Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 25. leden 2010, 21:04:35 Předmět: |
|
|
precetl sem tutorial tak nejak chapu ale nejde zkompilovat ani prilozeny zdrojovy kod jediny co sem nasel tak http://www.opengl.org/registry/api/wglext.h a wglew.h ktery pozaduje ale porad to nefunguje nevim co uz mi chybi
kód: |
lesson46.cpp(120) : error C2065: 'GL_MULTISAMPLE_ARB' : undeclared identifier
|
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 25. leden 2010, 21:20:58 Předmět: |
|
|
skus dat iba GL_MULTISAMPLE _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 26. leden 2010, 19:47:07 Předmět: |
|
|
bohuzel ani to nejde,tobe to jde spustit? kdyztak pouzivam Visual studio c++ 2008 tak kdyztak kdybys mohl poslat soubory.
Nikdo uz nevi hledal sem vsude mozne a vzdy sem se dostal jen na nehe tutorialy ktery nefungujou spon me |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. leden 2010, 10:38:16 Předmět: |
|
|
Tak si vygoogli nějaký funkční tutoriál/example na danou techniku, a pak to nějak napasuj do své aplikace.
Nevím, v čem je problém - kvůli tobě jsem teď stáhnul ten NeHE tutoriál 46, otevřel, rekompiloval a spustil a ten multisampling funguje (mám Radeon HD 3400 Series). Stáhl jsem tu verzi "Visual Studio .NET", kód je koukám C++. A jediný, co jsem potřeboval pro zkompilování v tomhle IDE, bylo stáhnutí potřebného glaux.h, glext.h, wglext.h a přepsání použití glaux.lib na glut32.lib, protože glaux.lib jsem rychle nenašel. Ohledně toho glut jsem rozbalil glut.h, glut32.lib a glut32.dll do projektu z prvního archivu v sekci "Soubory pro OpenGL (MS Windows)" na stránce CZ NeHe OpenGL - Download, protože jsem se při hledání glaux.lib dočetl, že jej nahrazuje knihovna glut (takže by asi šlo přehodit i header, ale nemám čas ten projekt teď pročišťovat, jsem v práci).
Dal jsem si práci a zabalil ti ten upravený projekt ode mě, který jsem zprovoznil v tom VS 2008: Lesson46_VS2008.zip _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 27. leden 2010, 18:34:56 Předmět: |
|
|
aha diky ale porad to nejak nejde viz dole porad je to dost spatny,jen sem tam dal svoje vykreslovani a pohyb jinak sem nic nedaval tak by to melo normalne fungovat staci pustit exe soubor s polu se slozkou data
http://uloz.to/3801318/lesson46-vs2008.rar |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 27. leden 2010, 20:14:11 Předmět: |
|
|
jezisi todle je na vodstrel sem si blbwe napsal funkci a proto mi nefungovali mipmapy uz to jede v pohode ale diky multisampling se aspon ve fullscreenu hodi |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. leden 2010, 21:44:04 Předmět: |
|
|
Ten můj postup a projekt ke stáhnutí se může hodit všem nováčkům, kdo bude chtít zkompilovat ve VS 2008 nějaký NeHe tutoriál (ohledně problémů s knihovnou glaux hlavně). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 28. leden 2010, 10:22:19 Předmět: |
|
|
jo to urxcite ja ho sam budu pouzicvat porad diky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 29. leden 2010, 16:34:28 Předmět: |
|
|
tak zatim vsechno funguje tak sem se rozhodl do sveho programu pridat pohyb mysi s tim problem nemam ale jde o to ze se mys "hejbe" takze pohnou obrazem ale pak mys vyjede z programu pryc nebo se zastavi o okraj obrazovky nevite nekdo jak to zastavit napr ve strileckach to tak funguje ze se mys pohne pohne se obrazem a mys se vrati zpet do stredu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. leden 2010, 16:39:24 Předmět: |
|
|
Odpověděl jsi si sám - myš se má vrátit zpátky do středu . Tj. v každém snímku přečteš její pozici vůči středu okna a následně kurzor myši přesuneš do středu okna. K tomu přidáš zablokování pohybu myši do klientské oblasti okna, aby hodně prudkým pohybem hráč tím kurzorem myši neunikl z tvého okna.
EDIT: Prosím zakládej vždy nové téma, takhle je tu v jednom vlákně problém počítání FPS, pak problém s multisamplingem a teď tu máme ovládání myší. Moderátoři - proč vlastně nejsem moderátor? fórum kontroluju několikrát denně - můžou tohle vlákno příslušně rozdělit. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 29. leden 2010, 16:53:10 Předmět: |
|
|
jo to bych asi mel rozdelit ale problem je ze nevim jak ji do stredu zpatky vratit pohyb kontroluji pomoci
kód: |
case WM_MOUSEMOVE:// Pohyb myši
mouse_x = LOWORD(lParam);
mouse_y = HIWORD(lParam);
break;
|
to mi priradi pozici mysi ale obracene prave nevim jak na to |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 29. leden 2010, 18:44:59 Předmět: |
|
|
no tka sem si nakonec i sam odpoved napsal
kód: |
void mouse_move(int mx,int my)
{
if(mx>old_mx)
{
if(y<-360)
{
y=0;
}
y -= mx - old_mx;
}
if(mx<old_mx)
{
if(y>360)
{
y=0;
}
y += old_mx - mx;
}
old_mx=(w_width/2)-8;
if(clock()/10 != cas2)
{
SetCursorPos(w_width/2,w_height/2);
}
cas2=clock()/10;
}
|
rekl bych ze tam je snad vse jasny a nemusi se nic vysvetlovat w_width je sirka okna zatim mam jen vodorovny pohyb |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|