Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 8. květen 2009, 11:38:31 Předmět: Problem s prepinanim textur |
|
|
Zdarec, makam na projektu do skoly a zasekl sem se na docela banalite. Z nejakeho duvodu mi nefunguje spravne prirazovani textur.
Tady je muj zdrojak, pres ktery nacitam model a texturu.
kód: |
http://www.edisk.cz/stahni/05493/Mesh.rar_2.14KB.html |
Problem je v tom, ze kdyz si nahraju 2 textury, kazdou k jednomu modelu, tak po vyrendrovani mam celou scenu otexturovanou druhou nahranou texturou, i kdyz mam udelane prepinani textur a navic kazdy model ma vygenerovane jine id pro texturu.
Muze mi nekdo poradit, v cem delam chybu?
Diky vsem za help |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 8. květen 2009, 12:04:46 Předmět: |
|
|
texture[objLoad->faceList[0]->material_index a nemalo by potom nasledovat texture[objLoad->faceList[1]->material_index texture[objLoad->faceList[2]->material_index??
za dalsie medzi glBegin() glEnd() mas glBindTexture(). to je chyba a textura sa v takom pripade neprepne a naskoci error GL_INVALID_OPERATION. povolene su len operacie uvedene http://www.opengl.org/sdk/docs/man/xhtml/glBegin.xml _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Master
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 8. květen 2009, 12:26:36 Předmět: |
|
|
Jezis, to s tema indexama je moje chyba, ja neco zkousel a zapomnel sem to vratit, normalne tam je index i z toho cyklu, to je ok.
Zkusil sem to dat mimo a uz to jede ok.Diky, a ja si nad tim lamal hlavu asi den :/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna