.[ ČeskéHry.cz ].
FPS
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 25. leden 2010, 20:20:13    Předmět: Odpovědět s citátem

nou napsal:
tak si cital zle pretoze hned podtym.
citace:
Since GPUs of the day didn't support it in hw, it would run very slow.

tu mas tutorial. http://nehe.ceske-hry.cz/tut_46.php

hm Photoshop na zakruzkovanie co by zvladlo aj malovanie. mas ho legalne?

aha diky jinak mam z http://www.stahuj.centrum.cz/grafika_a_design/tvorba_grafiky/bitmapove_editory/adobe-photoshop/?g[hledano]=photoshop&g[oz]=10.0&g[up]=CS3 jelikoz sem predtim pouzival paint.net chtel sem skusit neco jinyho
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 25. leden 2010, 21:04:35    Předmět: Odpovědět s citátem

precetl sem tutorial tak nejak chapu ale nejde zkompilovat ani prilozeny zdrojovy kod jediny co sem nasel tak http://www.opengl.org/registry/api/wglext.h a wglew.h ktery pozaduje ale porad to nefunguje nevim co uz mi chybi
kód:

lesson46.cpp(120) : error C2065: 'GL_MULTISAMPLE_ARB' : undeclared identifier
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 25. leden 2010, 21:20:58    Předmět: Odpovědět s citátem

skus dat iba GL_MULTISAMPLE
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 26. leden 2010, 19:47:07    Předmět: Odpovědět s citátem

bohuzel ani to nejde,tobe to jde spustit? kdyztak pouzivam Visual studio c++ 2008 tak kdyztak kdybys mohl poslat soubory.

Nikdo uz nevi hledal sem vsude mozne a vzdy sem se dostal jen na nehe tutorialy ktery nefungujou spon me
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. leden 2010, 10:38:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak si vygoogli nějaký funkční tutoriál/example na danou techniku, a pak to nějak napasuj do své aplikace.

Nevím, v čem je problém - kvůli tobě jsem teď stáhnul ten NeHE tutoriál 46, otevřel, rekompiloval a spustil a ten multisampling funguje (mám Radeon HD 3400 Series). Stáhl jsem tu verzi "Visual Studio .NET", kód je koukám C++. A jediný, co jsem potřeboval pro zkompilování v tomhle IDE, bylo stáhnutí potřebného glaux.h, glext.h, wglext.h a přepsání použití glaux.lib na glut32.lib, protože glaux.lib jsem rychle nenašel. Ohledně toho glut jsem rozbalil glut.h, glut32.lib a glut32.dll do projektu z prvního archivu v sekci "Soubory pro OpenGL (MS Windows)" na stránce CZ NeHe OpenGL - Download, protože jsem se při hledání glaux.lib dočetl, že jej nahrazuje knihovna glut (takže by asi šlo přehodit i header, ale nemám čas ten projekt teď pročišťovat, jsem v práci).

Dal jsem si práci a zabalil ti ten upravený projekt ode mě, který jsem zprovoznil v tom VS 2008: Lesson46_VS2008.zip
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 27. leden 2010, 18:34:56    Předmět: Odpovědět s citátem

aha diky ale porad to nejak nejde viz dole porad je to dost spatny,jen sem tam dal svoje vykreslovani a pohyb jinak sem nic nedaval tak by to melo normalne fungovat staci pustit exe soubor s polu se slozkou data
http://uloz.to/3801318/lesson46-vs2008.rar
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 27. leden 2010, 20:14:11    Předmět: Odpovědět s citátem

jezisi todle je na vodstrel sem si blbwe napsal funkci a proto mi nefungovali mipmapy uz to jede v pohode ale diky multisampling se aspon ve fullscreenu hodi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 27. leden 2010, 21:44:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Ten můj postup a projekt ke stáhnutí se může hodit všem nováčkům, kdo bude chtít zkompilovat ve VS 2008 nějaký NeHe tutoriál (ohledně problémů s knihovnou glaux hlavně).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 28. leden 2010, 10:22:19    Předmět: Odpovědět s citátem

jo to urxcite ja ho sam budu pouzicvat porad diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 16:34:28    Předmět: Odpovědět s citátem

tak zatim vsechno funguje tak sem se rozhodl do sveho programu pridat pohyb mysi s tim problem nemam ale jde o to ze se mys "hejbe" takze pohnou obrazem ale pak mys vyjede z programu pryc nebo se zastavi o okraj obrazovky nevite nekdo jak to zastavit napr ve strileckach to tak funguje ze se mys pohne pohne se obrazem a mys se vrati zpet do stredu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 16:39:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Odpověděl jsi si sám - myš se má vrátit zpátky do středu Wink. Tj. v každém snímku přečteš její pozici vůči středu okna a následně kurzor myši přesuneš do středu okna. K tomu přidáš zablokování pohybu myši do klientské oblasti okna, aby hodně prudkým pohybem hráč tím kurzorem myši neunikl z tvého okna.

EDIT: Prosím zakládej vždy nové téma, takhle je tu v jednom vlákně problém počítání FPS, pak problém s multisamplingem a teď tu máme ovládání myší. Moderátoři - proč vlastně nejsem moderátor? fórum kontroluju několikrát denně Smile - můžou tohle vlákno příslušně rozdělit.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 16:53:10    Předmět: Odpovědět s citátem

jo to bych asi mel rozdelit ale problem je ze nevim jak ji do stredu zpatky vratit pohyb kontroluji pomoci

kód:

case WM_MOUSEMOVE:// Pohyb myši
      mouse_x = LOWORD(lParam);
      mouse_y = HIWORD(lParam);
      break;


to mi priradi pozici mysi ale obracene prave nevim jak na to
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 18:44:59    Předmět: Odpovědět s citátem

no tka sem si nakonec i sam odpoved napsal
kód:

void mouse_move(int mx,int my)
{
if(mx>old_mx)
{
 if(y<-360)
 {
 y=0;
 }
  y -= mx - old_mx;
}
if(mx<old_mx)
{
 if(y>360)
 {
 y=0;
 }
  y += old_mx - mx;
}
old_mx=(w_width/2)-8;
if(clock()/10 != cas2)
{
SetCursorPos(w_width/2,w_height/2);
}
cas2=clock()/10;
}


rekl bych ze tam je snad vse jasny a nemusi se nic vysvetlovat w_width je sirka okna zatim mam jen vodorovny pohyb
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna