Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 5. září 2009, 15:24:08 Předmět: |
|
|
SPIRIT napsal: |
No možná nevíš, ale bez lidí ten vývoj nepude. Web neprezentuji, ani na něm nedělám čeho sis mohl všimnout! Bez programátorů hru nenaprogramuju. Proto sem nejspíš píšu nemyslíš? Ten projekt jak píšeš že se rozpadl myslíš lost? Nemohl se rozpadnout už z důvodu že ani nezačal, a to že píšeš že mě je chyba, ačkoli ten projekt můj nebyl. Příště si to ujasni, než mě budeš chtít pošpinit. Děkuji |
Uf, měl jsem problém to přelouskat. To všichni chápem, že bez lidí se projekt neudělá, ale mysleli jsme, že už aspoň někoho máš. Takhle to skoro vypadá, že jsi sám a hledáš lidi, kterým bys jen šéfoval a sám na hře moc nemakal. To s tím nerozpadnutím se mi líbí, takže až tenhle projekt předčasně skončí, tak se vlastně nerozpadl, protože taky ani nezačal?  _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SPIRIT
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 34
|
Zaslal: 5. září 2009, 15:32:03 Předmět: |
|
|
Tenhle projekt začal, ty se neplet do nečeho kdes nebyl. Já nešefuji já na hře dělám taktéž, stačí číst pozorně. Nemáme akorát programátory. Poslední slova co sem napsal, ačkoli zájem nemáš, moc toho ani o tom nevíš. Tak nemá důvod dál ktobě psát že ano. Bud se někdo najde nebo ne
EDIT: Pokud máš problém to přelouskat, tak nelouskej a hled si svého  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
backgen
Založen: 21. 08. 2009 Příspěvky: 11 Bydliště: Pribram
|
Zaslal: 5. září 2009, 15:42:53 Předmět: |
|
|
SPIRIT> do tedlech lidi bych bejt tebou nerejpal... maj v tom spoustu zkusenosti... Oni vedi co rikaj... Vzdy je nejlepsi zacit na necem jedoduchem a postupne se vypracovat. Tim mas vetsi sanci ze vse dokoncis. Tim ovsem nechci rict ze neexistuje sance ze to dotahnes do konce... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 5. září 2009, 15:46:37 Předmět: |
|
|
Ladis: má grafiky, nějakou grafiku přece ukazoval v prvím příspěvku.
Reakci s nějakými argumenty jsem poslal SPIRITovi soukromou zprávou.
Psal jsem aby nesháněl lidi proto, že takhle sehnaní lidi jsou podle mě většinou na nic, protože je to za chvíli přestane bavit a člověk nemá zase nic. Jinými slovy co si neuděláš sám, to nemáš Já bych zvážil, jestli by ses neměl naučit programovat, pak bys měl dokončení jistější (když nejsi člověk co věcí nedodělá). Další varianta je použít nějaký hotový systém, kde se programovat prakticky nemusí. Možná kvůli tomu budeš muset hru trochu zjednodušit, ale výhoda je, že nehrozí, že se ti rozpadne tým a hru nedoděláš. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SPIRIT
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 34
|
Zaslal: 5. září 2009, 15:49:56 Předmět: |
|
|
Pokud by nějaký systém byl, klidně. Programovat nechci ačkoli mě programování nebaví. Věnuju se grafice a u té zůstat hodlám |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 5. září 2009, 15:58:51 Předmět: |
|
|
ok, beru že jsi nebyl zakladatelem Lostu, jen žes byl členem. Původní příspěvek upraven.
Co se týče těch systémů, neříkám, že je situace pro tento projekt nějak extra příznivá. Nějaký seznam máme na wiki (http://newwiki.ceske-hry.cz/Hern%C3%AD_tvo%C5%99%C3%ADtka). Pokud někdo ví ještě o jiném, nechť to doplní.
EDIT: vzpomněl jsem si na RPG maker, v něm tady byly prezentovány i nějaké hry. Nešlo by koncept trochu předělat na něj? Netuším teda, jestli podporuje online hraní, což asi chcete, že? _________________ Mám strach
Naposledy upravil Quiark dne 5. září 2009, 16:08:57, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SPIRIT
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 34
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:03:02 Předmět: |
|
|
To je fakt nic se nehodí, hra by navíc neměla ani žádnou uroven. A všude se i tak musí programovat . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:03:33 Předmět: |
|
|
backgen napsal: |
SPIRIT> do tedlech lidi bych bejt tebou nerejpal... maj v tom spoustu zkusenosti... Oni vedi co rikaj... Vzdy je nejlepsi zacit na necem jedoduchem a postupne se vypracovat. Tim mas vetsi sanci ze vse dokoncis. Tim ovsem nechci rict ze neexistuje sance ze to dotahnes do konce... |
Nepřeháněj, máme zkušenosti s dokončením menších her, ale jen málo z nás si hrama přivydělává, natož pak živí. Je to - nebo byl - hlavně náš koníček (je ale dost lidí, co se hrama živí, ale fórum jen čtou). Třeba já před mnoha lety udělal jen několik free her (viz tlačítko WWW pod mými příspěvky), novější projekty se bohužel nedodělaly, protože se tým postupně rozpadl. A teď mi nezbývá, než si najít nový tým, pokud se chci ještě věnovat programování her. Ale ok, jsme v Inkubátoru, tak se zdržím toho rejpání .
SPIRIT napsal: |
Pokud by nějaký systém byl, klidně. Programovat nechci ačkoli mě programování nebaví. Věnuju se grafice a u té zůstat hodlám |
Ale takové systémy jsou, tak můžeš jít realizovat to klidně . Mluvíme třeba o hrách, do kterých jdou dělat modifikace (z nových nevím, ale dříve šlo např. o Half-Life a Unreal Tournament). Tam nemusíš vůbec programovat a ty hry má spousta lidí. Pak je ještě možnost v game-makerech, jsou dokonce i takové, které jsou zaměřené na určitý typ her (2D RPG, FPSka, ...), takže pro daný typ her urychlují vývoj. A nakonec jsou tu i staré hry vydané jako opensource (třeba hry Quake), takže ani nejseš omezen možnostmi původní hry, do které bys dělal mod. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:06:55 Předmět: |
|
|
SPIRIT napsal: |
Programovat nechci ačkoli mě programování nebaví. |
Tadle veta nedava smysl. Ted nevim jestli je to preklep nebo umysl. Kdyz tam je ackoli, tak ty dve vety by mely byt vzajemne v protikladu. Ne obe casti negativni Takze>
Programovat chci, ackoli me programovani nebavi.
Programovat nechci, ackoli me programovani bavi.
Jinak souhlas s Quiarkem. Teda nevim co ti psal v PM, ale pravda je takova, ze hledat kodera tady na foru je pro tebe vicemene sebevrazda toho projektu.
Musis si uvedomit jednu vec. V indie vyvoji je programator naprosto klicova role. Tohle neni Rockstar a vyvoj dalsiho GTA, kde je 100 koderu, kteri jsou proste delnasi jako zednici.
U vyvoje jako planujes ty, je programator clovek, co vdechne tem vizim zivot a bude mit obrovsky vliv na to, jak hra bude ve vysledku vypadat. Proto, to musi byt velmi duveryhodna osoba, ktera ma jednak kvalitni schopnosti, uznava a chape ducha projektu a i ostatni clenove tymu co na projektu pracuji, uznavaji styl, mysleni a praci tohodle kodera (treba z jeho predchozich projektu).
Proto by to mela byt osoba tobe blizka. Idealne nekdo z okoli s kym se znas nebo aspon muzes schazet a hru probirat. Ne clovek po netu. Bohuzel.
A nebo opravdu jit cestou naucit se kodit sam. A nebo vyuzit nejaky ten "maker". GameMaker, RPG Maker, Petr nebo jak se to jmenovalo.
S neznamym programatorem sehnanym po netu (treba tady Ladisem ) je tenhle projekt mrtvy opravdu driv, nez poradne zacal. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
backgen
Založen: 21. 08. 2009 Příspěvky: 11 Bydliště: Pribram
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:14:02 Předmět: |
|
|
Ladis> Ja vim jeste si pamatuju na Becher Rescue... Sice jak rikas mate zkusenosti spise s mensimi projekty... Ale co se tice ruznych technologii co jse dnes pri vyvoji her pouzivaji jste na tom podle mne hodne dobre( Alespon co tak sleduji zdejsi forum )... A proto bych do vas nerypal =) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SPIRIT
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 34
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:14:25 Předmět: |
|
|
Ladis: V game makeru sem již dělal, programování potřebuješ.
Kdybych chtěl nějak hru upravit, a chtěl mít nutně hru nepíšu sem ,ale vzhledem ktomu že hru chci tu kterou již chci už několik let píšu sem.
Flash: Bude to pravda, ale nic jiného my nezbývá. Než bych se C# naučil a mohl se pustit do programování této hry uplne několik let. To mi to za to nestojí, už jen proto že by mi to C# bylo k ničemu. K ničemu proto že bych se mu dál nevěnoval. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:33:49 Předmět: |
|
|
SPIRIT napsal: |
Než bych se C# naučil a mohl se pustit do programování této hry uplne několik let. |
A prave preto nesmies byt megaloman a musis zacat mensim projektom. Naucit sa C# + XNA v rozsahu aky potrebujes na jednoduchu hru zvladnes za par dni, podla intenzity studia. _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SPIRIT
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 34
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:47:37 Předmět: |
|
|
Nevim co furt řešíte, kdo tu píše něco o tom že chci velmi rozsáhlou hu kde bude 200 obchodu, tisíce povolání a podobně? Chci začít od toho základního a podle zkušeností a času to nadále vylepšovat! Vy tu hned píšete jak sem náročnej, chci extra velkou hru, div že nechci 3D a podobně! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:57:19 Předmět: |
|
|
Píšeš to už v prvním příspěvku - že má jít o MMORPG. To první M totiž znamená Massive .
backgen napsal: |
Ladis> Ja vim jeste si pamatuju na Becher Rescue... Sice jak rikas mate zkusenosti spise s mensimi projekty... Ale co se tice ruznych technologii co jse dnes pri vyvoji her pouzivaji jste na tom podle mne hodne dobre( Alespon co tak sleduji zdejsi forum )... A proto bych do vas nerypal =) |
Po získání určitého množství zkušeností už nové technologie nejsou problém. Firmy např. výrobci grafik sami nabízej dema a návody, jak daný efekt vykouzlit, připadně zagooglíš pro tutoriály od třetích stran. Jde to dokonce tak daleko, že tyhle tutoriály jsou problém v tom, že pak přijde nějakej loser, hodí do nich nějakou svojí testovací grafiku (někdy ani to ne) a řekne, že dělá na skvělý hře a že už má půl hotovou (ale není schopen kódu dostatečně porozumět, aby moh hru udělat). Ad technologie, které umím - byly použity v novějších hrách, ale ty se nedokončily, takže je veřejně neprezentuju.
ondy1985 napsal: |
A prave preto nesmies byt megaloman a musis zacat mensim projektom. Naucit sa C# + XNA v rozsahu aky potrebujes na jednoduchu hru zvladnes za par dni, podla intenzity studia. |
Toto mohu potvrdit, tyhle high-level vývojové nástroje jsou už fakt pohodlné. Např. já se během školy/práce naučil za týden C#, druhý týden koukl na Managed DirectX (předchůdce XNA) a za 2 dny udělal tuto hru (a ještě s ní v soutěži vyhrál první místo a několik hodnotných cen). _________________ Award-winning game developer
Naposledy upravil Ladis dne 5. září 2009, 17:00:10, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
backgen
Založen: 21. 08. 2009 Příspěvky: 11 Bydliště: Pribram
|
Zaslal: 5. září 2009, 16:58:09 Předmět: |
|
|
SPIRIT> ono jde spis o to ze to ma byt MMORPG... a obecne tyto sitove hry jsou narocne... ale v tvem pripade zalezi na programatorovi ktereho sezenes...
Ladis> Vim o cem mluvis... Sam jsem todle jednou udelal slo o mod na Quake2... ale to jsem byl mladej a blbej... postupem casu sem prisel na to ze napsat vlastni 3d engine neni moc narocne... v dnesni dobe je spousta navodu a tutorialu jak rikas... A kdyz to cloveka bavy tak je mu i v podstate jedno ze neco nedokonci ale je rad za ty zkusenosti... treba ze implementoval nejakej zajmavej algoritmus atp...
Naposledy upravil backgen dne 5. září 2009, 17:07:33, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|