Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 15:57:35 Předmět: |
|
|
Pavel napsal: |
if.then napsal: |
1. S pořádnou zaštiťovací knihovnou (GLFW, GLUT, SDL...) |
Co je zase tohle za blbost? |
Promiň, ale myslel jsem, že GLUT je knihovna-která-dokáže-udělat-okno _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 54 Bydliště: Litovel
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 16:38:11 Předmět: |
|
|
Neomlouvej se, ja si jen myslim, ze GLUT neni poradna zastitovaci knihovna.
Naposledy upravil Pavel dne 29. srpen 2009, 16:45:03, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 16:39:08 Předmět: |
|
|
Nechci nic řikat, ale kromě prvního příspěvku se tu mattc++ zatim neukázal. Takže se tu akorát hádáte mezi sebou a on to určitě pozoruje a tlemí se Flamewar typu "dva se perou a třetí se směje".
[EDIT] tak asi beru zpet, sice nepridal prispevek, ale pozmenil ten uvodni _________________ Twitter
Naposledy upravil uiii dne 29. srpen 2009, 18:36:30, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 17:10:50 Předmět: |
|
|
Má smysl v tomto vlákně vůbec reagovat? _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 18:52:07 Předmět: |
|
|
Myslím, že smysl bude mít jen když z toho uděláme vlákno na vtipy
... anebo na vlákno s roztomilými koťátky
 _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 19:01:50 Předmět: |
|
|
A ještě jeden aktuální:
 _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mattiass
Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 19:20:26 Předmět: DX |
|
|
Nazdar Matte, J. Carmack raz odepsal i mne, akurat ja sem se ho ptal proc marni cas s OGL a taky s tebou souhlasim s tim D3D. Je mnohem rychlejsi. Jinak Matt konecne rozpoutal dizkuzi ktera se tady neresi a pokud vim toto forum by ji resit malo. Nposkytuje zadne informace pro zacatecniky ohledem vyberu grafickeho API..sou tady zvasty ktere je lehsi a lepsi pro zacatecniky...jenomze tohle sou blbosti protoze kazdy spravny vyvojar, ktory sa koukne alespon kousicek do budoucnosti vidi ze OpenGL a hry to proste k sebe nejde. I Carmack to uz pomalu zacina chapat a proto prodelava herny engine hry Rage do DX pro Windows a samozrejme i X360. Microsoft prebral trh a na konzole se neda vyvijet ani v dx ani ogl. OGL proste rychlosti nestiha za DX a proto je na nekterych mistech hacknuto jen aby stihalo krok s D3D. Kdyz se objektivne kouknete tak vysla uz nejaka poradna hra na Linux anebo Mac OS ? tezko.
Na tomto fore sem se registroval davno pradavno v lepsich casech a vyvijim hry profesionalne v CR uz 10 let(nereknu sve jmeno), no vidim ze uroven dost poklesla. VladR pise samy zvasty, z tohoto chlapka nikdy vyvojar nebude. To ze nazyvas nekoho trollem to si predem promysli, protoze jedinym trollem si tu ty.
Pro vsechny zacatecniky: ucte se DirecX!!!
OpenGL pouzivejte jenom kdyz vazne chcete vyvyjet hry pro Linux/Mac OS ale pote zapomente na to ze by jste za ni zinkasovali velky zisky.
OpenGL pouzivejte spise na tvorbu grafickych programu jako Photoshop a jine ale ne pro BOHA na vyvoj her. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 19:41:10 Předmět: |
|
|
Obávám se, že toto fórum není schopno diskuse o Direct3D vs. OpenGL na úrovni. mattc++ je podle svého prvního příspěvku pravděpodobně zcela neschopen diskuse na úrovni a tomu tvému příspěvku taky něco chybí (něčím podložit že OGL je pomalejší) a vzpomenout si, že Unreal Tournament 2003 a snad i ten Quake 3 pro Linux vyšly (a to snad jsou pořádné hry, ne?).
No takže je škoda, že moderátoři mají prázdniny a nemá to tady kdo zamknout. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mattiass
Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 19:43:32 Předmět: DX |
|
|
Jeste abych neco dodal - neni se cemu divit ze v CR a SK se nevyvyji skoro zadny profesionalni hry, cest vyjimkam, kdyz mame tuto na nejvjetsim CR foru zameranem na vyvoj her sami einsteiny, kteri ani nevi co pisi a kritizuji nekoho kto napise neco rozumniho(no Matt tam mel nekoli blbosti a nezrovnalosti ale psal k veci). Ja si fakt nektere komentare nemohu ani cist.
napriklad tohle od uzivatele jmenem JohnyDog:
Edit: Jinak je to poprve co vidim nekoho tvrdit ze objektovy kod je rychlejsi nez ciste proceduralni, obvykle se flamuje opacnym smerem.
Vjetsi blbost sem nevidel. Co je ta vec JohnyPSE co dava C++ takovou rychlost a konskou silu ?? a totez plati i z DX ? Jeste stale nevis ? NO PREDSE OBJEKTY TY TROLLE.
Jak muze nekdo takovej komentovat na tomhle fore kdyz ani nevi o cem to pise. Dale uz nebudu psat ani se venovat tehle teme je to proste zbytecni. Uc se DX Matte dobre udelas kdyz chces vyvijet hry.
Nemohu si pomoci ale na tohle forum pisou fakt sami "inteligenti" a kdyz sem zahledl tenhle topic tak sem se proste musel ozvat.
Hruza. Rada na zaver: Chlapci kdyz chcete naozaj vyvyjet hry profesionalne a tak aby o nich vedel i svet jako treba o Mafii tak se naucte anglicky, sednete k netu a kouknete si nejaky profesionalni ENG forum kde se zaoberaji vyvojem her(skutecnych) a ne 2d scrollovacich strilecek a zjistite ze se tam o OGL vela nepise. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 19:44:43 Předmět: |
|
|
myslim si ze tento topic by mel patrit do popelnice a ne do 3D api
zakladatel topicu mele hovna otestovany to nema a ja si myslim ze je kazdyho volba v cem bude delat nekterym nevyhovuje D3D a nekerejm zase OGL ja si myslim ze tento topic by mel prijit dohajzlu a byl by klid.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 19:48:51 Předmět: |
|
|
Mattiass vis jedinej kdo je tady trotl ses ty........ kdyz ses tak jako fakt hustoborec pico tak nam napis jak upa mega profesionalni hry jsi vyvynul kdyz tady picujes normalni lidi? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mattiass
Založen: 29. 08. 2009 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 19:58:30 Předmět: Pro jatro.m |
|
|
Vis jatro.m ja na nikoho nechci nic mluvit. Omlouvam se vsem ze sem tak vybehl no nemohl sem si pomoci. No z toho kontextu o Mafii si mohl pochopit jakou supr hru sem delal. Jo delal sem na Mafii se spousta jinymi programatori. Dale nechci komentovat. Vic uz nebudu psat k tehle teme protoze je to zbytecni. Vyberte si API sami to bude jistotne lepsi.
Na tohle forum sem nenadaval ani nic je to skvely forum a provazkuji ho vynikajici lide jenom par expretu mu kazi jmeno. Ale vic uz nebudu psat ani nikomu odpovedet kdyz vsichni vsecko vi. Sbohem. Ja sem chtel jenom helfnout. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 20:02:58 Předmět: |
|
|
jn zes delal mafii mi doslo mel sem za to ze mafia "neni dost dobra pro tebe" no nic ja uz taky nic nepisu protoze bych urcite prekrocil pocet existujicich sprostejch slov
harekrishna Jatro..... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
posila
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 201
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 20:04:37 Předmět: |
|
|
Huh, tak u tohoto nesmim chybet
Matt*> Proc bychom tu meli resit, jestli je lepsi D3D nebo OGL, kdyz jsme se dosud shodovali na tom, ze jsou si ta API vpodstate ekvivalentni?
A hry od Blizzardu ti neprijdou dost uspesne? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 29. srpen 2009, 20:05:44 Předmět: |
|
|
LOL!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|