.[ ČeskéHry.cz ].
Archamon - středověká budovatelská realtime strategie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Xenyoo



Založen: 23. 04. 2009
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: 4. duben 2010, 14:06:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Skvělý, beta je dobrá,jen mi tam nějak nesedí ta textura hradu.
Jinak je hra fakt bombová, takový český "Total War".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 4. duben 2010, 17:16:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky mně to bohužel padá...spustím novou hru a těsně před dokončením načítání (nebo těsně po dokončení načítání) mi to spadne Sad
Hra podle screenů a videí ale vypadá super
PS: Zkoušel jsem to jenom na Win XP SP3
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 4. duben 2010, 21:45:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Skoda Sad Neviem, ako sa vam to podarilo Very Happy
Win Server 2003 R2 Enterprise x64, SP2 = crash
Win 7 Pro x64 = crash
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 4. duben 2010, 23:53:46    Předmět: Odpovědět s citátem

To je ta nevýhoda .NET - nekompatibilní jak sv*ňa Wink.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 5. duben 2010, 02:06:23    Předmět: Odpovědět s citátem

natesene jsem stahl alpha verzi avsak ma bolaky
poprve mi to neslo spustit -> nemam kartu s SM 2.0, chybi vam detekce featur karty
vypl jsem Shader efekty hra se spustila, ale po kliknuti na blikajici nove zpravy to spadlo
zacal jsem scrollovat mysi pro priblizeni - dalsi pad hry
po X tem spusteni jsem se jen pousouval po mape (najetim cursorem na kraj) a taky to spadlo
zmenil jsem v nastaveni z fullscreen na window a pad po nacteni

Na muj vkus je viditelnost mala, i na nejvetsi volbu v nastaveni.

Mno ale na alfu je to paradni a jen tak dal Smile
_________________
http://www.2ox.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 6. duben 2010, 09:56:44    Předmět: Odpovědět s citátem

takze popořadě:


všichni, kdo mají 64bitový OS a zkusí si stáhnout a spustit tuto blbovinku http://www.vionsoft.com/download/ostester.zip mi tím pomůžou Smile jde jenom o test, jestli to vůbec půjde spustit a správně rozpozná 64bit os. Díky Smile
... už nemusíte, funguje to a hlásí ti správně

Crusty: je to určeno pro karty se SM 2.0 (časem to pojede i bez toho, ale zatím nemám to nijak otestované), ale v tvojem případě zkus v config.txt nastavit 'enable_run_safe = "true"' po pádu by to mělo výjimku zachytit a případně zapsat do souboru: error_log.txt

pcmaster, Mem: na 64bit OS to zatím nejede Sad

sonic: tomu nerozumím, win xp obvykle nedělají problémy, do příští verze dema udělám lepší detekci karty a chyb při načítání

Xenyoo: huráá, aspoň jeden pozitivní ohlas... ale zatím to ještě není beta, je to alfa

Fr4m3: co myslíš tím rozbitým vláknem ?

frca: v .netu nemůžu udělat detekci přítomnosti, muselo by to být v nějakém c/c++ spouštěči, nicméně pokud se to aspoň nějak spustí, pak to asi nebude ve frameworku.

A teď ve zkratce ke hře:

1/ je pravděpodobné, že chyby u vojenských operací jsou - vojenství nebylo předmětem ukázky, zapoměl jsem tam zrušit volbu hrát s více hráči Very Happy

2/ pokud jste měli budovu spojenou se skladištěm a nepřišel stavitel ani po dlouhé době, pak zase nějaká chybka - ale k té by už dojít nemělo.

3/ nabídku nové hry předělám na 800x600

4/ ovládání po vzoru AoE dělat nebudu, myšlenka hry není někoho někam poslat, ale něco označit jako úkol a oni sami to mají provést... chybu vidím v možnosti člověka vůbec vybrat -> toto bude zrušeno

5/ "2 sekund(y) to ještě vydržíš" je vcelku otravné - toto je pouze u dema

6/ rádkyně prostě je rozpixelovaná - to bych nepovažoval za chybu Wink

7/ hra automaticky snižuje kvalitu grafiky, když má nízké fps (ale dělá to pouze jednou po spuštění)

8/ problikávání ve fullscreenu nikde na testovacích kompech nedělalo - pozoruhodné

9/ stromy v přírodě se taky většinou nehoupou jedním směrem, ale podle toho, jak mají rostlé kmeny, nicméně stojí to za úvahu a až tam přidám i počasí, budu se zabývat i tímto Smile

10/ jde označit pouze vojenská skupina (vytvořením velitele), a civilisti nepůjdou označit vůbec.

