Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bedikk
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 28 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 29. srpen 2008, 11:53:00 Předmět: Pixel Master |
|
|
Dnes vám konečně mohu představit projet Pixel Master, který vyvíjí Darkmoon soft. Celá hra/program je dělaná v Delphi.
O co se tedy jedná?
V této hře máte k dispozici suroviny, které pomicí myši umisťujete do místnosti. Mezi surovinami vznikají reakce, zajímavé efekty atd. Nejjednoduší příklad, pomocí zdi si uděláte misku, do ní nalijete olej a ten pomocí ohně zapálíte. Nebo můžete olej namíchat s jinou surovinou, tím efekt zlepšit, nebo celkově změnit chování reakce. Je to jen na vaší fantazii, zkoušejte, kombinujte, vytvářejte řetězce ... HRAJTE SI!
Mnoho lidí si možná řekne, že to už tu bylo .. například Pyro Sand Game. Všechny tyto hry v prohlížeči můžete hrát pouze s připojením k internetu a navíc jsou mnohem náročnější a podle mého i méně přehledné. Ve hře také naleznete 3Easter Eggy, které se netýkají surovin, nýbrž tlačítek a interfacu.
Jak se to hraje?
K hraní této vám styčí myš. Vyberete si surovinu (po najetí se ukáže popis) a klepnutím jí umístíte do místnosti. Pokud klepnete pravým tlačítkem, tak vytvoříte 'vytvářeč' této suroviny a z tohoto místa se bude daná sujrovin a neustále vytvářet. Za to levým tlačítkem tvoříte surovinu pouze po dobu stisknutého tlačítka.
Neméně důležitým prvkem jsou ovladače velikosti v horní části obrazovky. V tomto menu si můžete zvolit velikost vytvářené suroviny. V podstatě je to počet jednotek vytvořený za jeden klik, kdy na každý pixel přijde jedna jednotka.
Screeny
Zde je pár ukázek, jak hra může vypadat.
Gameplay video
http://www.youtube.com/v/ZlvCbjgy-Yc
A kde to stáhnout? stáhnout?
http://www.darkmoon-soft.cz/storage/pixel_master.zip |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. srpen 2008, 12:22:20 Předmět: |
|
|
Je to docela zajímavé, jako prvotní nápad se mi to líbí, nebylo by od věci zkusit navrhnout pár levelů (na začátku s omezenými prostředky a definovaným cílem, případně i time limitem)
Chtělo by to ale vylepšit i samotné kreslení, stejně jako v grafických editorech kreslit čáru mezi posledními 2 souřadnicemi a ne jen na místě, kde je zrovna kurzor. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 29. srpen 2008, 13:45:50 Předmět: |
|
|
Je to dobrý, vyrobil sem semtex, ale nevim jak možná by se hodila nějaká tabulka reakcí... je to chaos
A zajímalo by mě, proč se zkondenzovaná voda opět nemůže vypařit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 29. srpen 2008, 17:27:57 Předmět: |
|
|
Matasx napsal: |
A zajímalo by mě, proč se zkondenzovaná voda opět nemůže vypařit? |
Pozor, voda bych tomu neříkal, nefunguje třeba udržování hladiny, když máš dvě spojené nádoby apod. Ale stejně kdyby se v tom navrhlo pár levelů tak by to mohlo zabavit, viz incredible machines _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 29. srpen 2008, 18:22:31 Předmět: |
|
|
Aby se v tom dali udělat nějaký levely, tak by ty zákonitosti museli bejt trošku funkčnější a logičtěší... nechpá přoč rostlina při řůstu zapaluje rašelinu a proč rašelina dělá z rostliny rašelinu... je tam spousta nesmyslů a na žádny easter egg sem nepřišel. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Johny_G
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 50
|
Zaslal: 29. srpen 2008, 19:35:29 Předmět: |
|
|
Tak něco ode mě
Čára by měla být spojitá, a okno větší. Silně bych uvítal maximalizaci . Jinak já tyhle hry fakt můžu. Falling Sand jsem dával x hodin ). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 30. srpen 2008, 09:28:28 Předmět: |
|
|
Ještě jedna věc by nebyla od věci, aby výbuchy probíhali směrem ven a brali ohled na stěny... zkrátka aby to neprošlo za pancír a beton aby to odbourávalo postupně. A ohňostroj by mohl bejt jenom efekt, nemusí to hned fšechno ničit jako dynamit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 30. srpen 2008, 19:02:52 Předmět: |
|
|
Pridavam se k postrehum zde uvedenym a pridavam, ze se mi to libi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 31. srpen 2008, 01:21:11 Předmět: |
|
|
Chtělo by to nějaký mise, úkoly...
nechat hráče, ať si kliká jen tak, nemusí být úplně ideální. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
nobody
Založen: 19. 05. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 31. srpen 2008, 10:11:06 Předmět: |
|
|
je to celkom fajn... ale ako hovoria ostatni, tak by to chcelo niake uohy a tak... |
|
Návrat nahoru |
|
|
SUK
Založen: 14. 11. 2007 Příspěvky: 93 Bydliště: /dev/null
|
Zaslal: 1. září 2008, 12:49:57 Předmět: |
|
|
udelej ukoly - s tim ze treba nektery suroviny budu mit omezeny mnozstvi...
dale k programu a GUI - coz takhle oznacit co je prave vybrane?
jinak kdyz to ukoncuju tak mi to spadne (vylitne nejaky debugovaci okno Visual Studia) - by se hodilo opravit...
jinak rozhodne zajimavy:) |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 1. září 2008, 13:12:41 Předmět: |
|
|
je to zajímavé, vyrobil jsem virus (nevím jak) a taky se dostal na 1 FPS
souhlasím s tím, že v reakcích je chaos, zejména když se zkouší všechno se vším, především by mnohdy měly vznikat směsi místo toho, aby jedna věc požírala druhou
též mi to při ukončení hodí nějakou exception
levely by to chtělo, protože jinak po vyzkoušení rozličných kombinacích putuje hra po pár minutách směr koš |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 1. září 2008, 13:16:35 Předmět: |
|
|
Mno je to paradni
Nejlepsi je dat kapat vodu, bliko pod to dat horet ohynek (vse pres prave tlacitko) a do nadoby pod tim dat travu (ktera roste ve vode). A dostanete se k zajimavemu kolobehu, kdy tecevoda, co se meni v kytku, tu pak spali ohynek, a zase tece voda a zase trava/kytka... a tak do nekonecna A do toho jeste prsi z kondenzovane vody.
A hrat to na tablet PC je taky pecka.
Jinak k samotnemu kodu mam dotaz - tyhle pixelovy pristupy ke kresleni jste delali pres... ? Pres DelphiX asi tezko, jak se jmenuje knihovnana rychle ovladani pixelu, co asi pouzivate ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 1. září 2008, 13:57:20 Předmět: |
|
|
turbopixel? mně to přijde pomalé |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 1. září 2008, 14:15:21 Předmět: |
|
|
Nechápu, proč voda neprojde přes kyslík. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|