Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 20:41:06 Předmět: |
|
|
To jsem teda vůbec nepochopil. Hlavně jak je to univerzální, jak se to podobá SQL a jak se to liší od čehokoliv existujícího. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 20:58:14 Předmět: Re: MMORPG -- server + MMORPG engine |
|
|
PanVetvicka napsal: |
Hero Engine je vážně bomba, ale je ,,kapku" dražší |
to používá immortal-world.cz, první české 3D mmorpg, drahý to asi nebude, když si to může dovolit freetým |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 21:58:33 Předmět: |
|
|
PanVetvicka napsal: |
Ty jsi prostě jen něco chtěl říct viď |
Jo, že jsi to popsal blbě _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 23:34:07 Předmět: |
|
|
Ale já kritizuju jen způsob, jakým ten protokol prezentuješ, nekritizuju ten protokol samotný.
Chtělo by to, abys to popsal trochu víc systematicky, něco jako máme takovýhle problém a budu to řešit takhle. Pak máme tenhle problém a to by se vyřešilo takhle. Když si znovu přečteš ten svůj prvotní popis, jistě uznáš, že to jsou poměrně nesouvislé výkřiky, které nezasvěcenému prostě nemůžou dávat smysl. Dál by mě zajímalo čím se to liší od jiných protokolů (já je totiž neznám) a v čem je to univerzálnější než ony. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 23:58:58 Předmět: |
|
|
Hm, neco jsem prehledl, nebo ma kazdy pristup ke vsemu a protokol slouzi jen pro "synchronizaci" dat a od ucastniku se ceka, ze hraji fer? _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 15. listopad 2008, 00:36:07 Předmět: |
|
|
Proc by mel menit kus na UZI, kdyz si muze pricarovat novou UZI a jeste si nechat tu kus?
A co veci jako vymenovani predmetu ("obchod"), pohazovani predmetu na zem a jejich sbirani? Na tom by si jednoduche systemy prav mohly vylamat zuby.
A pak jsou tu ty neprijemne veci, ktere by asi z principu nemel pocitat zadny ze zucastnenych hracu, jako treba damage v soubojich... Nechat tohle na klientech, ze se to "nejak" vyresi, neni dobry napad. Navic pokud by tohle pocital jeden z hracu, tak to muze znamenat, ze bud
1) si muze udelat nesmrtelnost, protoze HP si bude menit sam, nebo
2) muze menit svevolne HP ostatnich... _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 15. listopad 2008, 03:07:10 Předmět: Re: MMORPG -- server + MMORPG engine |
|
|
franz napsal: |
PanVetvicka napsal: |
Hero Engine je vážně bomba, ale je ,,kapku" dražší |
to používá immortal-world.cz, první české 3D mmorpg, drahý to asi nebude, když si to může dovolit freetým |
Sorry za OT (ak je to OT )
nahodou som narazil na jeden MMO engine. Na skusku sa da stiahnut 10dnova verzia. Podlamna robia na tomto engine http://www.abyssalengine.com obrazky tomu dost nasvedcuju http://www.abyssalengine.com/proindy.html |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 15. listopad 2008, 09:16:44 Předmět: |
|
|
PanVetvicka napsal: |
MMORPG engine je ,,třetí meta".
Ta první je funkční server pro jednoduchou 2D střílečku - třeba letadýlka.
|
Hm, jednoducha 2D strilecka... sakrys, to by chtelo vyresit to pocitani zasahu a damage
Ale jinak mi prijde, ze vymyslet protokol, ktery vyroste ze strilecky do MMORPG je trochu nesmysl, protoze oba typy her budou mit hodne odlisne pozadavky (rychla aktualizace maleho poctu predmetu x prace s obrovskym hernim svetem a optimalizace datovych prenosu) _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Howe
Založen: 11. 11. 2008 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 15. listopad 2008, 09:25:03 Předmět: |
|
|
sry za OT: Mno "immorta world" jede na RPG enginu abyssal engine neni to mmorpg engine i když nějaký čas býval, ale ten nejde zakoupit.
Server si píšu sám a komunikaci client/server tím pádem taky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|