Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 9. duben 2010, 21:05:22 Předmět: |
|
|
Tak 64 bit verze mi už jde (Win 7). Asi 20x jsem musel zapnout novou hru, než jsem konečně zjistil, jak mít populaci pod kontrolou (stále umírali lidé a nedalo se to zastavit). Co jsem to hrál teď naposledy, tak se mi podařilo chvíli navyšovat populaci, ale potom, co mi zničehonic lidi odmítali sklízet úrodu (obilí i zelenina byli 100% zralé, dokonce byly i ty budovy plné lidí), tak se mi začala pomalu, ale jistě, snižovat populace. Navíc, když jsem si hru minimalizoval, tak jsem zjistil že mi zároveň spadla (možná naštěstí, neboť to je jediný možný způsob jak hru uložit ). Bohužel při načtení bugsave mi to oznámí že vypršelo demo 
Naposledy upravil sonic dne 9. duben 2010, 21:26:05, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 9. duben 2010, 21:24:44 Předmět: |
|
|
Docela se mi to líbí (64b verze už jede, jen v rozlišení chybí minimálně 1920x1200 a výhledově vyšší), stavět co je potřeba a nechat lidi ať žijí sami je dobrý model (podobně asi fungoval i Stronghold, pokud si vzpomínám). Je tam teda hromada detailů k pilování, ale to víš sám, takže nezbývá než držet palce  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 9. duben 2010, 22:28:05 Předmět: |
|
|
sonic: hra se dá uložit pomocí shift+f11, ale tahle verze má sloužit jako prvotní ukázka, kterým směrem se půjde dále. Proto o tom hráči zatím nemusí vědět. V config.txt lze nastavit exclusive_keys na false a pak to nebude padat. Časem budou všechny fičury a nastavení někde zmíněné, ale teď je to jenom pre-demo...
Za herní neúspěchy může především chybovost aúkolového systému.. inu, pořád se na tom pracuje
Mem: díky , rozlišení by to mělo zjišťovat automaticky, divím se že tam není - ale kdyby bylo, nebudou už moc čitelné ikonky a texty. Stronghold jsem nehrál, tak nevím.
Zatím je hotovo tak 20% skutečné hry, ale jsem aspoň rád, že už to skoro všem jede  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crusty
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 120 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 12. duben 2010, 16:45:48 Předmět: |
|
|
stahl jsem posledni verzi a spustil ahodilo mi to toto :
jen abych tu stale pripadne nespamoval, tak to testuji na ponekud obstaroznim PC, takze pokud muj HW nesplnuje minimalni pozadavky tak dej vedet
Celeron 2,4GHz, 1GB RAM, Radeon 9200, WinXP 32bit _________________ http://www.2ox.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 12. duben 2010, 23:01:52 Předmět: |
|
|
Crusty: díky za hlášení ... až dám dohromady nějakou další celistvější verzi, poladíme to přímo... více v PM _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 18. duben 2010, 19:34:58 Předmět: |
|
|
Tak jsem to zkusil a pár poznatků
1) Vůbec se mi nelíbí ten pevný čtverec na zemi Přijde mi to s ním málo přehledné, když se vybírají postavičky
2) Nevím, možná mám starou verzi (stáhl jsem to, co se na webu vydávalo za poslední verzi), ale voda je komplet modrá (žádné odlesky)
3) Některá zvířata občas vypadají jak s epileptickým záchvatem Tak se divně trhají
Zbytek je dobrý a víceméně se mi to líbí
PS: Ta mlha v dálce je tam kvůli výkonu nebo atmosféře ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 18. duben 2010, 20:50:26 Předmět: |
|
|
Zvířata se "netrhají", ale "pohybují" se strašně rychle (asi chybka ). Stejný problém je i u lidí. U stromů takový problém není, pohupují se normálně |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 18. duben 2010, 21:21:03 Předmět: |
|
|
perry:
1/ civilní postavy brzy nebude možno vybírat
2/ na webu by měla být poslední veřejná verze, pokud nemáš na začátku hlášku o "disablování hardwarového bla bla" pak je možné, že máš nastavenou nižší kvalitu vody, což jde změnit v menu - v nabídce nastavení anebo za hry několikrát levý ctrl+f9
3/ ohledně animací zvěře a lidí je to zřejmě jak říká sonic - chyba rychlosti animace (asi máte oba moc rychlé kompy) vím o tom, ale zatím nevím proč ani jak
mlha v dálce je kvůli atmosféře, u pomalejších kompů i kvůli výkonu (a pak už není tak v dálce) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. duben 2010, 22:46:02 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
3/ ohledně animací zvěře a lidí je to zřejmě jak říká sonic - chyba rychlosti animace (asi máte oba moc rychlé kompy) vím o tom, ale zatím nevím proč ani jak  |
U me to delalo taky, naprosto zbesile kmitani zvere i postav . Mam 4jadro a dynamicke taktovani, jak pocitas uplynuly cas, pres QueryPerformanceTimer? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 19. duben 2010, 19:16:51 Předmět: |
|
|
mem: ano -používám, sám takový stroj nemám, ale (a právě proto) začínám citít, že odtud větor věje !
PS: kdo pomůže vyřešit tento problémek dostane odměnu  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 19. duben 2010, 19:47:34 Předmět: |
|
|
Stromy se hejbou v pohodě a voda se pohybuje správnou rychlostí jen prostě ta zvěř a jednotky jsou rychlejší zítra bych měl možnost to otestovat na xp32 510MB ramek 8600GT a 1,8Ghz stařší ale funguje,ale zas se nedozvíme jestli to je sedmičkama nebo 64bit systémem jinak zatím sem to teda testoval na Windows 7 Geforce 9600GSO 1GB 4GBramek 2,8Ghz dvoujádro |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 19. duben 2010, 20:21:47 Předmět: |
|
|
Pozor, QueryPerformanceTimer nie je motonna funkcia
Pri postupnom volani z logickych procesorov P1, P2, P3, P2, P3, P1, P2, P4, ... moze vratit vysledky napriklad 0, 2, 4, 3, 5, 1, 3, 5
Je ale aj dalsia WinAPI funkcia, kde sa da tomu timeru nastavit nejaka maska a potom sa vzdy bude pocitat len pre 1 procesor, co z neho zase spravi neklesajucu funkciu, co je to, co potrebujes.
To, ze druhe volanie po prvom volani nie nutne vrati vyssie cislo som zistil nahodou na dual-core systeme pod WinXP x64. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Naposledy upravil pcmaster dne 19. duben 2010, 20:23:23, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 19. duben 2010, 20:21:50 Předmět: |
|
|
Quimby: zatím to vypadá, že je problém jenom v těch animacích ... zatím pouze na 64bitech... jinak pro veškeré časování je použit QueryPerformanceCounter, ale jenom u animací to dělá problémy, že by to byl nějaký problém u SlimDX ??
pcmaster: to zní zajímavě, ale dvoujádro nevadí, 64bit by, dle experimentů, mohl - ale jak píšu výše - tento časovač používám všude, ale jenom animace nejsou ok
jinak ještě k této funkci používám QueryPerformanceFrequency _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 19. duben 2010, 20:54:52 Předmět: |
|
|
Jak se píše v dokumentaci:
On a multiprocessor computer, it should not matter which processor is called. However, you can get different results on different processors due to bugs in the basic input/output system (BIOS) or the hardware abstraction layer (HAL). To specify processor affinity for a thread, use the [url=http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms686247(v=VS.85).aspx]SetThreadAffinityMask[/url] function. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 19. duben 2010, 22:37:03 Předmět: |
|
|
K čemu to, když lze použít dostatečně přesnou a bezproblémovou fci timeGetTime? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|