.[ ČeskéHry.cz ].
Vertex Buffer Object

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 26. únor 2010, 16:54:58    Předmět: Vertex Buffer Object Odpovědět s citátem

Zdarec,
rozbehavam VBO a potreboval bych par rad. Modely se mi podari nacist do pameti GK v poradku ale jakmile je vice objektu, tak se mi vykresli jenom jeden z tech objektu. Musim mit pro kazdy objekt v modelu bindnuty novy buffer? U Vertex Arrays jsem zacyklil vykresleni podle poctu objektu ale tady moc nevim.

http://nopaste.ceske-hry.cz/222911
Z google jsem nedostal to co jsem chtel. Tak prosim o radu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 26. únor 2010, 17:51:10    Předmět: Odpovědět s citátem

no ako pozeram tak tam bindujes stale ten isty objekt. a to aj pri nacitavani takze si prepises jeden objekt druhym. ak ich nechces mat viac tak si jednotlive casti spoj do jedneho pola a potom nahraj.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 26. únor 2010, 18:11:58    Předmět: Odpovědět s citátem

nou: no to by slo ale potom mi nepujde na ty objekty dat vice jak jedna textura. Takze musim pro kazdej objekt bindnout novej buffer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 26. únor 2010, 18:31:23    Předmět: Odpovědět s citátem

rozhodil jsem to na pole, fixnulo to problem. Diky Wink
Neuveritelne jak to muze zrychlit render o +100fps
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 26. únor 2010, 19:01:10    Předmět: Odpovědět s citátem

co zrychlit. prerobenie z vertex array na vbo? to hej. a viac textur sa da dosiahnut aj s jednym bufferom. ale to niekedy inokedy. hlavne ze ti to funguje.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 26. únor 2010, 19:19:15    Předmět: Odpovědět s citátem

nou: jiste, hele muzes to jenom strucne nacnout jak na vic textur v jednom poli? ted jak to mam tak to neni moc efektivni. Pri vic jak 20 objektech mi ten for solidne srazi fps. Pokud je to pres shadery, tak ani nezacinej nemam na ne naladu Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna