Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
komm
Založen: 18. 11. 2007 Příspěvky: 107
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 15. listopad 2008, 19:21:09 Předmět: |
|
|
je divné, že ti nevadí ukázat hru, ale screeny ukážeš..
to že v této chvíli grafika opravdu nestojí za moc ani tak nevadí, ale třeba ten inventář by si zasloužil alespoň popisky..
takhle na mě vykoukly tři obdélníky bez ničeho.. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
komm
Založen: 18. 11. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 15. listopad 2008, 19:29:58 Předmět: |
|
|
Houp napsal: |
je divné, že ti nevadí ukázat hru, ale screeny ukážeš..
to že v této chvíli grafika opravdu nestojí za moc ani tak nevadí, ale třeba ten inventář by si zasloužil alespoň popisky..
takhle na mě vykoukly tři obdélníky bez ničeho.. |
hej mas pravdu.. ono mne to stacilo na testovanie vies.. a ako ze nevadi ukazat hru ? ja som hned v prvom poste dal link na hru i ked nesla kazdemu.. a obrazky som naschval nedal aby si to ludia radsej zahrali a potom zhodnotili.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 15. listopad 2008, 23:11:16 Předmět: |
|
|
komm napsal: |
tak aspon vidite preco som necel davat screenshoty |
MODERATOR: tak jeste jednou si ta pravidla precti a pak si zaloz nove vlakno v popelnici na pokec nad necim totalne nedodelanym - zitra navecer to vlakno leti |
|
Návrat nahoru |
|
|
bedikk
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 28 Bydliště: Liberec
|
Zaslal: 16. listopad 2008, 00:12:54 Předmět: |
|
|
bohužel to vyzera fakt děsně |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 14:39:56 Předmět: |
|
|
Troska ta namotivujem, ako by mal vyzerat inventar:
http://www.avenger.sk/scr/Western/ScreenShot07_10.jpg
Grafik mi to spravil za 1 den. Este sme sa s tym potom druhy den hrali, ale aj keby nie, tak by to bolo 90% daneho vysledku a to za 1 den.
Cim chcem povedat, ze by si si mohol dat troska nacas, ked sme nieco postujes a nie po 2 tyzdnoch experimentovania sem hodit prvy grc.
Uz len keby si si stiahol hocake free textury co su na nete na kamene/skaly/dlazdice by to vyzeralo o 300% lepsie.
Keby si sa potom pohral v hocakom free graf.editore a poblendoval tie textury cez seba, aby sa to nerepeatovalo 100krat na 1 obrazovke, to by pridalo dalsich 400% vysledku.
A na zaver tam aspon rucne domalovat tiene do mapy a mas dalsich 300%.
Nehovoriac o tom, ze si v gfx editore vies nahodit rozne efekty na tiles, cize nemusi to nutne vyzerat len realisticky, ale ked nemas grafika, tak musis brat to co je k dispozicii, a v tomto pripade sa jedna o fotorealisticke textury (ktore si ale vies stale preefektovat aby vyzerali uplne inak, ak sa ti teda chce).
Suma sumarum - za 1 vikend tvrdej prace by si to mohol vizualne zlepsit aj o 1000%. S gameplayom sa budes hrat dalsi rok, ale zaklad grafiky si vies urobit aj sam za vikend... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Yossarian
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 16:56:50 Předmět: |
|
|
kommovy screenshoty jsou sice grc, ale ten inventar od vladra se mi nelibi uz vubec, pripomina mi to grc ke kteremu si sedl nekdo kdo se necha titulovat grafik.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 18:10:57 Předmět: |
|
|
Nakoniec je ten moj inventar este horsi ako kommov
Uz som videl podstatne grcnejsie Inventare v AAA hrach s obrovskym budgetom a 4 rokmi vyvoja v 100 ludoch, takze si veris ak si myslis ze sa ma tvoja poznamka nejako dotkne
Moj inventar zabral 2 dni casu grafikovi a na ten cas je to velmi dobra investicia. Navyse stylovo sedi k tematu hry a obdobiu kedy sa hra odohrava.
Ale tak bud konkretny, alebo este lepsie, ked uz kritizujes, ukaz aj ty nieco, co mas svoje vlastne a trvalo 1-2 dni
Mne sa jedna len o to, ze to co ukazuje komm nie je dost ani ako schematicky programmer`s art, kedze nevidno ziadne items, retangle su nezoradene - skratka to este ani nie je provizorne (oznacit aktualny stav za provizorium chce aspon 10 panakov )
Vyzera to, ako keby zacinal skusat nastavovat pozicie panelov/items v inventory a po 15 minutach skoncil.
Yosarian - spravis mi krajsi Inventar ? Ja ti zan zaplatim. Ale musi to by aspon o 2-3 triedy lepsie, aby to vobec malo zmysel menit. Nemysli si, ze je to take jednoduche... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Yossarian
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
Zaslal: 24. listopad 2008, 18:25:27 Předmět: |
|
|
'to ze reknu ze do strechy zateka neznamena ze ji umim spravit'
ne, nejsem grafik. jsem programator. ale platit grafika co vyplodi toto, tak dostane slapotu na zada.
edit: samozrejme, je 1000 AAA her s horsim inventarem (ted me napadl akorat gothic2 nebo fallout), ale treba na takove diablo ten vas fakt nema ;] |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 12:58:46 Předmět: |
|
|
Tak to specifikuj, co ti tam vlastne vadi. Ked je to grc, nemal by si mat problem spomenut aspon 5-10 problemov. Je to sice low-res v materialoch, plus ja som to este manualne resizol (co je zverstvo, uznavam).
komm : Este stale sme sa nedozvedeli, preco si tomu inventaru nevenoval aspon 1 den a nepoukladal vsetky rectangle a items korektne a aspon nejaky 1-farebny quad na pozadie.
2 mesiace po 2 hodiny denne mi vychadza realne tak na 2*2*20 = 80 hodin. To je v cistom case 1 aktivne odprogramovany tyzden (na ukor spanku/vikendu), prinajhorsom dva. Tolko casu ti zozerie len zakladny menu / UI system, nieze RPG gameplay...
Vrat sa sem, az si zoberies k srdcu aspon niektore navrhy ohladom grafiky a venujes tomu aspon 20-40 hodin... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 13:32:15 Předmět: |
|
|
VladR: Autor psal, že už na hře nehodlá pracovat, takže se asi zbytečně namáháš. Jinak ten váš inventář se mi taky nelíbí, ale tak za 1 den budiž....
Konkrétně: všechno působí moc uměle, plasticky. To se týká především toho okraje z hnědé umělé hmoty a pak toho umělohmotného dřeva na pozadí. Druhá věc je to ošklivé písmo, které nejde skoro přečíst a vůbec nijak nesedí k pozadí. Hra na pozadí docela ujde, tak bych na ten inventář použil možná spíš kámen. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 13:56:22 Předmět: |
|
|
Tak to mi uslo, ze uz na tom dotycny nehodla dalej pracovat - to potom zjavne robil len tu chvilu, co ho chytil "tvurci amok" a az nastala samotna drina, tak sa na to vykaslal ?
Font som robil ja, nie grafik - viem ze ide tazsie precitat a nesedi, ale v poradi priorit je to cca na 137.mieste, takze sa k tomu urcite pred releasom nedostanem.
Ten okraj mal by mosadz - ako na starych obrazoch, ale to by chcelo aspon 1-2 dni ladit materialy, farby a nasvetlenie, co neeexistuje ze dostane takuto prioritu, pokial vylozene publisher nepovie, ze presne toto chce mat zmenene. |
|
Návrat nahoru |
|
|
komm
Založen: 18. 11. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 14:42:55 Předmět: |
|
|
takze preco som tomu nevenoval viacej casu.. hm dobra otazka ale bral som to tak ze ja si urobim nieco len pre seba aby som s tym mohol dalej robit..
bral som to tak ze moj cas lepsie vuzijem ked budem robit na projekte nie na grafike.. veril som ze ak napriklad sa s tym budem celi vikend hrat tak sice nieco urobim alebo ukradne ale urcite to hocijaky grafik urobi lepsie mozno za par hodin.. (a vlastne si to myslim aj teraz)
ale asi som predsa mal sa s tym trochu pohrat ... ... a inak myslim ze som pisal ze grafiku nemusite hodnotit ...
.. na projekte asi uz nebudem robit.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 15:12:57 Předmět: |
|
|
To je prilis alibisticke si povedat, ze nehodnotte grafiku. A co sme asi tak mali potom hodnotit ?
Samozrejme, ze dobremu grafikovi bude trvat len par hodin to, co tebe cely vikend a aj tak to nebude vyzerat tak dobre.
Ale dobry grafik k tebe nepride sam od seba, ze pocuvaj, nechces aby som ti robil grafiku ?
Navyse, na nete je kopec tilovanych textur do 2D RPGciek. Keby si hladal, dokonca by si nasiel specialnu stranku, kde mas zadarmo cele sety v nadhernej pixel-art grafike.
Skratka tomu venovat nejaky ten cas, nez to placnem do fora.
Ked, tak si daj pauzu, ale potom sa k tomu vrat. Predsa nezacnes dalsi projekt, potiahne ta to 2-3 tyzdne a potom to tak zas nechas... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|