Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Khaj
Založen: 16. 01. 2008 Příspěvky: 49
|
Zaslal: 12. leden 2010, 21:31:26 Předmět: Bikubicka interpolace (&GPU Gems 2 - kap 20) |
|
|
Zdravim, snazim se stvorit bikubicky filtrovani textur (podle http://http.developer.nvidia.com/GPUGems2/gpugems2_chapter20.html)
Pokud jste nekdy tohle filtrovani programovali podle jineho zdroje, muzete me nasmerovat?
Nebo jestli se nahodou orientujete v te knizce - je tam par nejasnosti, pokud vite co s tim, prosim pomoc. Pisou ze:
*postacujici format offsets and weights textury je 16 bitu <- na pixel (tzn A16B16R16G16) nebo celkem na vsechny 3/4 slozky?
*hodnoty funkci h0,h1,g0,g1 dat do textury <- mam je do textury nasamplovat pro x nebo pro alpha [0;1]? Ve vyjadreni w0..3 se vyskytuje alpha, ale h0 a h1 pouzivaji zase x. + ve vyjdareni h0 a h1 se vyskytuje i 1cka, ktera zaridi, ze vysledna hodnota bude vetsi nez 1 - a to se do textury nemuze vejit!? mam tu jednicku ignorovat? V shaderu ji ale nevidim....
(Jo a jedu pro DirectX, ale to je asi jedno ...) |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna