Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 02:39:05 Předmět: |
|
|
Zvětšit více... několikrát více... čím větší je skybox, tím lépe.
Jen pro přesnost, nejedná se o cube mapping, ale o skybox. Cube mapping je způsob generování texturových koordinátů na objektech. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 03:31:18 Předmět: |
|
|
Máš blbě vygenerovanou cubemapu nebo ji blbě mapuješ, takhle by to rozhodně vypadat nemělo. Nepoužívej krychli, použij třeba čtverec na pozadí! Vždyť máš cubemapu a tu můžeš namapovat na cokoliv.
Tu texturu znám a na první pokus se mi povedlo ji použít tak, že to nevypadalo krychlovatě. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 09:33:46 Předmět: |
|
|
Nejspíš by stačilo mít střed krychle vždy tam, kde je střed kamery. Pak stačí skybox jen tak velký, aby se nebil s blízkou ořezávací rovinou. Je to triviální řešení (narozdíl od toho, které navrhuje Eosie, i když to jeho je asi lepší). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 13:01:19 Předmět: |
|
|
Bylo by lepší vidět přímo tu cubemapu, zdá se mi, že je nevhodná (ačkoliv eosie říká, že ji použil). Musí být zdeformovaná, aby na krychli vypdala dobře. Hoď ji někam. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 14:31:17 Předmět: |
|
|
ako blbo ju mapujem?.. textury davam k sebe tak ako maju byt.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 15:19:52 Předmět: |
|
|
Jak? nejspíš jsou zrcadlově převrácený, jak to porovnávám s tim, na co poslal odkaz Eosie. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 15:24:21 Předmět: |
|
|
zda sa ze ju mas namapovanu dobre, ja vidim problem v tom ze ta kocka nie je presne v strede kamery, alebo je tam polozena ako objekt - tym padom budes mat stale pocit ze sa nachazdas ako v kocke, pokial ju nezvacsis do velkych rozmerov. Ty ju musis prichitit o tu kameru tak, aby sa hybala spolu s kamerou okrem otacania a musi byt v strede tej kamery, potom ju mozes mat velku ako chces, alebo potrebujes a vysledok bude stale rovnaky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 16:08:19 Předmět: |
|
|
Ne, nemá jí namapovanou dobře :-D Dal sem si tu práci a prozkoumal to. Je to zrcadlově převrácený, to že to tak nějak navazuje, je náhoda. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 18:08:41 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Ne, nemá jí namapovanou dobře Dal sem si tu práci a prozkoumal to. Je to zrcadlově převrácený, to že to tak nějak navazuje, je náhoda. |
Ako si zistil ze to nemam dobre namapovane, ked si nevidel celu moju kocku.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 19:02:20 Předmět: |
|
|
mně přijde, že má něco jiného, jiná auta tam _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 21:02:55 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Ne, nemá jí namapovanou dobře Dal sem si tu práci a prozkoumal to. Je to zrcadlově převrácený, to že to tak nějak navazuje, je náhoda. |
ma ju namapovanu dobre tiez som to prave vyskusal. Pokial tu kocku nepouzijes ako skybox, budes to mat presne ako on. |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 23. prosinec 2009, 21:29:14 Předmět: |
|
|
Radsej som pouzil nejake textury stien izby, aby to vyzeralo lepsie..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|