Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JohnyDog
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 19. leden 2010, 22:38:56 Předmět: Sea Defender |
|
|
Jednoduchy klon Missile Commandu v 96kB, pro windows/linux/mac
Vyzaduje SM2.0 grafickou kartu s alespon trochu slusnou podporou OpenGL (testovano na GeForce FX5200 a Radeonu X1300)
Download: http://napalm.sf.cz/sea.zip _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 19. leden 2010, 23:11:02 Předmět: |
|
|
Kdybys to raději udělal ve flashi, možná bys ušetřil ještě pár kB a fungovalo by mi to i na notebooku bez SM
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 19. leden 2010, 23:16:47 Předmět: |
|
|
Zajímavá hra.
franz> Pokud vím, notebooky bez SM2.0 už se pár let nedají nikde sehnat. To máš laptop z druhé světové? (made in Deutsches Reich) _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 19. leden 2010, 23:46:54 Předmět: |
|
|
podla mna ma intel grafiku ktore sice SM 2.0 asi aj su ale nemaju GLSL. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JohnyDog
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 19. leden 2010, 23:54:09 Předmět: |
|
|
Asi tak, ty shadery jsou tak jednoduche ze by bezely i na SM1.0 kartach, bohuzel s podporou GLSL je to tamtez horsi. Jinak jsem psal "s alespon trochu slusnou podporou OpenGL", coz automaticky vylucuje intel gma _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 20. leden 2010, 09:52:03 Předmět: |
|
|
přesně |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 20. leden 2010, 09:54:38 Předmět: |
|
|
no skusil som pustit na svojom EEE a ta smejdova grafika ma podporu len VBO. a co ma zarazilo je ze vytvaras trojkovy OpenGL kontext. to ma vedie k tomu co si pouzil kedze ani ldd nic neodhalilo. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JohnyDog
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 20. leden 2010, 10:38:52 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
no skusil som pustit na svojom EEE a ta smejdova grafika ma podporu len VBO. a co ma zarazilo je ze vytvaras trojkovy OpenGL kontext. to ma vedie k tomu co si pouzil kedze ani ldd nic neodhalilo. |
Kontext vytvarim pres staticky nalinkovanou GLFW (zapakovana windows binarka ma 58k, z toho asi 15k je GLFW, dalsich 15k font a zbytek kod/data).
Jestli bude zajem tak zverejnim zdrojak ale je to hruza _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 20. leden 2010, 10:45:36 Předmět: |
|
|
Nepodpora GLSL se dá obejít použitím Cg, takže je to jen o ochotě programátora. Minimálně pro mě osobně "s alespon trochu slusnou podporou OpenGL" neimplikuje automaticky podporu GLSL, takže jste to mohli napsat do požadavků.
Jinak už stařičký Intel GMA 950 má GLSL, ale ne na Windows, protože ve Windows má tragické ovladače (nejen pro OpenGL). Třeba v Mac OS X je díky lepším ovladačům GMA 950 dokonce ve hrách rychlejší než o generace novější GMA X4500MHD. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
JohnyDog
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 20. leden 2010, 10:54:05 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Nepodpora GLSL se dá obejít použitím Cg, takže je to jen o ochotě programátora. Minimálně pro mě osobně "s alespon trochu slusnou podporou OpenGL" neimplikuje automaticky podporu GLSL, takže jste to mohli napsat do požadavků. |
Na to ani neni potreba Cg, neni problem udelat codepath pro ARB_vp/ARB_fp, ale vzhledem k zamereni projektu (96k minihra) mi to prislo jako zbytecnost.
citace: |
Jinak už stařičký Intel GMA 950 má GLSL, ale ne na Windows, protože ve Windows má tragické ovladače (nejen pro OpenGL). Třeba v Mac OS X je díky lepším ovladačům GMA 950 dokonce ve hrách rychlejší než o generace novější GMA X4500MHD. |
Bavime se o windows, pod Mac OS X (10.5) to samozrejme funguje i se softwarovym rendererem, tam je OpenGL podpora decentni. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 20. leden 2010, 12:41:16 Předmět: |
|
|
Mne tam NOD hlasi nejaky "Windows/Statik" virus. Mozno. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JohnyDog
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 20. leden 2010, 12:52:44 Předmět: |
|
|
pcmaster: jo, antiviry maji obecne problemy s exepackery, s tim moc bohuzel nenadelam _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. leden 2010, 12:58:24 Předmět: |
|
|
Mě to nehlásí, aktuální NOD tu mám taky a kontrola proběhla. Hra je pěkná, voda, to je moje ;-). Máš s ní nějaký záměry, nebo to bylo čistě pro vyzkoušení? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 20. leden 2010, 13:13:59 Předmět: |
|
|
JohnyDog napsal: |
Bavime se o windows, pod Mac OS X (10.5) to samozrejme funguje i se softwarovym rendererem, tam je OpenGL podpora decentni. |
Ano, je to zajimavé, že to, že nějaký OS (všechny jeho verze) je na cca 90 % počítačích, neznamená, že jsou pro něj kvalitní ovladače na rozšířený hardware (třeba Intel grafiky jsou v celé polovině počítačů). Zvlášť ve Vistě je to tragické, na mém novém notebooku dokonce přestával fungovat i touchpad (Synaptics) po pár hodinách práce a štvalo mě časté rušení v analog výstupech video a audio, když jsem si pouštěl film na TV (obojí v Linuxu naprosto bez problému). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
JohnyDog
Založen: 17. 08. 2007 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 20. leden 2010, 13:24:49 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Mě to nehlásí, aktuální NOD tu mám taky a kontrola proběhla. Hra je pěkná, voda, to je moje . Máš s ní nějaký záměry, nebo to bylo čistě pro vyzkoušení? |
Ciste pro vyzkouseni, resp. mel to byt muj prispevek do gamedev souteze na Assembly09 ale diky nedostatku casu pres leto se tak nestalo, a az ted jsem se dostal k tomu dodelat to do hratelne podoby. Jinak me ani moc nenapada kam by se s timhle dalo jit dal koncepcne. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|