Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 09:05:55 Předmět: Dragon Keeper - nová hra |
|
|
Dragon Keeper
http://www.runningpillow.com/downloadDK.html
O co jde ve hře?
Zlá čareodejnice zaklela vaší nastávající (princeznu) do kamene, zaklela i rovnou celý hrad když už byla v tom a aby toho nebylo málo, vás vyhnala pryč. A vy máte za úkol tohle všechno napravit. Jediný kdo může pomoct jsou pradávní draci, kteří žijí v podzemí. Navštívíte celkem 4 ostrovy, a na každém získáte nějaký ten artefakt na přemožení zlé čarodejnice. Ve hře je vám tedy svěřena jeskyně ve které chováte vlastní draky. O draky se musíte starat, krmit je a bránit proti hrdinům. Kupujete potvůrky, které vám pomáhají , vylepšujete je a kupujete vybavení do jeskyně. Naoplátku vám draci vytváří drahokamy z kterých poté vyrábít šperky a prodáváte. Taková oddychovka pro causal hráče.
Stav
Hra je hotová. Jak jinak
Mac verze na App store
http://itunes.apple.com/us/app/dragon-keeper/id432049960?mt=12&ls=1
iPhone/iPad verze na Appstore
http://itunes.apple.com/us/app/dragon-keeper/id497684634
Win a Mac verze na našich stránkách
http://www.runningpillow.com/downloadDK.html
[/url] _________________ Running Pillow
Naposledy upravil falcon dne 8. únor 2012, 08:17:44, celkově upraveno 6 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 09:37:17 Předmět: |
|
|
Vyzera to chutne a roztomilo. Zahrat to ale nezahram, lebo s Unity si uz znovu komp svinit nebudem.
Si si ale isty, ze toto je to spravne forum na feedback ohladom hry ako takej ? Do GameDesignu si urcite hovorit nenechaj.
Ked ti poviem, ze tie ruzovucke drako-prasiatka by si mal zmenit na skrvavene zmutovane prisery, vezmes to v uvahu ? No vidis... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 09:45:45 Předmět: |
|
|
Nejsems také cílovka, co jsem zkoušel několik misí, tak mě to nebavilo, bylo to jen klikej, klikej, klikej, kup to, na co máš(je jedno co), klikej, klikej..
Asi později by bylo něco, kdy by se hráč musel rozhodovat, co si koupit, ale nyní tomu tak nebylo. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 11:23:16 Předmět: |
|
|
Houp napsal: |
Nejsems také cílovka, co jsem zkoušel několik misí, tak mě to nebavilo, bylo to jen klikej, klikej, klikej, kup to, na co máš(je jedno co), klikej, klikej..
Asi později by bylo něco, kdy by se hráč musel rozhodovat, co si koupit, ale nyní tomu tak nebylo. |
Ano je to hra pro causal hráče. Žádné složité rozhodování nečekej:) Ale je jasné, že člověka co má už odehráno par AAA titulů tohle bavit nebude.
VladR napsal: |
Do GameDesignu si urcite hovorit nenechaj.
Ked ti poviem, ze tie ruzovucke drako-prasiatka by si mal zmenit na skrvavene zmutovane prisery, vezmes to v uvahu ? No vidis... |
No nejde o to, že budem dělat vše co nám někdo navrhne, ale člověk když dělá hr, tak ji často vidí jen ze svého úhlu pohledu a nenapadnou ho věci co jsou třeba pro někoho jiného hned očividné. Proto je feedback velice důležitý až už je jakýkoliv. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 12:05:23 Předmět: |
|
|
Večer to pustím dětem a napíšu |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 13:22:29 Předmět: |
|
|
Nápad pěkný a originální.. na pár minut mne to zabavilo, asi jako u většiny webových her se brzy dostavil pocit "to je asi už všechno, tak to můžeš zavřít"..
Je-li cílem prodejná hra, byť casual, určitě to chce mnohem víc, protože je potřeba rozlišovat casual hráče a hráče z pomocné školy Do gameplay přidat více prvků, které postupně odkrývat, podívej třeba na FamilyFarm ve vedlejším threadu.
Dále hodně zapracovat na grafice. Ve hře tohoto typu bych si představoval něco opravdu roztomilého a rozmanitého, kde by bylo potěšení jen veškeré dění pasivně pozorovat, což teď nefunguje (viz. drak odklopí horní část hlavy a pod ním vypadne diamant - to je prostě málo, taktéž statické prostředí nebo samotné posouvání draků náhodnými směry jako by to byly nějaké 2D sprity a ne draci z masa a kostí). |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 14:18:16 Předmět: |
|
|
Po 18 kole ma to prestalo bavit Hra je na moj vkus prilis lahka a neponuka ziadnu vyzvu, takze opakovane hranie s cielom dostat sa dalej je vylucene. Zlodeji nepredstavuju ziadnu hrozbu a popravde som ich obcas musel nechat aby mi poklad ukradli, pretoze som mal truhlice plne kamenov, ktore sa nedali na nic pouzit.
Vsimol som si jeden bug, a to ked nakupujem dalsie zasobniky jedla, tak stale ukazuju cenu 50 zlatych, ale odpocitala sa mi vzdy ovela vyssia suma (naposledy 250 pri kupe 5. alebo 6. zasobniku) - ak sa cena meni v zavislosti na tom, kolko zasobnikov uz mam, chcelo by to zobrazit spravnu cenu.
Inak hra je to pekna, ale naozaj nevidim dovod, preco by to niekto spustil viac nez jeden krat... _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 14:40:20 Předmět: |
|
|
@franz:
No animace draku by se daly vylepsit to je pravda. Pozadi hodlame urcite ozivit, hybajicimi listy, houby budou poskakovat atd. Gameplay hodlame ozivit predevsim dalsimi hrdiny kteri ti budou ruzne skodit a priserkami ktere ti budou naopak pomahat.
@ondy1985:
No toto je pouze alfa verze a verim ze po 18 kolech si uz opravdu nemel co delat. V plne verzi hodlame krom zlodeju pridat dalsi hrdiny jako rytire kteri ti budou utocit na draky, magy kteri budou mrazit priserky a draky atd. Plus dalsi priserky krom trola co ti budou pomahat. Samozrejme pribudou dalsi kapitoly v podobe jinych draku, gemu a sperku. Jo a diky za bug to se vsechno musi jeste vyladit:-) _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 14:59:16 Předmět: |
|
|
Bude hra mít fullscreen? Protože takhle to zabírá jen čtvrtinu obrazovky a já na to musím koukat zblízka (a to už mám za sebou laserovou operaci očí). 99 % cílovky nebude vědět, že můžou kliknout mimo objekt aplikace na volné místo na stránce a dát několikrát Ctrl++ pro zvětšení (zajímavé je, že jak je hra vektorová a Unity si s tím umí poradit, tak hra je stále ostrá, jako kdyby to bylo pro ni nativní rozlišení). Nebo by šlo dát nad okno hry v řádce odkazy Zoom: 100 %, 125 %, 150 %, 200 %, kde bys javaskriptem zmněil rozměry toho objektu. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 15:09:05 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
99 % cílovky nebude vědět, že můžou kliknout mimo objekt aplikace na volné místo na stránce a dát několikrát Ctrl++ pro zvětšení. Nebo by šlo dát nad okno hry v řádce odkazy Zoom: 100 %, 125 %, 150 %, 200 %, kde bys javaskriptem zmněil rozměry toho objektu. |
a co kliknout pravým tlačítkem a zvolit Go fullscreen? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 16:20:34 Předmět: |
|
|
Jak vidíš, tak i já - programátor - mám problém takovou volbu najít (resp. mě ani nenapadlo, že by tam bylo kontextové menu - a co teprve uživatelé Macu?), tak co čekáš od obyčejných uživatelů. Jo a jinak, pustil jsem hru znovu, abych si to ověřil, a znovu mi to dlouho loaduje - škoda že ty webový hry nemaj cachování (Java applety to myslím maj). Hm, a koukám, že z fullscreenu se leze Esc, kontextové menu v něm není - opět matoucí. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 14. listopad 2010, 16:52:53 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Jak vidíš, tak i já - programátor - mám problém takovou volbu najít (resp. mě ani nenapadlo, že by tam bylo kontextové menu - a co teprve uživatelé Macu?), tak co čekáš od obyčejných uživatelů. Jo a jinak, pustil jsem hru znovu, abych si to ověřil, a znovu mi to dlouho loaduje - škoda že ty webový hry nemaj cachování (Java applety to myslím maj). Hm, a koukám, že z fullscreenu se leze Esc, kontextové menu v něm není - opět matoucí. |
Hra bude distribuovana jako standalone na PC a Mac, s webovou variantou momentalne nepociame. Tohle je pouze pro ukazku a demostraci. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 16. listopad 2010, 10:17:59 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Jak vidíš, tak i já - programátor - mám problém takovou volbu najít (resp. mě ani nenapadlo, že by tam bylo kontextové menu... Hm, a koukám, že z fullscreenu se leze Esc, kontextové menu v něm není - opět matoucí. |
Vitej na internetu, ty jsi v zivote nevidel flash? (Taky ma kontextovou nabidku pro fullscreen a taky se ten rezim ukoncuje pres Esc, u youtube videi ve flashi te to jeste explicitne informuje)
Ladis napsal: |
tak co čekáš od obyčejných uživatelů |
No offence, ale ty nejsi uplne vhodny prototyp (nad)prumerneho uzivatele, podle ktereho by bylo mozno generalizovat _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 16. listopad 2010, 11:17:51 Předmět: |
|
|
2Falcon: presiel si s Torque na Unity? nastalo ci na skusku? alebo v unity len prototypujes? daj nejake info od dovodoch tejto zmeny pls _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 16. listopad 2010, 11:53:53 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
2Falcon: presiel si s Torque na Unity? nastalo ci na skusku? alebo v unity len prototypujes? daj nejake info od dovodoch tejto zmeny pls |
My sme v Torque nikdy nedelali Naše minulé hry jsou v Javě. Unita se nám zalíbila z mnoha důvodů, především díky distribuci na téměř jakoukoliv platformu jediným stiskem tlačíta + dalších asi milión výhod, o kterých se tu nechci rozvádět, bo to není fórum na propagaci Unity 3d enginu Ale už teď je jasné, že u Unity zůstanem na stálo. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
|