.[ ČeskéHry.cz ].
--
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 20:41:06    Předmět: Odpovědět s citátem

To jsem teda vůbec nepochopil. Hlavně jak je to univerzální, jak se to podobá SQL a jak se to liší od čehokoliv existujícího.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 20:58:14    Předmět: Re: MMORPG -- server + MMORPG engine Odpovědět s citátem

PanVetvicka napsal:
Hero Engine je vážně bomba, ale je ,,kapku" dražší


to používá immortal-world.cz, první české 3D mmorpg, drahý to asi nebude, když si to může dovolit freetým
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 21:58:33    Předmět: Odpovědět s citátem

PanVetvicka napsal:
Ty jsi prostě jen něco chtěl říct viď Laughing


Jo, že jsi to popsal blbě Smile
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 23:34:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale já kritizuju jen způsob, jakým ten protokol prezentuješ, nekritizuju ten protokol samotný.

Chtělo by to, abys to popsal trochu víc systematicky, něco jako máme takovýhle problém a budu to řešit takhle. Pak máme tenhle problém a to by se vyřešilo takhle. Když si znovu přečteš ten svůj prvotní popis, jistě uznáš, že to jsou poměrně nesouvislé výkřiky, které nezasvěcenému prostě nemůžou dávat smysl. Dál by mě zajímalo čím se to liší od jiných protokolů (já je totiž neznám) a v čem je to univerzálnější než ony.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 14. listopad 2008, 23:58:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, neco jsem prehledl, nebo ma kazdy pristup ke vsemu a protokol slouzi jen pro "synchronizaci" dat a od ucastniku se ceka, ze hraji fer?
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 00:36:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Proc by mel menit kus na UZI, kdyz si muze pricarovat novou UZI a jeste si nechat tu kus? Wink

A co veci jako vymenovani predmetu ("obchod"), pohazovani predmetu na zem a jejich sbirani? Na tom by si jednoduche systemy prav mohly vylamat zuby.

A pak jsou tu ty neprijemne veci, ktere by asi z principu nemel pocitat zadny ze zucastnenych hracu, jako treba damage v soubojich... Nechat tohle na klientech, ze se to "nejak" vyresi, neni dobry napad. Navic pokud by tohle pocital jeden z hracu, tak to muze znamenat, ze bud
1) si muze udelat nesmrtelnost, protoze HP si bude menit sam, nebo
2) muze menit svevolne HP ostatnich...
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 03:07:10    Předmět: Re: MMORPG -- server + MMORPG engine Odpovědět s citátem

franz napsal:
PanVetvicka napsal:
Hero Engine je vážně bomba, ale je ,,kapku" dražší

to používá immortal-world.cz, první české 3D mmorpg, drahý to asi nebude, když si to může dovolit freetým


Sorry za OT (ak je to OT Smile )

nahodou som narazil na jeden MMO engine. Na skusku sa da stiahnut 10dnova verzia. Podlamna robia na tomto engine http://www.abyssalengine.com obrazky tomu dost nasvedcuju http://www.abyssalengine.com/proindy.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 09:16:44    Předmět: Odpovědět s citátem

PanVetvicka napsal:
MMORPG engine je ,,třetí meta".
Ta první je funkční server pro jednoduchou 2D střílečku - třeba letadýlka.


Hm, jednoducha 2D strilecka... sakrys, to by chtelo vyresit to pocitani zasahu a damage Wink

Ale jinak mi prijde, ze vymyslet protokol, ktery vyroste ze strilecky do MMORPG je trochu nesmysl, protoze oba typy her budou mit hodne odlisne pozadavky (rychla aktualizace maleho poctu predmetu x prace s obrovskym hernim svetem a optimalizace datovych prenosu)
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Howe



Založen: 11. 11. 2008
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: 15. listopad 2008, 09:25:03    Předmět: Odpovědět s citátem

sry za OT: Mno "immorta world" jede na RPG enginu abyssal engine neni to mmorpg engine i když nějaký čas býval, ale ten nejde zakoupit.
Server si píšu sám a komunikaci client/server tím pádem taky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna