Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dogtown
Založen: 03. 11. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 23. leden 2009, 16:23:55 Předmět: Klášter na kraji lesa |
|
|
Tým Error Games pracuje na humorné adventuře Klášter na kraji lesa, která vypráví o mladém kydači Jeníkovi. Jeník je mladý flákač, který nedělá nic jiného, než sedí v hospodě nebo u bedny. Jednoho dne mu samo nebe zdělí, že může začít nový život v malém klášteru. Jeníkův úkol je jasný: Za každou cenu se stát mnichem tamnějšího kláštera. To ovšem nebude jednoduché. Je jen na vás, jestli se to Jeníkovi podaří.
Hra bude:
ručně kreslená
kompletně nadabovaná
ozvučená
naprogramovaná ve Wintermute Engine (WME)
Screenshoty:
http://errorgames.wz.cz/screen1.1.png
http://errorgames.wz.cz/screen2.1.png
http://errorgames.wz.cz/screen3.1.png
Error Games 2009
www.errorgames.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 24. leden 2009, 10:06:18 Předmět: |
|
|
Mozes prosim ta tie screeny hodit na nejaky image hosting, lebo nic horsie ako wz.cz si si na hosting ani vybrat nemohol Zo Slovenska mi to hadze timeout _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 24. leden 2009, 12:54:52 Předmět: |
|
|
Vypadá to dobře |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 24. leden 2009, 21:05:42 Předmět: |
|
|
Ahoj,
chápu, ze hra ma mit vlastni graficky styl, ten vas se mi libi, ale mate problemy s perspektivou. Verim, ze kdybyste pouzivali normalni perspektivu, vypadalo by to o dost lip.
Ten samy problem byl i v te adventure ktera tu byla prezentovana naposledy, v komix questu ci jak se ta sranda vec jmenovala
Jen pro ukazku - kdyby se to vylepsilo s perspektivou, hned by to vypadalo lepe. Abych jen nerecnil, tak jsem si dovolil ukazat nedostatky prilozenych screenu.
http://img223.imageshack.us/img223/6452/screen11yj2.png
http://img147.imageshack.us/img147/6499/screen21rs6.png
Muzete namitnout, ze to je schvalne a ze to patri ke stylu hry - ale myslim, ze styl hry utvari grafika charakteru. Jen rikam, ze by to ve spravne perspektive mohlo vypadat o neco lepe.
Pokud mate zajem, mohl bych se pokusit tu perspektivu "opravit". Mam ted zrovna volno a bral bych to jako takove procviceni.
Jinak hodne stesti.
EDIT: o problematice vanishing pointu a vubec kresleni perspektiv se lze docist neco napriklad tady - http://www.khulsey.com/perspective_basics.html, nebo pohledejte na googlu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 24. leden 2009, 21:27:46 Předmět: |
|
|
alebo to doviest este dalej a budete v kubizme. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 24. leden 2009, 22:07:00 Předmět: |
|
|
to asi tezko. Chlapce, perspektiva dela hezka prostredi.
edit: cimz teda nechci rict, ze by bez zvladnute perspektivy nebyly hezka prostredi, ale je to neco, ceho si oko laika vsimne jen podvedome. Kubismus je na opacne strane pomyslneho spektra, pouzitim perspektivy se od kubismu vzdalujes. Premyslej aspon. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 24. leden 2009, 22:22:12 Předmět: |
|
|
myslel som na druhu stranu. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
posila
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 201
|
Zaslal: 24. leden 2009, 22:31:22 Předmět: |
|
|
zapytchu napsal: |
... Premyslej aspon. |
Dude, ... a pak se div, ze do tebe Mem porad ryje |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 25. leden 2009, 00:04:26 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
myslel som na druhu stranu. |
ach tak, omlouvam se |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deiv
Založen: 27. 08. 2008 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 25. leden 2009, 18:00:54 Předmět: Perspektiva |
|
|
Chápu, že grafika nemá moc dobrou perspektivu, ale ta grafika má tím svůj šmrnc. Mam maturitu na strojárně takže dobře chápu co myslíš. Ale já jsem se snažil vytvořit komixovou a kreslenou podobu hry, a né nějaké přesné plány budov bo místností.. Kdyby vše bylo tak jak má být tak tu nemusíme být ani my a tvořit něco nového... |
|
Návrat nahoru |
|
|
spark
Založen: 15. 08. 2007 Příspěvky: 83 Bydliště: Brno & Bratislava
|
Zaslal: 28. leden 2009, 15:50:34 Předmět: |
|
|
Mne sa to paci, tak trosku mi to pripomina Poldu ci 7 dni a 7 noci... GL _________________ AlternativA
Fineway Studios | GDS09 | Game Access |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dogtown
Založen: 03. 11. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 30. leden 2009, 19:13:45 Předmět: |
|
|
No Polda ani tak ne, ale spíš jako 6 ženichů a jeden navíc od enteron www.enteron.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 30. leden 2009, 20:07:07 Předmět: |
|
|
Polda 2, řekl bych |
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 31. leden 2009, 19:04:16 Předmět: |
|
|
Dogtown napsal: |
No Polda ani tak ne, ale spíš jako 6 ženichů a jeden navíc od enteron www.enteron.cz
|
To ani ne Tam tu perspektivu maji zvladnutou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dogtown
Založen: 03. 11. 2008 Příspěvky: 12
|
Zaslal: 1. únor 2009, 10:42:12 Předmět: |
|
|
Já jsem myslel styl té kresby |
|
Návrat nahoru |
|
|
|