.[ ČeskéHry.cz ].
cube maping
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2009, 22:48:17    Předmět: cube maping Odpovědět s citátem

[OGL] Ako by sa dala vyriesit situacia pri cube mapingu aby nebolo vidno ze sa nachadzam v kocke..(tak ako to je na obrazku). Skusal som zvascsit kocku, ale stale je vidiet ze som v kocke.

http://uploading.sk/informace/obrazek/4iukor1/shot-22.12.2009-22-41-23.png
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 02:39:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Zvětšit více... několikrát více... čím větší je skybox, tím lépe.

Jen pro přesnost, nejedná se o cube mapping, ale o skybox. Cube mapping je způsob generování texturových koordinátů na objektech.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 03:31:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Máš blbě vygenerovanou cubemapu nebo ji blbě mapuješ, takhle by to rozhodně vypadat nemělo. Nepoužívej krychli, použij třeba čtverec na pozadí! Vždyť máš cubemapu a tu můžeš namapovat na cokoliv.

Tu texturu znám a na první pokus se mi povedlo ji použít tak, že to nevypadalo krychlovatě.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 09:33:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejspíš by stačilo mít střed krychle vždy tam, kde je střed kamery. Pak stačí skybox jen tak velký, aby se nebil s blízkou ořezávací rovinou. Je to triviální řešení (narozdíl od toho, které navrhuje Eosie, i když to jeho je asi lepší).
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 13:01:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Bylo by lepší vidět přímo tu cubemapu, zdá se mi, že je nevhodná (ačkoliv eosie říká, že ji použil). Musí být zdeformovaná, aby na krychli vypdala dobře. Hoď ji někam.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 13:46:22    Předmět: Odpovědět s citátem

http://humus.name/index.php?page=Textures&ID=6

Jak jsem již řekl, cubemapa je v pořádku. Blbě ji mapuje.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 14:31:17    Předmět: Odpovědět s citátem

ako blbo ju mapujem?.. textury davam k sebe tak ako maju byt..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 15:19:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak? nejspíš jsou zrcadlově převrácený, jak to porovnávám s tim, na co poslal odkaz Eosie.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 15:24:21    Předmět: Odpovědět s citátem

zda sa ze ju mas namapovanu dobre, ja vidim problem v tom ze ta kocka nie je presne v strede kamery, alebo je tam polozena ako objekt - tym padom budes mat stale pocit ze sa nachazdas ako v kocke, pokial ju nezvacsis do velkych rozmerov. Ty ju musis prichitit o tu kameru tak, aby sa hybala spolu s kamerou okrem otacania a musi byt v strede tej kamery, potom ju mozes mat velku ako chces, alebo potrebujes a vysledok bude stale rovnaky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 16:08:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Ne, nemá jí namapovanou dobře :-D Dal sem si tu práci a prozkoumal to. Je to zrcadlově převrácený, to že to tak nějak navazuje, je náhoda.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 18:08:41    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
Ne, nemá jí namapovanou dobře Very Happy Dal sem si tu práci a prozkoumal to. Je to zrcadlově převrácený, to že to tak nějak navazuje, je náhoda.


Ako si zistil ze to nemam dobre namapovane, ked si nevidel celu moju kocku..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 19:02:20    Předmět: Odpovědět s citátem

mně přijde, že má něco jiného, jiná auta tam Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 21:02:55    Předmět: Odpovědět s citátem

]semo[ napsal:
Ne, nemá jí namapovanou dobře Very Happy Dal sem si tu práci a prozkoumal to. Je to zrcadlově převrácený, to že to tak nějak navazuje, je náhoda.


ma ju namapovanu dobre Smile tiez som to prave vyskusal. Pokial tu kocku nepouzijes ako skybox, budes to mat presne ako on.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 21:29:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Radsej som pouzil nejake textury stien izby, aby to vyzeralo lepsie..
Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 23. prosinec 2009, 22:56:49    Předmět: Odpovědět s citátem

preco. sach vonku v parku. http://images.google.sk/images?hl=sk&source=hp&q=geris%20game&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna