.[ ČeskéHry.cz ].
Chasík

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2009, 16:55:58    Předmět: Chasík Odpovědět s citátem

CHASÍK je akční hra hraná z pohledu ze strany. Vaším úkolem bude splnit cíl dané mise. V tomto úkolu Vám samozřejmě budou bránit různé překážky a nepřátelé...

Příběh:
Zde je krátká ukázka:
Honba za záchranou království času
Staré legendy království Volného Času praví, že v 21. Století p.s.h. (po slunečních hodinách) přijde zlo, které přinese království nemalé problémy. Těmto legendám se říká ?Příchod velkého Časožrouta?.
Ale legenda také praví, že z pravé královny vzejde princ, jenž přinese do světa ,aspoň na chvíli, klid.
Jenže Časožrout již přistál se svou lodí a korunní princ stále nikde.
Žroutské armády již zdemolovaly většinu království, a aby tomu nebylo málo, unesli krále Orloje.

Každá budík, ba dokonce i hodinka byli odvedeni do války všech časů, do války, která zdánlivě nemá konce. Mezi nimi je i náš hrdina, statečný sirotek, jehož matka byla generálem království.
Hrdina, jehož hrdé jméno zní? Chasík

RPG prvky:
Vývoj postavy, inventář, různé typy zbroje...

Web projektu:
www.hegames.xf.cz

Nepřátelé:
Plánujeme velké množství nepřátel. Od těch nejslabších přes ty s různými schopnostmi až po "bosse".

Kolik toho již máme:
Velmi málo. Hra se ovšem vyvíjí velmi rychle, takže vydání můžeme očekávat za pár měsíců.

Obrázky:
http://www.hegames.xf.cz/1.PNG
http://www.hegames1.wbs.cz/12.jpg
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
adis002



Založen: 20. 07. 2009
Příspěvky: 1
Bydliště: Karviná

PříspěvekZaslal: 11. srpen 2009, 18:34:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Malý dodatek- ty screeny jsou z TechDema a ukazují pouze grafický vzhled...
_________________
Je těžké být idiotem.... Konkurence je příliš velká.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 12. srpen 2009, 11:21:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, preco si kazdy mysli, ze staci pouzit par gradientov aby grafika vyzerala dobre? Uz som videl lepsie kusy aj od jazzua Smile

Chapem, ze to ma byt surrealisticke dielo, ale toto je moc Smile Grafika vyzera dost nekonzistentne - perfektne rovne linie kontrastuju s perfektne krivymi (napriklad 2. screen - tie dvere(?) vedla vezicky).
A hlavny hrdina vyzera ako keby bol z papiera...
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 12. srpen 2009, 14:33:57    Předmět: Odpovědět s citátem

ondy1985:
1. No tohle jsem si říkal. Byl jsem si téměř jistý, že se ten kontrast někomu nebude zamlouvat. Zatím jsi první kdo něco řekl tak uvidíme. Pokud by bylo moc lidí, kterým by to nevonělo určitě to změním.

2. Hlavní postavu ještě budume měnit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 12. srpen 2009, 15:21:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to divný.
Nevypadá to ani dětsky, ani roztomile, ani hezky.

Většina pětitiletých dětí umí pastelkama vytvořit hodnotější díla Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondras



Založen: 12. 09. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2009, 10:35:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Me se to libi a naopak bych sel jeste vic do extremu... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Larock



Založen: 16. 08. 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2009, 11:47:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra se mi taky líbí
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2009, 20:21:19    Předmět: Odpovědět s citátem

To jsem rád, že nejsou jen negativní ohlasy. Takže grafiku necháme takhle Smile.
Brzy zas uvedu nějaké novinky a nové screeny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
spark



Založen: 15. 08. 2007
Příspěvky: 83
Bydliště: Brno & Bratislava

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2009, 20:53:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,

nechcem nikoho urazit, ale myslim si, ze to krasne na vyvoji nezavislych hier je, ked moze clovek ukazat kus prace, ktory odviedol a je nan patricne hrdy. Ukazovat nieco po kuskoch, a uz vobec po par dnoch vyvoja vedie vyvojara k tomu, ze nerobi hru pre svoje potesenie, pre svoje ciele, ale snazi sa krmit ludi, ktorym hru ukazal a tak pripravovat ukazky pre nich - progress vyvoja nepostupuje. Takato hra sa v 99 percentach nikdy nedokonci, resp. ten vysledok nie je nikdy extra pozitivny. Myslim si, ze ak by ste sa "zavreli do studia" (tym myslene to, ze nikomu zvonka nebudete nic ukazovat), zamakali na hre, urobili vsetko tak ako citite a chcete, a az finalny produkt, resp. projekt v pokrocilej faze ukazali, bola by to jednak vacsia radost pre vas, ale aj v ludoch by to vzbudzovalo uplne iny dojem, pocit, ze viete co chcete a idete si za tym.

Vyvoj hier, je nieco ako obraz pre maliara...v hlavne ma viziu toho co chce dosiahnut, ale vie, ze to nebude lahka cesta a musi pri tom obraze stravit velmi vela casu az pokedy s dielom nie je sam spokojny - az potom dielo ukaze, a to co si odtrpel pocas malby sa vrati vo forme radosti, ktoru mu prinasaju ohlasy na obraz. Aby sme boli realisty, v dnesnom svete ta uz malokto pochvali a vyvoj hier, hlavne tych mensich je casto cesta do pekla - ale aby som zas neodradzal, ten kto naozaj vie co chce a ide po tom aj cez steny, dosiahne uspech. Len treba vediet zatat paste a vypustit kreativitu zo seba.

GL pri tvorbe hier, a tesim sa na ukazky, ktore povedia viac o hre Smile
_________________
AlternativA
Fineway Studios | GDS09 | Game Access
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Larock



Založen: 16. 08. 2009
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2009, 21:33:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra se mi sice zatim líbí, ale i přesto má spark pravdu. Budeš akorát pak sám zklamán pokud hru nedokončíš
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2009, 12:51:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle mě máš i nemáš pravdu. Právě teď máme rozdělány tři projekty. Tento jsme zveřejnili velmi brzy. Máme k tomu však důvod. Je sice hezké, že se hra líbí nám, ale pokud by se nelíbila už téměř nikomu jinému, bylo by zbytečné jí dělat. Co se Chasíka týče je to pro nás takový experiment. Nikdy jsme takovou hru (grafiku) nedělali. A ted si představ, že by jsme nad vývojem strávili třeba půl roku a nikdo by ji nechtěl hrát. Pak by byla všechna práce zbytečná. A to zda hru doděláme nebo ne záleží na přístupu lidí v týmu a ohlasech na hru. V našem případě tě můžu ubezpečit že hru doděláme. (Jen na doplnění. Ono se 99% free týmů bud během chvíle od založení rozpadne nebo se nikam nerozvíjí a nemají smysl. S hrami je to dost podobné.) Druhý rozdělaný projekt Jsme ohlásili asi tak ve třětině vývoje. A ten třetí už děláme asi tři měsíce a ještě dlouho ho ohlašovat nebudeme, takže jak vidíš raději projekty ohlašujeme až v pokročilém stádiu. Prostě záleží na typu projektu a přístupu vývojářů.
Někdy v září bychom chtěli zveřejnit první video.

Snad jsem to napsal srozumitelně. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2009, 16:35:10    Předmět: Odpovědět s citátem

podle mě spark na to jde trochu tvrdě: vývojář potřebuje i nějakou zpětnou vazbu aby mohl hru udělat co nejlepší.
Například pevný gamedesign je rozhodně kolikrát špatná volba a až čas ukáže co a jak udělat líp.

Pokud člověk něco vyvíjí, měl by mít i nějaký průzkum "herního trhu" -kolikrát myšlenka, která mu připadá jako nejlepší na světě se v reálném pohledu mnoha jiných hráčů smrskne na pouhou nesmyslnou vizi...

takže ukázky z ranných projektů rozhodně ano !

konec off-topicu a k projektu: grafika je skutečně zajímavá, ikdyž to zrovna není můj šálek pivka. Nicméně jen tak dál Smile

PS: ikdyž na druhou stranu, pokud člověk dělá hru pouze pro svou radost - pak ho určitě ohlasy veřejnosti nezajímají Wink
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2009, 17:29:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Vionsoft.Ondrash:
Ono způsobů jak vyvíjet hru je mnoho. Myslím, že důležité je z počátku trochu experimentovat a pak si vybrat ten způsob, který vyhovuje.

Díky, jsem rád za každé vlídné slovo. Smile

K P.S.: Chtěl bych vidět nekoho koho nenaštve, že jeho hru odsoudili. Prostě nevěřím, že se najde člověk, jemuž je úplně fuk co si o jeho hře myslí ostatní. Možná někdo takový je, ale já jsem se s ním nesetkal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna