.[ ČeskéHry.cz ].
funkce glRasterPos2i a glDrawPixels
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JohnyDog



Založen: 17. 08. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2010, 14:56:05    Předmět: Odpovědět s citátem

petr napsal:

const GLchar* ls_fragshdr_src[]=
{
"uniform sampler2D sceneTex; // 0"
"uniform vec2 lensRadius; // 0.45, 0.38"
"void main()"
"{"
"vec4 Color = texture2D(sceneTex, gl_TexCoord[0].xy);"
"float dist = distance(gl_TexCoord[0].xy, vec2(0.5,0.5));"
"Color.rgb *= smoothstep(lensRadius.x, lensRadius.y, dist);"
"gl_FragColor = Color;"
"}"
};


Nikde tam nemas newline, {"a" "b"} v C se zkompiluje jako "ab", v tomhle pripade tedy do jedne radky "uniform sampler2D sceneTex; // 0uniform vec2 ...", lepe receno vsechno za prvnim "//" je brano jako komentar a gl linker ti spravne hlasi ze ten shader nema definovan zadny program.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 22. říjen 2010, 15:21:22    Předmět: Odpovědět s citátem

odporucm spravit si helper funkciu ktora nacit cely subor do suboru. pomocou posunu na koniec suboru a spat sa da zistit dlzka suboru a potom ho cely precitat.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna