Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 22. listopad 2008, 10:55:12 Předmět: Správa projektu |
|
|
Pokud děláte na nějaké větší hře, případně ve více lidech(hlavně ve více programátorech), jaké nástroje vám pomáhají, aby se daný projekt nerozsypal? Potřeboval bych nějaký přehledný prográmek, kde by šlo ukládat informace o tom, co se má do kdy udělat, co je hotovo, kde je jaký bug apod. Který by ukládal informace o různých verzí atd. Samozřejmě není problém zadat do googlu "správa projektu", ale to vypíše spoustu věcí, kde většina nesplňuje mé požadavky.
Zajímali by mě právě vaše osobní zkušenosti z konkrétními aplikacemi. Kdyby existovalo něco takového online, bylo by to asi nejlepší. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 22. listopad 2008, 11:27:44 Předmět: |
|
|
No na kompletni spravu projektu pouzivame kombinaci phpBB forum+ MediaWiki+coppermine galerie, co se bugtrackingu tyce tak planuju zprovoznit Jiru a pro versovani scriptu a podobne pravdepodobne SVN.. jiank na samotne vedeni projektu a komunikaci mezi skupinami (grafici, prohramatori, designeri...) je pro free projekt ktery je jiz rozsahlejsi ta kombinace phpBB (samotna komunikace mezi lidmi) MediaWiki(dokumentace k projektu) a coppermine galerie (sprava obrazku pro reference, artworky, textury..) vcelku dostacujici. Samozrejme ma to sve mouchy, ale je to jednoduse obsluzne a pro lidi pochopitelne na uzivani.. jo abych nezapomel tak samozrejme jeste FTP na ukladani dat projektu (modely, zvuky....) to si chce vychytat aby bylo FTP ktere neni pristupne z browseru (nejlepe aby bylo mimo root webu nebo nekde uplne jinde...). Tod jsou me poznatky. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 22. listopad 2008, 11:28:47 Předmět: |
|
|
Muzes zkusit kouknout na trac: http://trac.edgewall.org/. Je to integrovane svn, wiki a bug tracking. Jednoduse udelane, zalozene na webowem interfacu. Nevim, jestli ti ho mam doporucit, ja ho pouzivam proto, protoze mi ho peta nainstaloval a ja nemel na vyber S svn a wiki jsem spokojen. Sprava bugu se mi zas tolik nelibila, tu jsem ale nepouzival, takze mi asi neprislusi hodnotit. _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 22. listopad 2008, 11:29:17 Předmět: |
|
|
Tak z programátorského hlediska se dá použít třeba Trac, ten se pěkně integruje s SVN, CVS atd. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 22. listopad 2008, 11:32:58 Předmět: |
|
|
mantis |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 15:15:39 Předmět: |
|
|
Jak velký projekt? Když je velký jen tolik, že má každý svou zodpovědnost, stačí jen normálně komunikovat + třeba ten trac (ale spíš až v poslední fázi projektu, při testování).
Mluvím o projektech, kde jsou třeba jen 1-2 programátoři a to samý s grafikama. Ono se může snadno stát, že ty nástroje, co ti mají pomoct, tě spíš budou srát. My vždycky používali SVN a ICQ :). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 21:10:24 Předmět: |
|
|
Dufam, ze neporusim NDA, ale v Centauri sa pouzival mantis a podla mna je to dobra vec.
Nech si zvolis akukolvek kolekciu nastrojov, urcite v nej maj aspon CVS alebo SVN a je jedno, ci pre projekt o 1 cloveku alebo 10.
Ja si myslim, ze wiki + cvs + nejaky ten (bug) tracker je v podstate dostatocna zostava toolov a podla potreby nejaky este pridas... Takze zase len opakujem, co napisali ostatni
Co je ale najdolezitejsie, podla mna, je dohodnut si pouzivanie konkretnych nastrojov na zaciatku a to tak, aby s tym kazdy suhlasil, rozumel tomu, chapal benefity ich pouzivania a nepokusal sa pracovat mimo podpory tychto nastrojov ("hej, posli mi mailom verziu 1.56" a tak podobne). _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 21:41:49 Předmět: |
|
|
no ked je clovek sam tak je vhodne pouzit GIT. ma dve nevyhodi. je prakticky iba na Linux, win porty zatial nie su nic moc. a potom nie je centralny server co je ale aj najvetsia jeho vyhoda. netreba ho rozbehavat ani na local _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 21:51:51 Předmět: |
|
|
No Mercurial je taky distribuovaný SCM (nebo co to je za zkratku) a běží pěkně jak pod Windows, tak linuxem. Myslím, že ho mám radši než SVN _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 22:01:22 Předmět: |
|
|
Software Configuration Management. Slovne spojenie, ktore ma asi tak tisic definicii. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 11:02:48 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Software Configuration Management. Slovne spojenie, ktore ma asi tak tisic definicii. |
hm, neznamena ta zkratka v kontextu GIT, Mercurial apod. spise Source Code Management? K vlastni spokojenosti pouzivam darcs. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 11:07:17 Předmět: |
|
|
Já dělal s darcsem na repozitáři o velikosti 100MB a je to nechutně pomalé. Otázka je, jak by si vedl git nebo hg. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 11:22:56 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
Já dělal s darcsem na repozitáři o velikosti 100MB a je to nechutně pomalé. Otázka je, jak by si vedl git nebo hg. |
O tomto problemu vim a taky proto v praci pouzivame git ktery netrpi timto neduhem. Darcs pouzivam pro vlastni (relativne male) projekty, v porovnani s git se mi libi vic usage-pattern. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 14:47:52 Předmět: |
|
|
Pokud jsou víc jak 2 lidi, místo ICQ bych volil radši mailing list. Mimochodem SVN se hodí, i když na tom dělám sám. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
jind005
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 36 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 23:15:38 Předmět: |
|
|
A nebo squish to je skoro jeho kopie.. se mi zda taky mezi bugtrackery jako nejprehlednejsi... Ale jiny kraj jiny mrav nekomu se lidi napr. i gemini apod.. _________________ Porting and testing.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|