Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Xenyoo

Založen: 23. 04. 2009 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 4. duben 2010, 14:06:59 Předmět: |
|
|
Skvělý, beta je dobrá,jen mi tam nějak nesedí ta textura hradu.
Jinak je hra fakt bombová, takový český "Total War". |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 4. duben 2010, 17:16:28 Předmět: |
|
|
Taky mně to bohužel padá...spustím novou hru a těsně před dokončením načítání (nebo těsně po dokončení načítání) mi to spadne
Hra podle screenů a videí ale vypadá super
PS: Zkoušel jsem to jenom na Win XP SP3 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 4. duben 2010, 21:45:32 Předmět: |
|
|
Skoda Neviem, ako sa vam to podarilo
Win Server 2003 R2 Enterprise x64, SP2 = crash
Win 7 Pro x64 = crash _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. duben 2010, 23:53:46 Předmět: |
|
|
To je ta nevýhoda .NET - nekompatibilní jak sv*ňa . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crusty
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 120 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 5. duben 2010, 02:06:23 Předmět: |
|
|
natesene jsem stahl alpha verzi avsak ma bolaky
poprve mi to neslo spustit -> nemam kartu s SM 2.0, chybi vam detekce featur karty
vypl jsem Shader efekty hra se spustila, ale po kliknuti na blikajici nove zpravy to spadlo
zacal jsem scrollovat mysi pro priblizeni - dalsi pad hry
po X tem spusteni jsem se jen pousouval po mape (najetim cursorem na kraj) a taky to spadlo
zmenil jsem v nastaveni z fullscreen na window a pad po nacteni
Na muj vkus je viditelnost mala, i na nejvetsi volbu v nastaveni.
Mno ale na alfu je to paradni a jen tak dal  _________________ http://www.2ox.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 6. duben 2010, 09:56:44 Předmět: |
|
|
takze popořadě:
všichni, kdo mají 64bitový OS a zkusí si stáhnout a spustit tuto blbovinku http://www.vionsoft.com/download/ostester.zip mi tím pomůžou jde jenom o test, jestli to vůbec půjde spustit a správně rozpozná 64bit os. Díky
... už nemusíte, funguje to a hlásí ti správně
Crusty: je to určeno pro karty se SM 2.0 (časem to pojede i bez toho, ale zatím nemám to nijak otestované), ale v tvojem případě zkus v config.txt nastavit 'enable_run_safe = "true"' po pádu by to mělo výjimku zachytit a případně zapsat do souboru: error_log.txt
pcmaster, Mem: na 64bit OS to zatím nejede
sonic: tomu nerozumím, win xp obvykle nedělají problémy, do příští verze dema udělám lepší detekci karty a chyb při načítání
Xenyoo: huráá, aspoň jeden pozitivní ohlas... ale zatím to ještě není beta, je to alfa
Fr4m3: co myslíš tím rozbitým vláknem ?
frca: v .netu nemůžu udělat detekci přítomnosti, muselo by to být v nějakém c/c++ spouštěči, nicméně pokud se to aspoň nějak spustí, pak to asi nebude ve frameworku.
A teď ve zkratce ke hře:
1/ je pravděpodobné, že chyby u vojenských operací jsou - vojenství nebylo předmětem ukázky, zapoměl jsem tam zrušit volbu hrát s více hráči
2/ pokud jste měli budovu spojenou se skladištěm a nepřišel stavitel ani po dlouhé době, pak zase nějaká chybka - ale k té by už dojít nemělo.
3/ nabídku nové hry předělám na 800x600
4/ ovládání po vzoru AoE dělat nebudu, myšlenka hry není někoho někam poslat, ale něco označit jako úkol a oni sami to mají provést... chybu vidím v možnosti člověka vůbec vybrat -> toto bude zrušeno
5/ "2 sekund(y) to ještě vydržíš" je vcelku otravné - toto je pouze u dema
6/ rádkyně prostě je rozpixelovaná - to bych nepovažoval za chybu
7/ hra automaticky snižuje kvalitu grafiky, když má nízké fps (ale dělá to pouze jednou po spuštění)
8/ problikávání ve fullscreenu nikde na testovacích kompech nedělalo - pozoruhodné
9/ stromy v přírodě se taky většinou nehoupou jedním směrem, ale podle toho, jak mají rostlé kmeny, nicméně stojí to za úvahu a až tam přidám i počasí, budu se zabývat i tímto
10/ jde označit pouze vojenská skupina (vytvořením velitele), a civilisti nepůjdou označit vůbec.
11/ ikony v kontextovém menu jsou dobrý nápad ... časem to bude
12/ lesní zvěř by měla umět divočeji chodit, ale pokud vlk vylezl na 80stupňový svah, je tam něco divně, přiznávám
díky za podnětné tipy a komentáře  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Naposledy upravil Vionsoft.Ondrash dne 6. duben 2010, 12:49:46, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 6. duben 2010, 10:18:37 Předmět: |
|
|
- funguje mi to bez problémů, nikdy nespadlo a to jsem s tím dělal psí kusy
- jednou jsem místo obrazu měl zněť textur (při pohybu kamerou se tato zněť různě mixovala), ale pomohlo znovuspuštění hry a více se zatím neopakovalo
- výše zmíněné bych si uložil screenshot, ale nefunguje klávesa PrintScreen, hra ho nějak blokuje?
- skvělé zvuky
- grafika jako celek působí hezky, lesy a detaily jsou krásné, generování světa také. Problém nastane až při větším zazoomování, pak je vidět nepěkné mapování textur a celkově to z blízka už nevypadá tak dobře, jako z dálky (z výšky)
- na HUD by to chtělo zapracovat
Horší je to s hratelností:
- systém hry jsem nepochopil, co vlastně mám dělat. Stavění budov a jejich spojování cestou ke skladu dle rádkyně je jasné, ale jaká bude nakonec pointa? Jakou z dvaceti dostupných budov mám právě postavit a proč?
- hrozná kamera, aby hráč musel kvůli každé budově rotovat a štelovat kameru, je vopruz. Lepší by byl jeden pevný úhel, který zaručí viditelnost všeho shora a la klasické strategie. A pěkně z výšky (ideální výška zde momentálně nastavit nejde, neboť při jejím dosažení se už budovy zahalí mlhou). Je potřeba toho vidět víc najednou, ne jen 1-2 budovy přes celou obrazovku.
- rotace kamery by neměla být kolem své osy a la mouselook, ale kolem sledovaného bodu, pro inspiraci doporučuji jakoukoliv 3D strategii
- ovládání panáků je problém, často na panáka nejde kliknout přesně
- příliš mnoho zbytečných textů a popisků, zredukoval bych to jen na podstatné, místo dialogového okna "tady nejde stavět", které je nutno odkliknout, bych dal třeba jen prd.wav, místo čísel a procent raději progressbary |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 6. duben 2010, 10:58:23 Předmět: |
|
|
franz:
- hra má klávesnici jako exclusive - teď mě napadlo, že emulovat PrintScreen by neměl byt takový problém
(screeny se ukládájí ctrl+f12)
- většina věcí z blízka nevypadá pěkně
- na HUD se určitě ještě bude něco měnit
- hratelnost: ve hře chybí nějaké naznačení cíle, to je pravda, cílem vlastně je zvítězit nad hladem a vybudovat funkční hospodářství v rámci možností (tzn. některé budovy ještě moc nefungují a některé nejsou hotovy)
- více se pokusím naznačit v demu #2
- štelovat kameru jsem bral spíše jako výhodu, ale to je asi otázka zvyku, teoreticky s ní nemusí hýbat, vybere si jeden uhel a s tím pak skroluje
- rotace kolem bodu je dobrý nápad, dám tam možnost na výběr
- panáci dobudoucna ovládat nepůjdou vůbec, pouze vojáci (tam ten výběr určitě vylepším)
- s tím prdem gúd ajdea !
- progresbary a ikonky místo textu určitě dám
díky _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crusty
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 120 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 7. duben 2010, 22:36:44 Předmět: |
|
|
s timto mi to ted 2x spadlo, pripadny bugsave mam
kód: |
07/04/2010 23:34:40 : Run#400
Main app-loop failed, game was saved as 'bugsave.arg'
Exc:Exception: Object reference not set to an instance of an object., ArchamonEngine, at Archamon.Effects.(ObjFloor[] , Single , Single )
at Archamon.Rendering.RenderWorld()
at Archamon.Playing.RunningGame()
at â??.(). Internal exception: No detai
|
_________________ http://www.2ox.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fr4m3
Založen: 23. 11. 2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 8. duben 2010, 19:56:55 Předmět: |
|
|
Ondrash:
Jen, že to tu zase psalo "Pro toto téma neexistují žádné příspěvky", ale už je to OK  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 9. duben 2010, 08:08:13 Předmět: |
|
|
Crusty: díky, chybu jsem si zapsal, ten bugsave mi pošli jenom v případě, že k chybě dojde znovu po načtení hry (bugsave)
Fr4m3: občas ke konci každé stránky to tady dělá pravidelně, je otázka, kdy to příjde příště  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 9. duben 2010, 15:38:33 Předmět: |
|
|
Uz to beha, teda nepada.
Skoda, ze hra je nad moje rozumove schopnosti, pretoze aj napriek tomu, ze som cital tie otravne hinty, nic sa mi nepodarilo postavit a asi 1/3 postaviciek nikam nechcela ist a nedala sa ani vybrat, ci po chvili prestala fungovat Absolutne nechapem, o co v tej hre ide a ako to mam dosiahnut  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 9. duben 2010, 16:20:25 Předmět: re |
|
|
Nápodobně taky to moc nechápu mam FPS kolem 130 při všem na plno to je celkem dobrý, ale ten styl tý hry furt nechápu rádkyně mi moc neporadí jen vysvětlí menu a pak hlásí ,že došlo jídlo takže ja postavím cosi na kámen postavím,začne se těžít kámen což je asi ok,takže všichni až na vojáky mají domov tak chci postavit farmu na jídlo udělá se staveniště ale to je vše víc nic jelikož mají všici obyvatelé svou práci tak není nikdo kdo by to postavil a navíc není jídlo.Takže nechápu co mám stavět dřív.
Takže podle mě by se mělo :
-zjednodušit budovy na co pekárna atd dát jen farmu tam se může vypěstovat spousta věcí(jasný chleba vrovna ne ale komu to bude vadit),dát pár pokynů k rádkyni.*
-Ta voda při pohybu po mapě se jakoby nehejbe vypadá to celkem nerealisticky
-Řekl bych že to bude spíš u mě mám staženou tu 64 bitovou verzi a hra jede co se týče rychlosti asi v poho ale všechny modely osob,zvířat(proč se jmenuje ten jelen/srnka vysoká?) jsou strašně zrychlený např. dřevorubec strašně rychle seká,hejbe nohama atd. ,ale chodí co se týče rychlosti správně ale prostě je to zrychlený i třeba ten vlk
-všiml sem si že si aspoň u mě vybíraj nějak divně stromy např. jdou kácet duby nekam dál ale přitom maj hromadu bříz hned u vesnice
Podle mě je hra až moc jakoby nafouklá jasně vše je realistický ale řekl bych že pro hráče to bude spíš otrava vybírat si z 20budov radši bych jejich počet dal tak na 8-10.
Co se týče vojáků tak nemám co hodnotit tam sem se nedostal viz.text výše.
*Možná funguje tak že např postavim nějakou kasárnu a dostanu info o vojácích to netušim. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 9. duben 2010, 19:57:56 Předmět: |
|
|
Quimby, pcmaster:
nějaký jasný systém nápovědy není zatím vyřešen. Ty otravné hinty mají aspoň něco málo naznačit co a jak, evidentně to moc nepomáhá.
- Ve hře jde o to postavit co nejvyváženější vesnici / soustavu vesnic a přežít všechny přírodní - a v budoucnu i další - komplikace. Zatím je to jenom taková ukázka co a jak funguje (někdy to teda pořádně nefunguje, ale chápejte, že je to teprve na začátku vývoje a ladění )
- Předně se nikdo nemá nikam posílat (proto teď už ani nejdou civilisti vybrat), staveniště spojené cestou se skladem by mělo postupně iniciovat nějaké volného dobrovolníka co budovu postaví.
- Zjednodušovat se to nebude, toto nemá být hra, kde si naklikáš 3 budovy a armádu a hurá do boje , časem, až se povede doladit spousta věcí to bude takový jednoduchý simulátor středověkého života.. pro spoustu hráčů nudný nebo příliš složitý, ale strategií jednoduchého typu jsou masy.
- některé algoritmy ještě nejsou zcela vyvážené, proto třeba hledají daleko místo abvy káceli za humny, ale lze je poslat kácet na místo, které si hráč vybere (to samé kameník)
- jelenům a srnám se říká vysoká, ikdyž to fakt zní divně
- na kasárnu je času dost v dalších verzích, ikdyž vojáci se už tvoří, pokud dosáhneš "optimálních podmínek"
- viz Quimbyho poznámka o animacích: na win 64 to nedělá jenom tobě, zatím nevím v čem to je (asi máš moc rychlý počítač, vzhledem k tomu cos psal o FPS ) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|