.[ ČeskéHry.cz ].
YourLife
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:06:18    Předmět: Odpovědět s citátem

SPIRIT, kazdy v tvojom veku mal podobne vizie. Ale casom zistis, ze nie je vsetko tak jednoduche ako si to predstavujes. A cim dlhsie ti bude trvat, nez si to uvedomis, tym budes viac sklamany.

S tvojim pristupom pre svoj projekt nikoho neziskas, pretoze len malo ludi dokaze drzat hubu a krok. A to je presne to, co ty od ludi ocakavas, sudiac podla toho, ako sa chovas k ludom tu na fore (za co by si si mimochodom zasluzil par na holu). Stale melies dookola to svoje a nenechas si od nikoho poradit.

Takze zavolaj ludom, ktorych uz mas, ci uz su to grafici, gamedizajneri, zvukari alebo cokolvek, sadnite si niekde na kofolu a vymyslite hru, ktoru ste schopni zvladnut v tejto zostave. Velke oci dokaze mat kazdy, ale musis si uvedomit, co je realne a co nie.
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:09:58    Předmět: Odpovědět s citátem

K lidem v týmu se chovám dobře, ty neurážejí nějak hru. Rady přijímám vždy, tu radu respektuju. Ale pokud tu někdo píše kraviny, a špiní mě či hru to pak už ne. Pokud je to míněné jako rada, proč ne, ale jinak? Jako se zde předvádí LADIS? Ono by nebylo ani problém tuto hru udělat singleplayer. Jinak to že envim jak je vše složité, to bych nepsal, vim jak moc a co je složité. Přece jenom už sem v nějakých týmech byl, na nějakých hrách se podílel. Ale to zde neřešme
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:12:03    Předmět: Odpovědět s citátem

[komu se nechce ať to nečte, o nic nepřijde Cool ]
SPIRIT: tak já sem si myslel (opravte mě proboha!), že když někdo píše do Inkubátoru (i přes to že původní záměr byl jiný) - tak se chce asi bavit o svém (započatém) projektu - chce zjistit názor lidí a podle toho se rozhodnou jestli bude pokračovat / nebude pokračovat / změní přístup / změní nějaký prvek hry, aby na to byla vesměs kladná odezva - případně se pokusí rozumně argumentovat aby názor většiny změnil / opravil. Inkubátor snad není určený k tomu, abys tady nabíral lidi na projekt který ani nezačal (to že ti leží 2 roky v hlavě k jeho dokončení moc nepřidá), mazal jim med kolem huby a ostatní posílal dopr**** (vím že né doslovně, ale obrazně si tu odrazil každého kdo neměl názor se kterým se stotožňuješ) jenom proto, že říkají pravdu. A když tě pravda uráží / nemáš vlastně co ukázat, nabídnou, tak pak je to tvůj boj. Nevšiml sem si že by tě tu někdo urážel. Všichni se ti snaží poradit aby ses vyvaroval chyb a ušetřil si promarněnej čas. Co sis myslel, když si sem psal? (řečnická otázka, nevyžaduje odpověď, tak se prosím zase neuraž, že se na něco ptáme) Že sem budou přibývat samé posty vychvalující tvůj úžasný projekt a že se tě nikdo na nic nezeptá? (taky řečnická ot.)

Tím že se stáhneš do ústraní to nevyřešíš. Otázkou je jestli jsi to myslel s projektem vážně a jestli vůbec chceš něco řešit a někam to dotáhnout. (všimni se, že ani za touto větou není otazník)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:23:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Projekt už začal. Grafiku máme, programovací část byla také avšak v GML, to sem tahat nechci. Já rady beru, ale dobře míněné, zatim odevšech krom od LADISe. Jinak beru vše, a přesto že zde nikoho neseženu mě neodradí od toho abych hru předělal. Maximálně do singleplayer verze, a časem po zjištění zkušeností lidí, a jejich spolehlivosti to předělat do multiplayer. Tedy po zjištění osobnosti lidí, a zjištění popularity hry(single verze). Ale jiné změny nehodlám dělat, jen tedy tu co sem napsal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:32:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Moje rada: odstranit z popisu hry MMORPG. Na to jsou lidi alergický Smile
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:42:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Laughing

SPIRIT napsal:
Projekt už začal. Grafiku máme, programovací část byla také, avšak v GML.

Co bylo za problém s GML? Řekl bych, že je řádově snažší najít na free GML programátora než pro C# (např. na www.velkejchytrak.cz). Navíc GML je celkem unifikované prostředí, řekl bych, takže pak je snažší sehnat po odchodu prvního dalšího programátora, který bude moci pokračovat v kódu předchozího (u vyšších jazyků je totiž množství API a knihoven a stylů programování, takže nový kodér se může rozhodnout to psát zas od začátku). Ani tě nemusí trápit, jestli by v GML něšlo udělat pořádnej multiplayer - když bude hra dobrá a dokončena, bude snazší pak sehnat i ty C# programátory a udělat online pokračování. A sám píšeš, že ty to programovat nebudeš, tak co ti vadí na použitém jazyce? Jen že by to nebylo tak cool, když řekneš, že hra je v GML? Hráče na hře nezajímá, v čem je udělaná, časem to třeba taky zjistíš.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:50:18    Předmět: Odpovědět s citátem

V gml sem dělal, vim jak na tom je. Velkej chytrak neni tam zase tolik zkusenych programatorů a když už se nějaký najde, nemá čas. Napadá mě varianta zkusit jazyk flash. V podstatě všude se musí tvořit od začátku. Jinak ktomu gml, muselo by se stejně začít od začátku, ačkoli na vch.cz má ani ne 10lidi zkušenosti s online verzema. A většina čas nemám, či už v gml nedělá, každý radši přechází na jiné jazyky.

EDIT: Nepiš prosim tě, něco jako že se vymlouvám a podobně. Na foru velkychytrak se pohybuju již pár let, lidi z nám, a vim co a jak.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:54:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, to jsem zrovna chtěl říct, že na vch.cz asi nenajde oddaného programátora, kterej s ním prostě ten rok bude denně na hře pracovat. Já bych spíš jako první si dal fakt záležet na hledání někoho schopného, kdo se pro tenhle projekt opravdu nadchne a prostě to pro SPIRITa celé naprogramuje. A ten ať si jazyk, platformu atd. zvolí sám.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 13:58:22    Předmět: Odpovědět s citátem

SPIRIT: nepiš, napiš, neříkej, neříkej mi, netvrď mi, nerozumíš, rozumim, všude byl, všechno znám... to nejsou argumenty Wink a mrektáš to tady celou dobu pořád dokolečka (nebo sem jediný komu se to zdá?).

Rád bych byl, kdyby si mi odpověděl na mou původní otázku:
A to jestli už si s něčím pohnul od doby prvního postu.(?)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 14:16:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Vše co je a co bylo vidíš na grafice, v hratelné ukázce bylo: spojení klienta na server, registrace, přihlášení, tvorba postavy, výběr postavy, chat, inventář, příkazy a soukromé zprávy.
Myslim že celkem dost. To že napíšu že sem dělal v GML a pohyboval sem v komunitě vch hned znamená že se vymlouvám a podobné věci?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
backgen



Založen: 21. 08. 2009
Příspěvky: 11
Bydliště: Pribram

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 15:04:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud planujes delat tento projekt jako multiplatformni tak doporucuju nedelat to v C# + DirectX... sice existuje Mono( C# pro BSD, Linux, Mac, ... )... ale moje zkusenost s MONO jsou spatne.... Tak spis schanej lidi ktery delaj v necem jinem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 16:21:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
if.then> Zklidni hormon. A že se tvé IQ nevejde do sedmi bitů bude chtít nějak dokázat. Wink

Ještě jsem to ani nedočetl do konce, takže jen OT dotaz - je jeden z těch bitů i znaménko? Wink

SPIRIT napsal:
V gml sem dělal, vim jak na tom je. ... Napadá mě varianta zkusit jazyk flash. V podstatě všude se musí tvořit od začátku.

No tak se rozmysli, co chceš Wink v GM máš připravené objekty, levely a spoustu dalších šikovných věcí (sprity, jejich pozicování, kolize, herní smyčky, vstupní zařízení, eventy, ...), zatímco ve Flashi a AS budeš kreslit/importovat grafiku a pak vše rozhýbávat a programovat ručně včetně herní smyčky. Jediný přínos vidím v tom, že Flashovou hru bys mohl dát na web (pokud donutíš hráče používat plugin), ale jinak je to pro začátečníka tak 100x horší varianta než GM. Nehledě na to, že zrovna Flash je fakt prasečina, IDE nepřehledné, zabugované, bez slušného intellisense, a hlavně produkty Adobe jsou taky pěkně drahé (což sice neřešíš, ale měl bys)
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SPIRIT



Založen: 16. 03. 2009
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 16:47:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Peníze ty se vždy najdou takže nemám nutnost to řešit. GML už nechci ačkoli, tolik programátorů šikovných není.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yossarian



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Šalingrad

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 18:17:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:

Ještě jsem to ani nedočetl do konce, takže jen OT dotaz - je jeden z těch bitů i znaménko? Wink

a jeste tam ma jeden paritni. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 6. září 2009, 18:19:29    Předmět: Odpovědět s citátem

SPIRIT napsal:
Jinak to že envim jak je vše složité, to bych nepsal, vim jak moc a co je složité. Přece jenom už sem v nějakých týmech byl, na nějakých hrách se podílel. Ale to zde neřešme
To opravdu veris tomu, ze vis jak je co slozite?

Dale by me zajimalo, na kdy je stanoven datum vypusteni te, jak rikas, "ochutnavky" hry? Verim, ze dodrzis sve slovo a bude to jiz brzy, aby se utnuly nepripustne pomluvy tveho bezesporu genialniho a jedinecneho projektu s nadhernou retro pixel-art grafikou, ktera je u vsech velmi oblibena.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 6 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna