.[ ČeskéHry.cz ].
Námět na hru: Pracovní název - Proti státu
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Choakinek



Založen: 18. 07. 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2009, 18:42:19    Předmět: Námět na hru: Pracovní název - Proti státu Odpovědět s citátem

Pozn. na úvod: Já v současné době nemám z herní náplně příliš velkou radost, dost mě v tomto ohledu limituje samotný příběh a pak to, že nemohu počítat s dobrým programátorským zázemím, které by naprogramovalo složitou logiku hry.

O co jde (budu stručný a také vynechám zdroje inspirace):

Půjde tedy o FPS založenou zhruba na herním principu hry Penumbra, nicméně z toho bude vynecháno používání předmětů nějak svázané s fyzikou, čili používání předmětů bude podobné jako v klasické 2D adventuře, čili např. používání různých spínačů, použitý předmět někde přibude apod. Podobně jako v Penumbře, i zde by velkou roli mělo hrát "nabourávání se" do různých počítačů.

Příběh je jednoduchý: Jsem poměrně velkým fanouškem stavu, kdy je občan zcela svobodný, nezávislý na libovůli státu, stát je pak pouhým autorem právního systému a jeho vymahatelem. Což je situace zcela opačná dnešní realitě, kdy se stát:
1. Cpe už skoro do všeho
2. Vybírá od občana obrovské množství peněz

Od výše uvedeného se bude odvíjet příběh hry:

Příběh se odehrává v blízké budoucnosti, v době, kdy výše uvedené chování k občanovi bude mít vážné důsledky na společnost a společnost tak začne výrazně chudnout. V této době vznikne jistá pospolitost - odboj proti státu. Tato pospolitost bude mít nějaké vedení a nějaké pěšáky, kteří dle příkazů vedení plní zadané úkoly. Hráč bude pěšákem.

Hráč navštíví několik různých státních institucí anebo soukromých firem těžících ze státní kasy (dotace atd.) a tam obvykle provede nehezké věci . Odboj dělal vždy nepříteli jenom nehezké věci a v tomto případě je nepřítelem vlastní stát.

Herní schéma bude zhruba následující (a z něho zrovna právě moc potěšen nejsem):

1. Hráč na mapě dojde z bodu A do B (anebo B, C, D atd.), kde něco provede, přičemž jeho nepřítelem budou elektronické bezpečnostní prvky (budov), kterým se během cesty bude muset vyhnout nebo je překonat. Těm, kterým se nevyhne, spustí alarm, což bude pro hráče znamenat nikoliv konec mise, ale start časového limitu, do kterého bude muset misi splnit. Toto schéma bude platit pro první mise.

2. Hráč na mapě dojde z bodu A do B (anebo B, C, D atd.), kde něco provede, přičemž jeho nepřítelem budou kromě el. bezp. prvků (budov) i lidé ("sekuriťáci"). Hráč mezi nimi musí projít nezpozorován, neboť sekuriťák ihned po hráči začne velmi přesně střílet, čemuž se hráč jenom sotva ubrání. Pokud sekuriťák hráče spatří a hráč to přežije, začne se opět počítat čas, dokdy půjde misi ještě splnit a množství sekuriťáků zhoustne .Toto schéma bude platit pro mise v pokročilejší fázi hry. Hráč bude pravděpodobně ozbrojen pouhým obuškem, kterým může sekuriťáka klepnout zezadu po hlavě a tím jej uspat. Pospolitost vnímá sekuriťáky jako nevinné lidi, které nelze zabít. Sekuriťák v daném prostředí uvidí do dálky víceméně konstantně. Černočerná zákoutí jako v Thiefovi v reálu neexistují a tak nebudou ani tady. Obecně bude platit, že za neprůhlednou překážku sekuriťák nevidí, dopředu vidí (dost daleko a ve slušném úhlu), dozadu nevidí.

3. Ne vždy pospolitosti vyjde vše jak má, proto v případě, kdy hráč dostane za úkol někoho zajmout, nedojde si pouze pro něj, ale bude jej muset i dohnat.

Tento námět naštěstí nabízí možnost navštívit celou řadu zajímavých lokací, stejně tak úkoly budou zajímavé a neokoukané.

Hra bude zároveň hrou naučnou. Seznámí hráče s dnes reálně existujícími problémy a dokonce i s řešeními některých problémů.

Tak jestli někdo chce, může se k tomu vyjádřit nebo např. vznést dotaz atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Choakinek



Založen: 18. 07. 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 22. červenec 2009, 19:50:54    Předmět: RE: OGI Odpovědět s citátem

OGI napsal:
Kazdopadne co se tveho navrhu tyce, stale nemas poradne urceno jaky bys mohl pouzivat engine, predpokladam tedy ze hra bude na levely, zadny velky freeformovy svet, jaka je treba odhadovana velikost levelu, budou levely prevazne v budovach, ci venkovnim prostredi, ci obojim. Vzhedem k moznosti vyuzit PhysX pro tvuj projekt bych se vubec nebal fyzikalni puzzlu, spise naopak, i hodne jednoduche a logicke veci muzou byt zajimave. Jinak co pises je takovy trochu koncept neco jako mezi thiefem a system shockem, z toho co zde uvadis tak se jedna o dost zakladni systemy a hra bude pravdepodobne pevne nalinkovana a linearni, tedy jak se rika nic obevneho. Pribeh je takovy klasicky spionazne cyberpunkovy, tedy zde mas ohromny prostor na probrani nametu a naznaceni moznosti, je pak jen treba si rozmyslet jakym zpusobem je budes hraci predavat, protoze co se tyce FPS tak to zrovna neni nejlepsi zanr pro hru ktera by mela byt naucna a jeji moznosti vypraveni jsou dosti omezene a nepredpokladam ze herni charaktery (zvlast pokud to ma byt stealth akce) si uprostred akce mezi sebou budou probirat aktualni politicke deni a moznosti reseni konfliktu.. nevim osobne mam pocit ze bys mel jeste daleko vic zapracovat a rozepsat si nejakou zakladni kostru hry, dat si na par stranek ucelenejsi dokument o tom co vlastne v te hre budes mit, jak budes resit to a to, jake vypravecske principy pouzijes a tak.. je toho hodne a hodne co je treba jeste rozmyslet, zatim jsi spis ve fazi napadu, nez nejakeho designovani hry jako takove.


Jak jsem psal, bylo to jen stručné info, něco jsem mohl vynechat.

1. Ano, hra bude dělená na jednotlivé levely. Abych se vyhnul složitému vytváření dlouhých in game animací, každý level bude mít svůj malý "předlevel", což bude pokoj v hráčově vlastním bytě nebo přechodném bydlišti, kde na stole bude notebook a zádání úkolu do následující mise tak bude hráčovi od nadřízených chodit emailem. V tomhle ohledu by se mi výborně hodil Neoaxis engine, kde se GUI na obrazovce v 3D světě dá udělat bez znalosti programování, pokud jsem to tedy dobře pochopil.

2. Momentálně jsem si zcela jistý prvním levelem. Ten se bude odehrávat v radnici jednoho města. Hráč začne venku, v jejím nejbližším okolí. Hráč se bude do radnice vloupat a hledat důkazy o tom, že starosta města zneužívá státní peníze. Je to level jedna, takže zápletka trochu slabší, rozjezd bude postupný Smile. Následující levely také již vím o čem budou, nicméně není to ještě určeno napevno, momentálně mám rozečtený zásadní zdroj inspirace, až jej dočtu, náplň ostatních levelů již možná určím napevno, pak to sem klidně hodím. Nicméně design všech ostatních levelů bude obdobný jako design levelu prvního: Vždy se bude jednat o nějakou budovu, komplex budov nebo "průmyslový" pozemek s jejich nejbližším okolím. Největší level (mapa) bude asi vel. větší továrny.

3. Fyzikální puzzly mi ve hře zatím nějak nesedí.

4. Hra bude zcela lineární, bohužel nic objevného, máš pravdu. Nedokážu si ani v současné době představit, že bych si mohl dovolit vytvářet nelineární hru.

5. Příběh sice je klasický špionážně cyberpunkový, nicméně všechny tyto příběhy nejsou o reálně existujících jevech. Kdežto můj příběh bude zcela o reálně existujících jevech, každý level tak v podstatě bude na téma, o kterém jsme mohli slyšet ve zprávách nebo číst v novinách (pokud by se novinářům o některých věcech chtělo informovat). Vlastně ten můj příběh by se mohl klidně odehrát v současnosti, jediné, co tomu bude bránit je to, že ve hře bude řečeno, že příběh se odehrává v blízké budoucnosti. Design všech věcí a budov bude zcela současný. Vlastní názvy věcí, lidí, institucí atd. budou akorát pozměněny. Jak jsem psal, bude to hra naučná, především pro dospělé hráče.

6. Příběh bude vyprávěn právě pomocí briefingů, které budou hráčovi chodit emailem do počítače (viz výše). Ty vlastně budou mít zároveň podobu naučných článků, s obrázky apod. Samozřejmě v reálu by takto briefingy nikdo nepsal, tohle bude trochu mimo realitu a briefing tak nebude promlouvat pouze k hráčově postavě, ale i přímo k hráči - člověku, který sedí za monitorem. Občas se zřejmě přehraje i in game animace jakožto pokec po ICQ mezi hráčovou postavou a jeho nadřízenými.

7. Žádné obrazové materiály (náčrtky map atd.) ke hře jsem dosud ještě nevytvořil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zapytchu



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 352
Bydliště: čechy i chacharov

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 02:34:53    Předmět: Re: RE: OGI Odpovědět s citátem

Choakinek napsal:

4. Hra bude zcela lineární



Nebude zadna hra! Doma budes!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 09:10:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Krom toho že máš potřebu světu sdělit své anarchokapitalistické sklony to hlubší myšlenku nemá.

Mimochodem, co vlastně umíš ty? Udělat engine? Grafiku? Ozvučení? Napsat kvalitní design document?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vozka



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 12:16:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Souhlasím s Hunterem. Kolik lidí myslíš, že si zahraje hru, o které od začátku říkáš, že s ní nejsi spokojen, nebude objevná a omezuje jí její ideologie, která je zároveň tím jediným "kladem"?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Choakinek



Založen: 18. 07. 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 13:13:55    Předmět: RE: Hunter Odpovědět s citátem

Hunter napsal:
Krom toho že máš potřebu světu sdělit své anarchokapitalistické sklony to hlubší myšlenku nemá.


Napiš mi jméno hry s příběhem s nějakou hlubší myšlenkou. Myslím, že v tomhle ohledu podám ještě nadstandardní výkon.

Hra by jinak měla navázat na tradici starých a starších her a přijít tak s promyšleným nejednokoridorovým level designem map. To lze kompletně jen stěží popsat, to se musí samozřejmě hlavně nakreslit.

Hunter napsal:
Mimochodem, co vlastně umíš ty? Udělat engine? Grafiku? Ozvučení? Napsat kvalitní design document?


Vývoj hry bude především inspirován myšlenkou, že nemá smysl vlastními silami vytvářet něco, co již udělal někdo předtím. Samozřejmě to bude platit do určité míry a znamená to:

1. Použiji již někým vytvořený engine s možností editace herní logiky bez znalostí programování, alespoň do nějaké maximální, nikoliv však úplné (v to nedoufám), úrovně. Skriptovat herní logiku bych měl být schopen, skriptoval jsem kdysi jeden promyšlený AoE 2 level a skriptoval jsem kdysi jednu adventuru pro Future Games. K vývoji hry se po pár letech vracím, samozřejmě budu muset do toho opět "spadnout", ale to nebude problém. V současné době se mi pro mě jako nejlepší engine jeví Neoaxis, ale hledám dál. Pokud budu muset nakonec stejně programátora přijmout, pokusím se tak učinit.

2. Grafika hry bude samozřejmě kompletně vlastní. Při modelování mapy bych chtěl postupovat jako např. level designéři Valve, tj. kostra mapy bude modelovaná v editoru map (pomocí brushů) a mapa pak bude obohacena o statické/nestatické modely, vytvářené v 3D modelovacích programech jako je Blender, 3DS Max. Samozřejmě záleží na tom, jak bude world editor v enginu koncipován. Pokud nebude mít žádné modelovací nástroje, tak celá grafika pak samozřejmě vznikne např. v Blenderu a do world editoru bude exportována. Nebo se použije nějaký jiný editor map, kde se celá kostra mapy vytvoří (z brushů) a exportuje se to do world editoru enginu. Modelování terénu Neoaxis engine má, je to jinak jedna z hlavních podmínek, kterou chci, aby engine měl, přestože modelování terénu zřejmě využiji pouze v malém množství.

3. Modely map a statické modely budu zpočátku vytvářet sám, později bych to rád dělal s dalšími modeláři, pokud se mi podaří nějaké přijmout. Pro level design platí totéž. U mě tak tedy budou otevřeny v tomto případě dva typy pozic:
a) Modelář (modelování všeho pomocí modelovacích nástrojů v programu jako je Blender nebo editor map s modelovacími nástroji)
b) Level designer (práce s world editorem enginu - umísťování modelů, entit, skriptování, vytváření náčrtků map)

4. Design dokument mám rozepsaný a celý jej budu psát já. Náčrtky map budu kreslit já, později level designéři, pokud se mi podaří nějaké přijmout.

5. Textury převezmu z internetových databází, pokud to bude umožňovat licence. Jsem ochoten využít i komerční databáze, pokud to bude za malou cenu. Editace textur (především drobné, pro bump mapping atd.) budu dělat opět zpočátku já, později modelář nebo level designer, pokud to budou chtít dělat. Jinak se pokusím přijmout někoho, kdo by to chtěl dělat. Textury, jenž nebude možné v databázích najít (nepravděpodobné), se nafotí.

6. Ozvučení hry bude mít na starost level designer a spadá to do práce s world editorem enginu. Zvuky převezmu z databází zvuků, ať už free nebo komerčních, pokud to bude opět za malou cenu. Dělá to tak řada vývojářů nebo filmových studií, pokud nechtějí zbytečně plýtvat pěnězi. Pro hudební doprovod platí to samé (pokud ve hře bude). Nicméně zvuky bych rád řešil až v závěru nebo v pokročilé fázi vývoje hry.

7. Modely postav a jejich animace, animování zbraní a věcí, jenž bude moci hráč držet v ruce, bude mít na starost modelář postav a to já ani zpočátku nebudu dělat. Na tuto práci se pokusím přijmout někoho co nejdříve.

8. Hra by měla být vydaná komerčně, jako budget. Do doby vydání, pokud se mi nepodaří najít nějakého investora, budou muset všichni na této hře pracovat zadarmo.

Takže sečtem lidi:
1) Já
2) Cca 2 - 3 modeláři
3) 1 modelář postav
4) 1 - 2 level designéři

Takže v základu to máme 5 - 7 lidí.

5) 1 programátor
6) 1 texturář

V rozšířené variantě tedy počítám se 7 - 9 lidmi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Choakinek



Založen: 18. 07. 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 13:34:25    Předmět: RE: Vozka Odpovědět s citátem

Vozka napsal:
Souhlasím s Hunterem. Kolik lidí myslíš, že si zahraje hru, o které od začátku říkáš, že s ní nejsi spokojen, nebude objevná a omezuje jí její ideologie, která je zároveň tím jediným "kladem"?


Nechci se věnovat nějakým výpočtům typu "Kolik lidí si hru zahraje".

No nejsem spokojen se schématem hry (viz schéma v tom mém příspěvku), především totiž není vůbec originální. S příběhem jinak spokojen jsem, těší mě, že jej lze zařadit někam výš, než pouze do tuctové zábavy a právě zde nacházím něco, o co bych rád počítačové hry obohatil.

Pokud se mi podaří vymyslet dobrý level design, pak budu spokojen. Na něm to vše stojí a padá.

No a pak mě limitují programátorské možnosti a vůbec možnosti provozní, tedy že hra třeba kvůli tomu nemůže být nelineární, nemůže mít rpg prvky, nemůže mít řadu filmových in game animací, nemůže být třeba také mnoho žánrová, nemůže se třeba odehrávat v žijícím městě atd. To jsou prostě věci, které si nyní nemohu dovolit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 13:46:40    Předmět: Odpovědět s citátem

no nechci te odrazovat jako ostatni, vim ze uvahy a tak se moc jednoduse nepisou jentak do fora a clovek se snazi rict co nejvic ale zaroven co nejmene o tom co chce delat, kazdopadne to co zde uvadis je velice, velice naivni predstava o tvorbe her, vzit engine s kompletnim toolsetem zdarma, posbirat po internetu modely, zvuky, animace, textury.... to vsechno je moc hezka myslenka ale v praxi nemuze fungovat u jakehokoliv vetsiho projektu, coz ten tvuj evidentne ma byt, obekty nebudou sladene, delane ruznymy styly, texturove banky a odstiny taktez, zvuky a animace na sebe nemusi navazovat coz bude dost prace se stim poprat, vytvorit hru opravdu neni tak jednoduche a vysledny produkt bude vypadat jako vetnamska trznice, mozna samostatne plno zajimavych veci ale vetsinou sunt a dohromady to je sadrovy trpaslik.. proste kyc, podivny nesourody celek. Pokud k tomu mas uz od zacatku takovyto pristup tak se nato radsi vykasli. Taktez je tu problem s licenci spousty veci, ktere stahnes z internetu, musis minimalne uvest jmeno autora v credits hry, ale vetsina veci je sice free ale jen pro nekomercni pouziti... takhle to proste nejde, prehodnot to, zahod to a zacni znovu, a nemysli ze najdes nejakeho investora do takoveto hry, ti si tedkon davaji veliky pozor nato komu a kam sveri sve penize a strejdu kteri by chteli v nejakem klikatku pripravit zadara nejakou hru a vydelat na ni jsou tu po celem svete tisice..
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 14:32:03    Předmět: Odpovědět s citátem

No mně to připadá jako bys chtěl dělat auto a už přesně víš jakou bude mít barvu a kde seženš potah na volant, ale zatím nejen že nemáš rám, ale ještě ani nevíš, jestli to bude kupé nebo dodávka.

Uvažuješ o hře od konce, od detailů k celku.
Základem každé hry je herní mechanismus, tzn. to "o čem ta hra bude", to že má anarchistický příběh a depresivní grafiku je to nedůležité.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 15:53:23    Předmět: Re: RE: Vozka Odpovědět s citátem

Vozka napsal:
Souhlasím s Hunterem. Kolik lidí myslíš, že si zahraje hru, o které od začátku říkáš, že s ní nejsi spokojen, nebude objevná a omezuje jí její ideologie, která je zároveň tím jediným "kladem"?

Podle mě jde udělat zpracování anarchistického tématu tak, aby bylo stravitelné, nebo dokonce zábavné, pro moho lidí. Připomnělo mi to seriál (ne film, ten byl někde jinde) Aeon Flux z roku 1995, kde hrdinka bojuje za použití teroristických útoků proti místnímu zřízení.

Ale jak uvádí OGI, neseženeš konzistentní datové soubory. Každý model bude vypadat jako pověstní psi z různích vsí, žádný z nich nebude k dispozici se všemi potřebnými animacemi (pokud bude mít vůbec nějaké), u mnohých zjistíš, že nejdou bez předělání animovat (blbě umístěné vrcholy/polygony, takže tam bepůjde rozumně dát kosti). A tak dále, prostě výsledný vzhled a dojem bude vypadat jak freewarovka splácaná od pár nadšenců. Možná, kdyby to byla hra pro malé děti, ty maj menší nároky (ale to by pak muselo být jiné téma).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 16:17:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevím co by mě drželo u takové hry, abych ji hrál déle než přes 2 levely. Znám spoustu her u kterých mě zaujal popis, ale samotná hra byla fakt propadák. A když mě nezaujme ani popis... Confused ale tak zkus to, třeba nás všechny překvapíš Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 16:18:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud chceš opravdu něčeho dosáhnout, asi bys měl udělat mod do nějaké existující FPS. Tak budeš mít všechno hotové a postupně si to budeš moct předělávat podle svého. A hlavně v každé fázi budeš mít kompletní hru.

Tvoje představa jak sám uděláš celou hru i když chceš použít hotový engine atd. je bohužel mylná. Nicméně to, že seženeš investora nebo 7 investorů (tj. grafik, programátor, level designer, ...) je ještě naivnější. Takže ten mod anebo drastické snížení požadavků (asi tak na nějakou 2D hru) jsou podle mě jediné způsoby, jak zajistit, aby opravdu vzniklo něco hodnotného.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 16:19:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis, OGI: až na to, že autor psal o možnosti převzít textury (a když nebudou vyhovovat, tak nafotit), a ne o modelech, ale zdrbali jste ho za to (hlavně Ladis) fakt hezky Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 16:20:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Matasx napsal:
Nevím co by mě drželo u takové hry, abych ji hrál déle než přes 2 levely. Znám spoustu her u kterých mě zaujal popis, ale samotná hra byla fakt propadák. A když mě nezaujme ani popis... Confused ale tak zkus to, třeba nás všechny překvapíš Smile

Náhodou popis téhle hry zní pro mě rozhodně zajímavěji než třeba taková Normality
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Choakinek



Založen: 18. 07. 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2009, 20:20:35    Předmět: Reakce Odpovědět s citátem

Mem napsal:
Ladis, OGI: až na to, že autor psal o možnosti převzít textury (a když nebudou vyhovovat, tak nafotit), a ne o modelech, ale zdrbali jste ho za to (hlavně Ladis) fakt hezky Wink


TO OGI, Ladis:

Přesně tak. A dost! Znovu přečíst Smile. To bych si opravdu nedovolil odněkud převzít jediný model. O texturách jsem taky psal, pouze by se komplet nevytvářeli, s nutností drobné editace samozřejmě počítám.

Ladis napsal:
Podle mě jde udělat zpracování anarchistického tématu tak, aby bylo stravitelné, nebo dokonce zábavné, pro moho lidí. Připomnělo mi to seriál (ne film, ten byl někde jinde) Aeon Flux z roku 1995, kde hrdinka bojuje za použití teroristických útoků proti místnímu zřízení.


Toto jsem neviděl, to se podívám. Díky za tip.

Hunter napsal:
Základem každé hry je herní mechanismus, tzn. to "o čem ta hra bude", to že má anarchistický příběh a depresivní grafiku je to nedůležité.


Viz herní schéma v příspěvku č. 1. O ničem jiném to nebude. V první misi bude mít hráč za úkol dostat se do počítače starosty a tam vyhledat určité informace. Starostův počítač bude v jeho kanceláři na radnici. Kde se budou odehrávat další mise zatím neřeknu, neboť to v současné době není určeno napevno. K tomu se vážou i úkoly, které taktéž nejsou určeny napevno. Co více bys chtěl vědět?

Více se dozvíte z náčrtků první mise, to bude ovšem nějakou dobu trvat, než jsem hodím skeny, momentálně listuju enginy na Devmaster.net, takže prosím strpení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna