Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 15:34:30 Předmět: |
|
|
Celkom dobry priklad ten Morrowind, ale oddrbany inventar / GUI ma aj Oblivion, a to je uz fakt absurdne
No ale AAA hram sa toho vela prepaci... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 17:16:35 Předmět: |
|
|
Co to přesně znamená AAA hra ???
Jestli to znamená že jde o špičkovou komerční hru, pak by se jim nic prepáčať nemělo.
Jinak ke prezentované hře: taky nejsem zastánce špičkové grafiky, ale natolik pracovní grafika prezentovaná veřejnosti je už celkem brutální ... pod tím už si člověk snad ani nedokáže nic představit.
a pokud už na projektu nechceš dále pracovat, pak už nechápu smysl téhle prezentace vůbec. Nicméně třeba se ještě rozhodneš a nakonec to bude super games _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 17:18:21 Předmět: |
|
|
Kdybych měl dělat inventář bez grafiky, tak zvolím falloutí přístup - jenom obdélníky a text. Podstatná je tady použitelnost... _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 17:32:53 Předmět: |
|
|
také mám raději obdelníky bez grafiky než kýč |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 17:50:26 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Navyse stylovo sedi k tematu hry a obdobiu kedy sa hra odohrava. |
Podle mě ten rámeček vypadá velmi secesně, písmo ošklivě westernově a podle doměčků v pozadí se hra odehrává na Tatooine |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 18:03:33 Předmět: |
|
|
heh, tatooine ? Co to je ?
Ten ramcek (nie ten isty, len podobny) som zazrel uz neviem v ktorom znamom westernovom filme, a myslim ze ti ludia z produkcie vedeli toho o tom obdobi a realiach trocha viac jak ja.
Problem s pismom je, ze ak nie je vyextrudovane 3D z toho dreveneho podkladu, tak tam nesedi (a ak je, tak je potom velmi neprehladne). Co by si mi poradil ako nejaky rychly fix ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 21:17:22 Předmět: |
|
|
Rychlym fixem je treba zmena barvy - misto necitelne cervene na cervenohnedem pozadi treba bile (tj. u tohohle pisma vnitrek bily a ke krajum tmave sedive), at nemusim priblizit hlavu na 15 cm k monitoru, abych precetl slovo STRENGTH.
EDIT: No aby to zapadlo do prostredi, tak misto bile asi spis zlate (bilozluta) nebo stribrne (bilo-svetleseda). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ondras
Založen: 12. 09. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 25. listopad 2008, 22:00:04 Předmět: |
|
|
citace: |
za 1 vikend tvrdej prace by si to mohol vizualne zlepsit aj o 1000%. S gameplayom sa budes hrat dalsi rok, ale zaklad grafiky si vies urobit aj sam za vikend... |
jj presne takhle se to dela, nejdriv je potreba udelat poradne barevny menicka, nejlip 3D trochu ve stylu tohomatrixu a krasnou grafiku. Jeste ten HDR a tu vec od pana BLOOMa tam chceme, pak se zacne resit hratelnost. A pak se zjisti ze to nejde hrat....
Co by se na tom dalo hodnotit? Ja nevim, ze screenu se neco jinyho nez grafika hodnoti spatne, co? Mam pocit, ze vetsina komentaru k projektum co tady jsou se tykaji grafiky.
Ja jsem si to stahnul a neslo mi to zpustit, proto to hodnotit nebudu.
Nehodnotite ho moc prisne? Ma tam pracovni grafiku, sam to psal, no a co. Neni to hotovy, jestli to je jen projekt na kterym si chtel neco vyzkouset tak proc ne. Pravidla sekce to neporusuje. Otazka je co ale cekal, kdyz to zverejnil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
komm
Založen: 18. 11. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 26. listopad 2008, 09:39:52 Předmět: |
|
|
asi tak, dost ma serie ze vam to nejde, ale nejak sa musi dat urobit instalacka co obsahuje vsetko, musim dojst na to ako
inak dalsi kamos by mal chut na tom robit..teda ako grafik.. tak uvidim, ak sa mu nieco podari tak budem rad a budem pokracovat.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 26. listopad 2008, 13:06:43 Předmět: |
|
|
To si to predstavujes nejako jednoducho
Hned vidiet ze to robis prvykrat
Pravda, je divne ze to v pripade XNA hned nejde - predsa len backtracing DLL z dob VC6 by sa uz dnes konat nemal. Na druhej strane som tu na fore zaregistroval nejaky prispevok, ze tam mas dat "publish" alebo nieco take, cize asi ta instalacka XNA nie je az tak blbuvzdorny proces.
A nechci vediet co da prace spravit instalacku, ktora sa sprava korektne na:
-Win98
-WinME
-WinXP (No Service Pack)
-WinXP SP1
-Win Vista (bez admin prav a S nimi - zabudol som teraz ako sa to vo viste vola)
Obzvlast, ked sa jedna nie o beznu aplikaciu, ale napr. o screensaver, ktory sa obhospodaruje na systemovej urovni odlisne na kazdom jednom z vyssie uvedenych systemov. Na to uz potrebujes instalator typu NSIS, kde si to naskriptujes osobitne na kazdy OS.
A bud si isty, ze s niecim takym zabijes viac casu, ako si doteraz zabil s celou svojou hrou.
Co sa tyka grafika - ked sa prida tak fajn, ale ak nie, tak si aspon vygoogluj tie RPG sety (tiles) a ked uz nic ine, tak si aspon stiahni nejake free textury (nejaky kamen/skaly/mramor) a pohraj sa s tym 1 vikend (ale nie 2 hodiny). Uvidis ako ta to nakopne dalej (motivaciou).
Ondras : Ci ho hodnotime prisne ? Akoze sorry, ale keby to tu kazdy spamoval s vytvormi, ktore splodil za 1 tyzden, tak by to tu bolo plne len samych sraciek. Ale dnes je taka doba, ze spravis hovno, ale este ta za to budu glorifikovat. Sorry, ale toto ja nezeriem |
|
Návrat nahoru |
|
|
komm
Založen: 18. 11. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 26. listopad 2008, 13:48:53 Předmět: |
|
|
fuha ak si myslis ze som to urobil za 1 tyzden alebo ze by to niekto vedel urobit za 1 tyzden nech urobi inak tomu moc nebudem verit...
radsej si predstavujem veci jednoducho ako komplikovane.. ano to "publisch" je asi na hovno, co som to kamosovi daval a neslo mu to ked som mu dal par dll suborov tak mu to uz slo.. nic viac..
pamatam sa na hru jelly car (obcas sa uvadza jello car) bola urobena pokial viam v xna a v pohode som to nainstaloval este ked som s xna nic nemal..
no mne pripadate prisny ale ja som autor a podla vas asi lama takze som vam nechcel do toho hovorit. na zaciatku dokonca rezna hovoril ze nedokoncene projekty sem nepatria hoci tu v minulosti boli aj take a ani to nie je v pravidlach... (chcel to aj zmazat a ja som nemal chut mu v tom odporovat, z nejakeho dovodu to ale neurobil) jednoducho mam pocit ze ste si zvykli na projekty tej vyssej urovni..ale len imho
pokial bude trvat vytvorenie instalacky dlhsie ako tvorba hry tak na to mozte zabudnut (ale nebudem verit tomu)
ps: moja hra nie je hovno |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 26. listopad 2008, 14:03:43 Předmět: |
|
|
K tej instalacke som narazal na to, ze mne doba vytvorenia finalnej instalacky na vsetky uvedene systemy trvala ovela dlhsie, nez tebe vytvorenie celej hry, kedze ta instalacka bola publisherom testovana na stovke PC v roznych konfigoch a OS, takze sa tak prislo na kvantum veci, o ktorych clovek ani netusil ze existuju.
Nehovorim, ze tvoja jra je na hovno, ale ze sme to tu uz velakrat mali, ze niekto prisiel s niecim na com realne robil tyzden.
Apropos, ten tyzden - spominal si, ze si na tom robil 2 mesiace po 2 hodiny, cize :
2x2 mesiace, pricom 1 mesiac - 4 tyzdne, cize 4*2 hodiny, cize 8 hodin tyzdenne, co je 4*8=32 hodin do mesiaca, cize 64 hodin za 2 mesiace.
64 hodin je inak 1 aktivny tyzden (ako som spominal - na ukor spanku, ale da sa). Takze preto ten 1 tyzden.
Teraz uz ale dost spekulovania ci takto alebo inako, ale zober si par rad k srdcu a zacni na tom realne makat, a vrat sa s novymi shotmi az to bude trocha lepsie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ondras
Založen: 12. 09. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 26. listopad 2008, 16:17:23 Předmět: |
|
|
VladR: Ale to tady snad vidi vsichni, ze tenhle projekt nedosahuje (zatim) prumernych veci co se tady objevi. Taky je videt, ze ten clovek s tim zacina je to jeho prvni projekt a misto abysme se nad to povznesli a trochu ho nasmerovali (usmernili ) a povzbudili dal, tak se vypichne nejaka hovadina z toho (menu) a honi se nad tim ego jak se to svedlo lip ve svym projektu, ktery se prodava za prachy. A pak se tady o tom ve dvaceti prispevkach flamuje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 26. listopad 2008, 17:42:39 Předmět: |
|
|
To uz prehanas. Ego by som si honil, keby som ten interface spravil ja osobne (viem sice modelovat / texturovat v maxku, ale nie tak rychlo, aby mi za to stalo sa s tym piplat), ale to som jasne uviedol, ze nie (druha vec je, ze to bolo robene za prachy).
Ale pointa bola, a stale zostava v tom, ze sa to da za 1 den a netreba na to mesiace a HLAVNE - neukazujem nedokoncene veci.
Na to som chcel poukazat a rozvil som to az potom, co ktorysi vtipalek postavil do rovnakej urovne kommov inventar a ten moj. Na to sa nedalo neohradit, pretoze ci uz sa ti paci alebo nie, tak len uplny kreten to moze polozit na uroven par nesurodych ciar/obrysov obdlznikov. Moj zamer nebol to rozvinut, ale prepac, na taketo absurdity som uz reagovat musel. To, ze je to gyc, je uz len technicky detail / zalezitost vkusu
A ci uz sa to predava alebo nie, nebolo to financovane ako klasicky projekt, ale sukromne, mnou - takze by som to zase nestaval do roviny projektov, ktore maju publishera, zabezpecene financovanie a uz si len vyberaju z grafikov, ktori na tom budu robit. To ja len, aby to tu zas niekto nerozvinul do tohto extremu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 26. listopad 2008, 19:07:24 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Hned vidiet ze to robis prvykrat |
Aneb "já jsem king, třeste se mě". _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|