11/ ikony v kontextovém menu jsou dobrý nápad ... časem to bude

12/ lesní zvěř by měla umět divočeji chodit, ale pokud vlk vylezl na 80stupňový svah, je tam něco divně, přiznávám Smile

díky za podnětné tipy a komentáře Smile
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz


Naposledy upravil Vionsoft.Ondrash dne 6. duben 2010, 12:49:46, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 6. duben 2010, 10:18:37    Předmět: Odpovědět s citátem

- funguje mi to bez problémů, nikdy nespadlo a to jsem s tím dělal psí kusy
- jednou jsem místo obrazu měl zněť textur (při pohybu kamerou se tato zněť různě mixovala), ale pomohlo znovuspuštění hry a více se zatím neopakovalo
- výše zmíněné bych si uložil screenshot, ale nefunguje klávesa PrintScreen, hra ho nějak blokuje?
- skvělé zvuky
- grafika jako celek působí hezky, lesy a detaily jsou krásné, generování světa také. Problém nastane až při větším zazoomování, pak je vidět nepěkné mapování textur a celkově to z blízka už nevypadá tak dobře, jako z dálky (z výšky)
- na HUD by to chtělo zapracovat


Horší je to s hratelností:
- systém hry jsem nepochopil, co vlastně mám dělat. Stavění budov a jejich spojování cestou ke skladu dle rádkyně je jasné, ale jaká bude nakonec pointa? Jakou z dvaceti dostupných budov mám právě postavit a proč?
- hrozná kamera, aby hráč musel kvůli každé budově rotovat a štelovat kameru, je vopruz. Lepší by byl jeden pevný úhel, který zaručí viditelnost všeho shora a la klasické strategie. A pěkně z výšky (ideální výška zde momentálně nastavit nejde, neboť při jejím dosažení se už budovy zahalí mlhou). Je potřeba toho vidět víc najednou, ne jen 1-2 budovy přes celou obrazovku.
- rotace kamery by neměla být kolem své osy a la mouselook, ale kolem sledovaného bodu, pro inspiraci doporučuji jakoukoliv 3D strategii
- ovládání panáků je problém, často na panáka nejde kliknout přesně
- příliš mnoho zbytečných textů a popisků, zredukoval bych to jen na podstatné, místo dialogového okna "tady nejde stavět", které je nutno odkliknout, bych dal třeba jen prd.wav, místo čísel a procent raději progressbary
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 6. duben 2010, 10:58:23    Předmět: Odpovědět s citátem

franz:

- hra má klávesnici jako exclusive - teď mě napadlo, že emulovat PrintScreen by neměl byt takový problém Smile
(screeny se ukládájí ctrl+f12)
- většina věcí z blízka nevypadá pěkně Smile
- na HUD se určitě ještě bude něco měnit

- hratelnost: ve hře chybí nějaké naznačení cíle, to je pravda, cílem vlastně je zvítězit nad hladem a vybudovat funkční hospodářství v rámci možností (tzn. některé budovy ještě moc nefungují a některé nejsou hotovy)

- více se pokusím naznačit v demu #2

- štelovat kameru jsem bral spíše jako výhodu, ale to je asi otázka zvyku, teoreticky s ní nemusí hýbat, vybere si jeden uhel a s tím pak skroluje
- rotace kolem bodu je dobrý nápad, dám tam možnost na výběr
- panáci dobudoucna ovládat nepůjdou vůbec, pouze vojáci (tam ten výběr určitě vylepším)
- s tím prdem gúd ajdea !
- progresbary a ikonky místo textu určitě dám

díky
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 7. duben 2010, 22:36:44    Předmět: Odpovědět s citátem

s timto mi to ted 2x spadlo, pripadny bugsave mam

kód:


07/04/2010 23:34:40 : Run#400
Main app-loop failed, game was saved as 'bugsave.arg'
Exc:Exception: Object reference not set to an instance of an object., ArchamonEngine,    at Archamon.Effects.(ObjFloor[] , Single , Single )
   at Archamon.Rendering.RenderWorld()
   at Archamon.Playing.RunningGame()
   at â??.(). Internal exception: No detai


_________________
http://www.2ox.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fr4m3



Založen: 23. 11. 2007
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: 8. duben 2010, 19:56:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Ondrash:
Jen, že to tu zase psalo "Pro toto téma neexistují žádné příspěvky", ale už je to OK Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 9. duben 2010, 08:08:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Crusty: díky, chybu jsem si zapsal, ten bugsave mi pošli jenom v případě, že k chybě dojde znovu po načtení hry (bugsave)

Fr4m3: občas ke konci každé stránky to tady dělá pravidelně, je otázka, kdy to příjde příště Smile
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 9. duben 2010, 14:21:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím,

nyní je k dispozici 64bitová verze:
http://www.archamon-world.com/archamon/cz/clanek.aspx?clanek=archa_download

PS: snad to nyní rozjedou i vlastníci x64 OS

PS2: za pomoc díky ]semo[vi
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 9. duben 2010, 15:38:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Uz to beha, teda nepada.
Skoda, ze hra je nad moje rozumove schopnosti, pretoze aj napriek tomu, ze som cital tie otravne hinty, nic sa mi nepodarilo postavit a asi 1/3 postaviciek nikam nechcela ist a nedala sa ani vybrat, ci po chvili prestala fungovat Smile Absolutne nechapem, o co v tej hre ide a ako to mam dosiahnut Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 9. duben 2010, 16:20:25    Předmět: re Odpovědět s citátem

Nápodobně taky to moc nechápu mam FPS kolem 130 při všem na plno to je celkem dobrý, ale ten styl tý hry furt nechápu rádkyně mi moc neporadí jen vysvětlí menu a pak hlásí ,že došlo jídlo takže ja postavím cosi na kámen postavím,začne se těžít kámen což je asi ok,takže všichni až na vojáky mají domov tak chci postavit farmu na jídlo udělá se staveniště ale to je vše víc nic jelikož mají všici obyvatelé svou práci tak není nikdo kdo by to postavil a navíc není jídlo.Takže nechápu co mám stavět dřív.

Takže podle mě by se mělo :

-zjednodušit budovy na co pekárna atd dát jen farmu tam se může vypěstovat spousta věcí(jasný chleba vrovna ne ale komu to bude vadit),dát pár pokynů k rádkyni.*

-Ta voda při pohybu po mapě se jakoby nehejbe vypadá to celkem nerealisticky

-Řekl bych že to bude spíš u mě mám staženou tu 64 bitovou verzi a hra jede co se týče rychlosti asi v poho ale všechny modely osob,zvířat(proč se jmenuje ten jelen/srnka vysoká?) jsou strašně zrychlený např. dřevorubec strašně rychle seká,hejbe nohama atd. ,ale chodí co se týče rychlosti správně ale prostě je to zrychlený i třeba ten vlk

-všiml sem si že si aspoň u mě vybíraj nějak divně stromy např. jdou kácet duby nekam dál ale přitom maj hromadu bříz hned u vesnice



Podle mě je hra až moc jakoby nafouklá jasně vše je realistický ale řekl bych že pro hráče to bude spíš otrava vybírat si z 20budov radši bych jejich počet dal tak na 8-10.
Co se týče vojáků tak nemám co hodnotit tam sem se nedostal viz.text výše.



*Možná funguje tak že např postavim nějakou kasárnu a dostanu info o vojácích to netušim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 9. duben 2010, 19:57:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Quimby, pcmaster:

nějaký jasný systém nápovědy není zatím vyřešen. Ty otravné hinty mají aspoň něco málo naznačit co a jak, evidentně to moc nepomáhá.

- Ve hře jde o to postavit co nejvyváženější vesnici / soustavu vesnic a přežít všechny přírodní - a v budoucnu i další - komplikace. Zatím je to jenom taková ukázka co a jak funguje (někdy to teda pořádně nefunguje, ale chápejte, že je to teprve na začátku vývoje a ladění Smile )

- Předně se nikdo nemá nikam posílat (proto teď už ani nejdou civilisti vybrat), staveniště spojené cestou se skladem by mělo postupně iniciovat nějaké volného dobrovolníka co budovu postaví.

- Zjednodušovat se to nebude, toto nemá být hra, kde si naklikáš 3 budovy a armádu a hurá do boje Smile, časem, až se povede doladit spousta věcí to bude takový jednoduchý simulátor středověkého života.. pro spoustu hráčů nudný nebo příliš složitý, ale strategií jednoduchého typu jsou masy.

- některé algoritmy ještě nejsou zcela vyvážené, proto třeba hledají daleko místo abvy káceli za humny, ale lze je poslat kácet na místo, které si hráč vybere (to samé kameník)

- jelenům a srnám se říká vysoká, ikdyž to fakt zní divně

- na kasárnu je času dost v dalších verzích, ikdyž vojáci se už tvoří, pokud dosáhneš "optimálních podmínek"

- viz Quimbyho poznámka o animacích: na win 64 to nedělá jenom tobě, zatím nevím v čem to je (asi máš moc rychlý počítač, vzhledem k tomu cos psal o FPS Smile )
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Další
Strana 9 z 24

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna