.[ ČeskéHry.cz ].
YourLife
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 15:24:08    Předmět: Odpovědět s citátem

SPIRIT napsal:
No možná nevíš, ale bez lidí ten vývoj nepude. Web neprezentuji, ani na něm nedělám čeho sis mohl všimnout! Bez programátorů hru nenaprogramuju. Proto sem nejspíš píšu nemyslíš? Ten projekt jak píšeš že se rozpadl myslíš lost? Nemohl se rozpadnout už z důvodu že ani nezačal, a to že píšeš že mě je chyba, ačkoli ten projekt můj nebyl. Příště si to ujasni, než mě budeš chtít pošpinit. Děkuji

Uf, měl jsem problém to přelouskat. To všichni chápem, že bez lidí se projekt neudělá, ale mysleli jsme, že už aspoň někoho máš. Takhle to skoro vypadá, že jsi sám a hledáš lidi, kterým bys jen šéfoval a sám na hře moc nemakal. To s tím nerozpadnutím se mi líbí, takže až tenhle projekt předčasně skončí, tak se vlastně nerozpadl, protože taky ani nezačal? Smile
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 15:32:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Tenhle projekt začal, ty se neplet do nečeho kdes nebyl. Já nešefuji já na hře dělám taktéž, stačí číst pozorně. Nemáme akorát programátory. Poslední slova co sem napsal, ačkoli zájem nemáš, moc toho ani o tom nevíš. Tak nemá důvod dál ktobě psát že ano. Bud se někdo najde nebo ne

EDIT: Pokud máš problém to přelouskat, tak nelouskej a hled si svého Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
backgen



Založen: 21. 08. 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: Pribram

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 15:42:53    Předmět: Odpovědět s citátem

SPIRIT> do tedlech lidi bych bejt tebou nerejpal... maj v tom spoustu zkusenosti... Oni vedi co rikaj... Vzdy je nejlepsi zacit na necem jedoduchem a postupne se vypracovat. Tim mas vetsi sanci ze vse dokoncis. Tim ovsem nechci rict ze neexistuje sance ze to dotahnes do konce...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 15:46:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis: má grafiky, nějakou grafiku přece ukazoval v prvím příspěvku.

Reakci s nějakými argumenty jsem poslal SPIRITovi soukromou zprávou.

Psal jsem aby nesháněl lidi proto, že takhle sehnaní lidi jsou podle mě většinou na nic, protože je to za chvíli přestane bavit a člověk nemá zase nic. Jinými slovy co si neuděláš sám, to nemáš Smile Já bych zvážil, jestli by ses neměl naučit programovat, pak bys měl dokončení jistější (když nejsi člověk co věcí nedodělá). Další varianta je použít nějaký hotový systém, kde se programovat prakticky nemusí. Možná kvůli tomu budeš muset hru trochu zjednodušit, ale výhoda je, že nehrozí, že se ti rozpadne tým a hru nedoděláš.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 15:49:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud by nějaký systém byl, klidně. Programovat nechci ačkoli mě programování nebaví. Věnuju se grafice a u té zůstat hodlám
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 15:58:51    Předmět: Odpovědět s citátem

ok, beru že jsi nebyl zakladatelem Lostu, jen žes byl členem. Původní příspěvek upraven.

Co se týče těch systémů, neříkám, že je situace pro tento projekt nějak extra příznivá. Nějaký seznam máme na wiki (http://newwiki.ceske-hry.cz/Hern%C3%AD_tvo%C5%99%C3%ADtka). Pokud někdo ví ještě o jiném, nechť to doplní.

EDIT: vzpomněl jsem si na RPG maker, v něm tady byly prezentovány i nějaké hry. Nešlo by koncept trochu předělat na něj? Netuším teda, jestli podporuje online hraní, což asi chcete, že?
_________________
Mám strach


Naposledy upravil Quiark dne 5. září 2009, 16:08:57, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:03:02    Předmět: Odpovědět s citátem

To je fakt nic se nehodí, hra by navíc neměla ani žádnou uroven. A všude se i tak musí programovat Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:03:33    Předmět: Odpovědět s citátem

backgen napsal:
SPIRIT> do tedlech lidi bych bejt tebou nerejpal... maj v tom spoustu zkusenosti... Oni vedi co rikaj... Vzdy je nejlepsi zacit na necem jedoduchem a postupne se vypracovat. Tim mas vetsi sanci ze vse dokoncis. Tim ovsem nechci rict ze neexistuje sance ze to dotahnes do konce...

Nepřeháněj, máme zkušenosti s dokončením menších her, ale jen málo z nás si hrama přivydělává, natož pak živí. Je to - nebo byl - hlavně náš koníček (je ale dost lidí, co se hrama živí, ale fórum jen čtou). Třeba já před mnoha lety udělal jen několik free her (viz tlačítko WWW pod mými příspěvky), novější projekty se bohužel nedodělaly, protože se tým postupně rozpadl. A teď mi nezbývá, než si najít nový tým, pokud se chci ještě věnovat programování her. Ale ok, jsme v Inkubátoru, tak se zdržím toho rejpání Wink.

SPIRIT napsal:
Pokud by nějaký systém byl, klidně. Programovat nechci ačkoli mě programování nebaví. Věnuju se grafice a u té zůstat hodlám

Ale takové systémy jsou, tak můžeš jít realizovat to klidně Wink. Mluvíme třeba o hrách, do kterých jdou dělat modifikace (z nových nevím, ale dříve šlo např. o Half-Life a Unreal Tournament). Tam nemusíš vůbec programovat a ty hry má spousta lidí. Pak je ještě možnost v game-makerech, jsou dokonce i takové, které jsou zaměřené na určitý typ her (2D RPG, FPSka, ...), takže pro daný typ her urychlují vývoj. A nakonec jsou tu i staré hry vydané jako opensource (třeba hry Quake), takže ani nejseš omezen možnostmi původní hry, do které bys dělal mod.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:06:55    Předmět: Odpovědět s citátem

SPIRIT napsal:
Programovat nechci ačkoli mě programování nebaví.

Tadle veta nedava smysl. Ted nevim jestli je to preklep nebo umysl. Kdyz tam je ackoli, tak ty dve vety by mely byt vzajemne v protikladu. Ne obe casti negativni Smile Takze>
Programovat chci, ackoli me programovani nebavi.
Programovat nechci, ackoli me programovani bavi.

Jinak souhlas s Quiarkem. Teda nevim co ti psal v PM, ale pravda je takova, ze hledat kodera tady na foru je pro tebe vicemene sebevrazda toho projektu.

Musis si uvedomit jednu vec. V indie vyvoji je programator naprosto klicova role. Tohle neni Rockstar a vyvoj dalsiho GTA, kde je 100 koderu, kteri jsou proste delnasi jako zednici.

U vyvoje jako planujes ty, je programator clovek, co vdechne tem vizim zivot a bude mit obrovsky vliv na to, jak hra bude ve vysledku vypadat. Proto, to musi byt velmi duveryhodna osoba, ktera ma jednak kvalitni schopnosti, uznava a chape ducha projektu a i ostatni clenove tymu co na projektu pracuji, uznavaji styl, mysleni a praci tohodle kodera (treba z jeho predchozich projektu).

Proto by to mela byt osoba tobe blizka. Idealne nekdo z okoli s kym se znas nebo aspon muzes schazet a hru probirat. Ne clovek po netu. Bohuzel.

A nebo opravdu jit cestou naucit se kodit sam. A nebo vyuzit nejaky ten "maker". GameMaker, RPG Maker, Petr nebo jak se to jmenovalo.

S neznamym programatorem sehnanym po netu (treba tady Ladisem Very Happy) je tenhle projekt mrtvy opravdu driv, nez poradne zacal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
backgen



Založen: 21. 08. 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: Pribram

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:14:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis> Ja vim jeste si pamatuju na Becher Rescue... Sice jak rikas mate zkusenosti spise s mensimi projekty... Ale co se tice ruznych technologii co jse dnes pri vyvoji her pouzivaji jste na tom podle mne hodne dobre( Alespon co tak sleduji zdejsi forum )... A proto bych do vas nerypal =)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:14:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis: V game makeru sem již dělal, programování potřebuješ.
Kdybych chtěl nějak hru upravit, a chtěl mít nutně hru nepíšu sem ,ale vzhledem ktomu že hru chci tu kterou již chci už několik let píšu sem.
Flash: Bude to pravda, ale nic jiného my nezbývá. Než bych se C# naučil a mohl se pustit do programování této hry uplne několik let. To mi to za to nestojí, už jen proto že by mi to C# bylo k ničemu. K ničemu proto že bych se mu dál nevěnoval.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:33:49    Předmět: Odpovědět s citátem

SPIRIT napsal:
Než bych se C# naučil a mohl se pustit do programování této hry uplne několik let.

A prave preto nesmies byt megaloman a musis zacat mensim projektom. Naucit sa C# + XNA v rozsahu aky potrebujes na jednoduchu hru zvladnes za par dni, podla intenzity studia.
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:47:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevim co furt řešíte, kdo tu píše něco o tom že chci velmi rozsáhlou hu kde bude 200 obchodu, tisíce povolání a podobně? Chci začít od toho základního a podle zkušeností a času to nadále vylepšovat! Vy tu hned píšete jak sem náročnej, chci extra velkou hru, div že nechci 3D a podobně!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:57:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Píšeš to už v prvním příspěvku - že má jít o MMORPG. To první M totiž znamená Massive Wink.

backgen napsal:
Ladis> Ja vim jeste si pamatuju na Becher Rescue... Sice jak rikas mate zkusenosti spise s mensimi projekty... Ale co se tice ruznych technologii co jse dnes pri vyvoji her pouzivaji jste na tom podle mne hodne dobre( Alespon co tak sleduji zdejsi forum )... A proto bych do vas nerypal =)

Po získání určitého množství zkušeností už nové technologie nejsou problém. Firmy např. výrobci grafik sami nabízej dema a návody, jak daný efekt vykouzlit, připadně zagooglíš pro tutoriály od třetích stran. Jde to dokonce tak daleko, že tyhle tutoriály jsou problém v tom, že pak přijde nějakej loser, hodí do nich nějakou svojí testovací grafiku (někdy ani to ne) a řekne, že dělá na skvělý hře a že už má půl hotovou (ale není schopen kódu dostatečně porozumět, aby moh hru udělat). Ad technologie, které umím - byly použity v novějších hrách, ale ty se nedokončily, takže je veřejně neprezentuju.

ondy1985 napsal:
A prave preto nesmies byt megaloman a musis zacat mensim projektom. Naucit sa C# + XNA v rozsahu aky potrebujes na jednoduchu hru zvladnes za par dni, podla intenzity studia.

Toto mohu potvrdit, tyhle high-level vývojové nástroje jsou už fakt pohodlné. Např. já se během školy/práce naučil za týden C#, druhý týden koukl na Managed DirectX (předchůdce XNA) a za 2 dny udělal tuto hru (a ještě s ní v soutěži vyhrál první místo a několik hodnotných cen).
_________________
Award-winning game developer


Naposledy upravil Ladis dne 5. září 2009, 17:00:10, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
backgen



Založen: 21. 08. 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: Pribram

PříspěvekZaslal: 5. září 2009, 16:58:09    Předmět: Odpovědět s citátem

SPIRIT> ono jde spis o to ze to ma byt MMORPG... a obecne tyto sitove hry jsou narocne... ale v tvem pripade zalezi na programatorovi ktereho sezenes...

Ladis> Vim o cem mluvis... Sam jsem todle jednou udelal slo o mod na Quake2... ale to jsem byl mladej a blbej... postupem casu sem prisel na to ze napsat vlastni 3d engine neni moc narocne... v dnesni dobe je spousta navodu a tutorialu jak rikas... A kdyz to cloveka bavy tak je mu i v podstate jedno ze neco nedokonci ale je rad za ty zkusenosti... treba ze implementoval nejakej zajmavej algoritmus atp...


Naposledy upravil backgen dne 5. září 2009, 17:07:33, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 2 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna