.[ ČeskéHry.cz ].
Archamon - středověká budovatelská realtime strategie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 9. duben 2010, 21:05:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak 64 bit verze mi už jde (Win 7). Asi 20x jsem musel zapnout novou hru, než jsem konečně zjistil, jak mít populaci pod kontrolou (stále umírali lidé a nedalo se to zastavit). Co jsem to hrál teď naposledy, tak se mi podařilo chvíli navyšovat populaci, ale potom, co mi zničehonic lidi odmítali sklízet úrodu (obilí i zelenina byli 100% zralé, dokonce byly i ty budovy plné lidí), tak se mi začala pomalu, ale jistě, snižovat populace. Navíc, když jsem si hru minimalizoval, tak jsem zjistil že mi zároveň spadla (možná naštěstí, neboť to je jediný možný způsob jak hru uložit Smile). Bohužel při načtení bugsave mi to oznámí že vypršelo demo Very Happy

Naposledy upravil sonic dne 9. duben 2010, 21:26:05, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 9. duben 2010, 21:24:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Docela se mi to líbí (64b verze už jede, jen v rozlišení chybí minimálně 1920x1200 a výhledově vyšší), stavět co je potřeba a nechat lidi ať žijí sami je dobrý model (podobně asi fungoval i Stronghold, pokud si vzpomínám). Je tam teda hromada detailů k pilování, ale to víš sám, takže nezbývá než držet palce Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 9. duben 2010, 22:28:05    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic: hra se dá uložit pomocí shift+f11, ale tahle verze má sloužit jako prvotní ukázka, kterým směrem se půjde dále. Proto o tom hráči zatím nemusí vědět. V config.txt lze nastavit exclusive_keys na false a pak to nebude padat. Časem budou všechny fičury a nastavení někde zmíněné, ale teď je to jenom pre-demo...

Za herní neúspěchy může především chybovost aúkolového systému.. inu, pořád se na tom pracuje Smile

Mem: díky Smile, rozlišení by to mělo zjišťovat automaticky, divím se že tam není - ale kdyby bylo, nebudou už moc čitelné ikonky a texty. Stronghold jsem nehrál, tak nevím.

Zatím je hotovo tak 20% skutečné hry, ale jsem aspoň rád, že už to skoro všem jede Smile
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. duben 2010, 16:45:48    Předmět: Odpovědět s citátem

stahl jsem posledni verzi a spustil ahodilo mi to toto :


jen abych tu stale pripadne nespamoval, tak to testuji na ponekud obstaroznim PC, takze pokud muj HW nesplnuje minimalni pozadavky tak dej vedet Smile

Celeron 2,4GHz, 1GB RAM, Radeon 9200, WinXP 32bit
_________________
http://www.2ox.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 12. duben 2010, 23:01:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Crusty: díky za hlášení ... až dám dohromady nějakou další celistvější verzi, poladíme to přímo... více v PM
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 18. duben 2010, 19:34:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem to zkusil a pár poznatků Smile
1) Vůbec se mi nelíbí ten pevný čtverec na zemi Smile Přijde mi to s ním málo přehledné, když se vybírají postavičky
2) Nevím, možná mám starou verzi (stáhl jsem to, co se na webu vydávalo za poslední verzi), ale voda je komplet modrá (žádné odlesky)
3) Některá zvířata občas vypadají jak s epileptickým záchvatem Smile Tak se divně trhají

Zbytek je dobrý a víceméně se mi to líbí

PS: Ta mlha v dálce je tam kvůli výkonu nebo atmosféře ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 18. duben 2010, 20:50:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Zvířata se "netrhají", ale "pohybují" se strašně rychle (asi chybka Smile). Stejný problém je i u lidí. U stromů takový problém není, pohupují se normálně
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 18. duben 2010, 21:21:03    Předmět: Odpovědět s citátem

perry:

1/ civilní postavy brzy nebude možno vybírat
2/ na webu by měla být poslední veřejná verze, pokud nemáš na začátku hlášku o "disablování hardwarového bla bla" pak je možné, že máš nastavenou nižší kvalitu vody, což jde změnit v menu - v nabídce nastavení anebo za hry několikrát levý ctrl+f9
3/ ohledně animací zvěře a lidí je to zřejmě jak říká sonic - chyba rychlosti animace (asi máte oba moc rychlé kompy) vím o tom, ale zatím nevím proč ani jak Sad

mlha v dálce je kvůli atmosféře, u pomalejších kompů i kvůli výkonu Smile (a pak už není tak v dálce)
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 18. duben 2010, 22:46:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Vionsoft.Ondrash napsal:
3/ ohledně animací zvěře a lidí je to zřejmě jak říká sonic - chyba rychlosti animace (asi máte oba moc rychlé kompy) vím o tom, ale zatím nevím proč ani jak Sad

U me to delalo taky, naprosto zbesile kmitani zvere i postav Smile. Mam 4jadro a dynamicke taktovani, jak pocitas uplynuly cas, pres QueryPerformanceTimer?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 19. duben 2010, 19:16:51    Předmět: Odpovědět s citátem

mem: ano -používám, sám takový stroj nemám, ale (a právě proto) začínám citít, že odtud větor věje !

PS: kdo pomůže vyřešit tento problémek dostane odměnu Wink
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Quimby



Založen: 21. 04. 2009
Příspěvky: 51

PříspěvekZaslal: 19. duben 2010, 19:47:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Stromy se hejbou v pohodě a voda se pohybuje správnou rychlostí jen prostě ta zvěř a jednotky jsou rychlejší zítra bych měl možnost to otestovat na xp32 510MB ramek 8600GT a 1,8Ghz stařší ale funguje,ale zas se nedozvíme jestli to je sedmičkama nebo 64bit systémem jinak zatím sem to teda testoval na Windows 7 Geforce 9600GSO 1GB 4GBramek 2,8Ghz dvoujádro
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 19. duben 2010, 20:21:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Pozor, QueryPerformanceTimer nie je motonna funkcia Very Happy
Pri postupnom volani z logickych procesorov P1, P2, P3, P2, P3, P1, P2, P4, ... moze vratit vysledky napriklad 0, 2, 4, 3, 5, 1, 3, 5 Smile
Je ale aj dalsia WinAPI funkcia, kde sa da tomu timeru nastavit nejaka maska a potom sa vzdy bude pocitat len pre 1 procesor, co z neho zase spravi neklesajucu funkciu, co je to, co potrebujes.
To, ze druhe volanie po prvom volani nie nutne vrati vyssie cislo som zistil nahodou na dual-core systeme pod WinXP x64.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.


Naposledy upravil pcmaster dne 19. duben 2010, 20:23:23, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 19. duben 2010, 20:21:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Quimby: zatím to vypadá, že je problém jenom v těch animacích ... zatím pouze na 64bitech... jinak pro veškeré časování je použit QueryPerformanceCounter, ale jenom u animací to dělá problémy, že by to byl nějaký problém u SlimDX ??

pcmaster: to zní zajímavě, ale dvoujádro nevadí, 64bit by, dle experimentů, mohl - ale jak píšu výše - tento časovač používám všude, ale jenom animace nejsou ok

jinak ještě k této funkci používám QueryPerformanceFrequency
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 19. duben 2010, 20:54:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak se píše v dokumentaci:

On a multiprocessor computer, it should not matter which processor is called. However, you can get different results on different processors due to bugs in the basic input/output system (BIOS) or the hardware abstraction layer (HAL). To specify processor affinity for a thread, use the [url=http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms686247(v=VS.85).aspx]SetThreadAffinityMask[/url] function.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 19. duben 2010, 22:37:03    Předmět: Odpovědět s citátem

K čemu to, když lze použít dostatečně přesnou a bezproblémovou fci timeGetTime?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Další
Strana 10 z 24

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna