Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 7. prosinec 2008, 18:02:34 Předmět: |
|
|
Tovy napsal: |
Prece jen prace 4 hodky denne znamena +2 hodiny cesta a aklimatizace atd. |
Tady bych jen podotknul, ze jsme ve 21. stoleti a zvlast nas obor umoznuje docela dobre provozovat teleworking. Napr. ja to mam do prace 10 sekund, nez vyjdu schody do pracovny
A k poznamce o uziveni - pokud clovek zivi celou rodinu s detmi, tak ta 1/2 nemusi tak docela stacit _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 7. prosinec 2008, 18:11:19 Předmět: |
|
|
Komerční hra je taky složitej pojem Co vidím třeba galatron (viz projekty) prodáván za 20$ by imho jedinec bez rozpočtu v pohodě vytvořil při práci nebo škole. Ale další díl mafie už ne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 7. prosinec 2008, 22:26:07 Předmět: |
|
|
Ides do extremov s tymi prikladmi hier.
Mozes robit aj slusnu A-ckovu hru v modernej grafike, len si musis vybrat spravny styl, ktory nie je art-intensive. Teda nieco, kde nemas postavy. Sem patria:
- arkadove/sim. lietadielka
- arkadove/sim. auticka
- wipeout-like zavody
- vojenska strategia
V dnesnej dobe a pri dnesnych platoch je najlepsie pre slobodneho kodera byvajuceho u rodicov 2 roky setrit, a potom 2-3 roky makat, s obcasnou par-mesacnou brigadou na prilezitostne prilepsenie si. |
|
Návrat nahoru |
|
|
aimia
Založen: 20. 12. 2009 Příspěvky: 55
|
Zaslal: 20. prosinec 2010, 07:42:45 Předmět: |
|
|
Já myslím že dodělat hru bez peněz je spíš zázrak. Dneska udělat hru, která by byla pro rozmlsané hráče atraktivní zabere průměrně několik měsíců(zejména pokud na tom lidé dělají po práci, ve svém volném čase). A to je dost velký test výdrže a disciplíny.
V případě fulltime práce jsou motivací peníze a strach ze ztráty zaměstnání, takže se na to developer nevykašle. Navíc čím více lidí se na projektu podílí, tím je větší šance že to některý z nich vzdá(dva nadšení kamarádi mají větší šanci se motivovat, než 10 nadšenců, kteří se často ani neznají).
Podle mě je řešením 1 člověk(pokud nedokážete motivovat ani sami sebe, nemůžete to čekat od ostatních). Málokdo ale zvládá programovat i kreslit slušnou grafiku. Takže 2 lidi - grafik a programátor. A za projekt si zvolit cíl měsíční projekt(tohle je na pováženou, z vlastní zkušenosti vím jak měsíc rychle uteče, občas máte jiné povinnosti(rodina), občas nestíháte... ). Hudba, zvuky se dají buď použít free nebo na to někoho jednorázově naptat. Nápad na hru máte většinou svůj
www.aimia.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna