Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
asiJa
Založen: 10. 08. 2008 Příspěvky: 66 Bydliště: Praha/Hranice
|
Zaslal: 7. září 2008, 17:45:46 Předmět: Modely zraňování |
|
|
Máte představu jaké se používají ve hrách modely zraňování?
Respektive jsou založene na nějakem pokusu vypočitat odhad realistickeho zraněni nějak fyzikalně, nebo jsou spiše jen z prstu vycucanimi parametry
ze kpumpac do hlavy je 100damage a drat do oka 25?
sem premyslel o svem damage modelu kde ses se snazil pro mechanicky pusobici zbrane (projektily - kulky, sipy, a chladne zbrane) udelat nejaky fyzikalne opodstatneny model ktery by postihoval treba to ze prurazne strelivo nedava takove damage, ze rana palici boli vice do tvrdeho nez do mekeho a podobne |
|
Návrat nahoru |
|
|
asiJa
Založen: 10. 08. 2008 Příspěvky: 66 Bydliště: Praha/Hranice
|
Zaslal: 7. září 2008, 17:48:26 Předmět: |
|
|
tady je priklad toho damage modelu,
neni to nic extra intelignentiho, ale pro pedstavu o co mi jde dobre
kód: |
//mass - the higher mass, the bigger impact force, however corps of big mass has large inertia
//and are difficult to controll, so large heavy hammer is not always the best weapon
//velocity - velocity is nice thing, Energy depends on velocity quadraticaly (on mass just lineary)
//so it is often better to have faster moving weapon than heavier, but heavy weapon can't be blocked so easily,
//if you impact oponent by heavy weapon you can throw him away on something unpleasant
//softness - to be soft is most certain way to substain impact, but you don't damage anybody
//for each iteration of time compute damage aplied on element of volume of both corps
//stiffness = 1/modulus
//the higher has corps modulus, the harder it is, hard corps give and gets more damage
//if colide hard and soft corpse the soft damp the impact and none gets high damage
softness = ((softness1 * Radius1) + (softness1 * radius1)) / (radius1+radisu2);
//intersecting corpes repel each other as much as high is their intersection
distortion = distance - Radius1 - radisu2;
//hooks law
//distorsion - the displacement of centres of corpses from each other
force = distortion / stiffnes;
//How much pressure impact the armor?
//piercing = 1/ area;
//pressure = force / area;
pressure = force * piercing;
//Does the armor substain the damage? If not, cause direct damage. Otherwise cause just bunt
//armor in GPa
direct = p - armor;
direct = max(direct, 0);
bunt = min(p,armor);
//Bunt damage is dangerous only for not very soft corps like head, soft corpses has wadding like fat and muscules
//be ware that wadding is <0.0 .. 1.0>
//for un-piercing weapons like hammer compute part of force going through and part which was absorbed by wadding
smash = bunt * (1-wadding);
//if some damage goes through armor it cause injury.
//how much injury weapon cause depends on its shape.
//thin needle cause less damage than awfull kinky hook with spikes, however needle has usually better piercing
injury = direct * hurtfulness;
//vulnerability is how much damage corps gets if unit of damaging force is aplied on it
//more vulnerable tissues gets more serious damage
//now you must recompute pressure to force again, so just multiply by area ( = divide by piercing)
damage = vulnerability*(smash+injury)/piercing; //*distorsion; //? |
pzn. skode ze to "code" nema C syntax syntax highlighting |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 7. září 2008, 18:06:58 Předmět: |
|
|
asiJa napsal: |
pzn. skode ze to "code" nema C syntax syntax highlighting |
http://nopaste.ceske-hry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
asiJa
Založen: 10. 08. 2008 Příspěvky: 66 Bydliště: Praha/Hranice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. září 2008, 21:31:33 Předmět: |
|
|
Celkem v hodne hrach jsem videl, ze se rozlisovaly ruzne druhy zbrani (streliva). Napriklad:
- prurazne - snadno pronikaji brnenim, tim se zpomali a pachaji skody, jinak projdou skrz a nejsou tolik efektivni
- bodne - ne zas az tak velka sila, ale kdyz zasahnou kriticky organ skoda se nasobi, mohou pronikat zbroji
- secne (brokovnice) - velka zraneni zpusobena neobrnenemu cili. Zbroj funguje jako ucinna ochrana
- tezke zbrane - hur se ovladaji, zraneni je zpusebeno ciste kinetickou energii narazu (a velke), lamou kosti, idealni proti tezkemu platovemu brneni (trosku ho zmackaji )
Pochybuju, ze nejaka hra tohle zvlada resit realisticky, ja osobne bych od reality utekl co nejdal a radeji bych navrhl system tak, aby se s nim dobre hralo. Aby kazda zbran byla pouzitelna pro urcitou situaci, aby zadna nebyla nejsilnejsi, aby bylo nutne ci vhodne zbrane a druhy utoku kombinovat. _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 162
|
Zaslal: 7. září 2008, 21:45:11 Předmět: |
|
|
kdyz se budes drzet reality tak nepritele z boje vyradis velmi lehce. staci zlomit poradne nos a pro slzy a krev nebude videt, mozna upadne do bezvedmi nebo se zacne dusit |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 8. září 2008, 01:09:58 Předmět: |
|
|
Hehe, ladik, ty si to teda zaklincoval (klinec = hrebik... teda, nie ze by som vam neveril, ale tym par co to nevedia setrim hladanie v slovniku )
A pokusy o anglictinu by som nabuduce kombinoval so slovnikom
(namatkovo controll, quadraticaly, lineary, oponent, aplied, corps, colide, ...)... A dalej to uz nezvladam citat, fakt nie...
Gramaticke chyby, preklepy, nespravne slova... native speaker by mal pravdepodobne velke problemy s citanim.
No a k veci - jasne, mozes si to takto spravit, mas to celkom logicke, ze, takze ak to spravi hru zabavnou, preco nie. Ale ak bude cena takehoto vyvoja vysoka, nema to zmysel. Sprav zabavnu hru, potom nam ju ukaz Budeme len radi... _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
asiJa
Založen: 10. 08. 2008 Příspěvky: 66 Bydliště: Praha/Hranice
|
Zaslal: 8. září 2008, 21:34:29 Předmět: |
|
|
cena hry vysoka? >
jako 5 radek kodu asi fakt moc neovlivni cenu hry. Nebo v cem vidis problem? ze by se musela nejak optimalizovat rychlost? Ja myslim ze kdyby problehlo treba 10 000 zasahu za sekundu tak by se tech 5 radku v Ccku na rychlosti hry ani nepoznalo.
Ad realizmus > Nevim ja dost casto hraju hru proto abych mel fakt pocit ze by to podobne "fungovalo i ve skutecnosti" - clovek ma z toho lepsi pocit (aspon ja). Dalsi vec je ze proste mam rad simulace.
A jako ja ani nejakou samostatnou hru vyvijet nechci (z toho uz jsem vysrostl jen me zajimaji nektere koncepty, a obcas si je skousim implementovat a testovat, ale fakt kvuli tomu nebudu rok neco programovat modelovat a texturovat
//ad anglictina - fakt se mi nechce opravovat pravovpis komentu v kodu at uz anglicky nebo cesky. Kdyz se s nekym bavim ustne taky u toho nehledam v pravidlech pravopisu, tak nevim proc bych to mel delat v prispevcih ve volne diskuzi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 8. září 2008, 22:14:45 Předmět: |
|
|
Chcel som komentovat tu poslednu cast, ale ono sa to ani neda. Je mi to uprimne luto. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 9. září 2008, 00:33:30 Předmět: |
|
|
Já to nechápu - co je smyslem tohohle threadu ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 9. září 2008, 06:51:34 Předmět: |
|
|
No vypadá to, že se chtěl asiJa ztrapnit, což se mu povedlo |
|
Návrat nahoru |
|
|
asiJa
Založen: 10. 08. 2008 Příspěvky: 66 Bydliště: Praha/Hranice
|
Zaslal: 9. září 2008, 17:47:24 Předmět: |
|
|
zapytchu > diskuze realistickeho modelu zranovani, potazmo "hratelneho modu zranovani" - nebo narazis na neco?
pcmaster, Augi > ted nevim nestli se vase reakce tyka toho co jsem rekl o potrebe kontrolovat pravopis v prispevcich nebo toho ze jesem rekl ze nema v umyslu vytvaret celou hru.
Pokud to druhe - nemyslel sem to tak ze povazuju vyvyjeni her za detinske, ale ze si myslim ze sam stejne zadnou hru kterou by nekdo hral nevivinu, a nema cenu se o to pokouset, zvlaste kdyz to neni muj hlavni zajem / povolani nebo tak neco.
pokud to prvni - tak to nevim o co vam jde, protoze neverim ze si kontrolujete gramatiku treba pri psani po ICQ, nebo jestli jo tak vas nechapu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 9. září 2008, 18:17:24 Předmět: |
|
|
na fore niekedy aj 5x editujem svoj post, kym odstranim gramaticke chyby (tie, ktore si vsimnem).
Ked pises v rychlosti, tak sa to stava. Raz za cas to nevadi, ale ked mas chybu v kazdom druhom slove, tak sa to hold tazko cita... pises sem predsa preto, aby si sa podelil o svoje myslienky, tak ich nekoduj Forum nie je ICQ, nie je spravidla real-time diskusia, tu mas cas si prispevok premysliet, skontrolovat a az potom odoslat.
By ma zaujimalo, ci si aj svojej cestinarke v skole povedal, ze nech ti za gramatiku nedava zle znamky, lebo na ICQ to aj tak nikto nekontroluje, takze ju nemusis vediet... _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
asiJa
Založen: 10. 08. 2008 Příspěvky: 66 Bydliště: Praha/Hranice
|
Zaslal: 9. září 2008, 18:40:44 Předmět: |
|
|
ondy1985 > ok, jestli to fakt brani porozumeni tak se omlouvam, to beru (je fakt ze casto sam po nejakem case nevim co sem tim chtel rici). K memu vztahu k cestine a cestinarkam ve skole bych se radsi nevyjadroval, uz kvuli tomu sem se fakt dost tesil na vysku.
Ale prijde mi ze ono se casto kvuli pravopisu buzeruje ciste jen z estetickych a spolecneksych duvodu, ja fakt nejsem typ ulizaneho businesmana abych si na "dojmu" zakladal (jsem si jisty ze bych to stejne nezvladl).
Mam hrozny pravopis, ok, muzeme se prosim vratit k tematu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 9. září 2008, 19:25:39 Předmět: |
|
|
Nie, buzerovanie na "gramatike" nie je nieco od ulizanych biznismenov, omfg. Uz si ma niekedy videl? Este mozno ten ondy (jokin )
Ide o to, ze je to totalna lamerina. Asi taka ista ako si nechat poradit, ze "rm -rf" ti v tvojej oblubenej distribucii stiahne najnovsie pecko z netu. Zvieracie... Tym chcem celu vec uzavriet, dalsie hlasovanie nejdem robit, no myslim si, ze vyjadrovat sa spravne (alebo aspon tak spravne, ako to ide), najma v podobnej forme, ked si to mozes skontrolovat aj 5x (ondy nie je jediny, co to robi), je prospesne pre kazdeho. Aky mas vztah s ucitelkami zo zakladky alebo strednej nikoho nezaujima, no kvalita tvojho prejavu posobi nezavisle na tom. A to velmi zle. Nie kazdy ma podobny postoj k formalnej stranke prejavu ako ty a ver tomu, ze to mnohych moze znechutit. Vynimku tu ma len jazzuo.
Tym sme nechceli povedat, aby si svoju hru zavrhol. Kdeze, len pokracuj. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|