|
|
A bude letos neco jako prezentace projektu ? To byla jedna z mych nejoblibenejsich casti GDS |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fila
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 853
|
Zaslal: 3. září 2008, 19:02:12 Předmět: |
|
|
Mozna neco nacpeme do party. Hlavne se nam ale skoro zadny projekt neozval. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|