Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Commanche
Založen: 06. 04. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 6. duben 2011, 15:16:15 Předmět: XNA4 + Blender: flat vs smooth |
|
|
Zdravim,
v blenderu (2.5) si vytvorim jednoduchy model z textu:
- add text
- convert to mesh
- extrude region
- add new material (barvu)
- export do *.fbx
V XNA si tento model nactu a zobrazim:
kód: |
foreach (ModelMesh mesh in menuItem.Model.Meshes)
{
foreach (BasicEffect effect in mesh.Effects)
{
effect.GraphicsDevice.DepthStencilState = DepthStencilState.Default;
effect.GraphicsDevice.BlendState = BlendState.Opaque;
effect.EnableDefaultLighting();
effect.World = transforms[mesh.ParentBone.Index] * Matrix.CreateRotationX(menuItem.Rotation) * Matrix.CreateTranslation(menuItem.Position);
effect.View = Matrix.CreateLookAt(cameraPosition, Vector3.Zero, Vector3.Up);
effect.Projection = Matrix.CreatePerspectiveFieldOfView(MathHelper.ToRadians(45.0f), Game1.aspectRatio, 1.0f, 10000.0f);
}
mesh.Draw();
}
|
ovsem vysledek vypada trosku jinak nez bych cekal a potreboval viz. obrazek nize.
Nevite v cem by mohl byt problem? Budu vdecny za jakoukoli radu... Diky.
(vlevo blender, vpravo XNA)
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 6. duben 2011, 16:44:42 Předmět: |
|
|
Na kódu nic špatného nevidím. (Kromě toho, že by sis měl world, projection a view matice předpočítat a nepočítat to opakovaně, navíc u každého efektu v modelu)
Zkusil bych jiný plugin na export, formát .X apod. S tím bývají u XNA často problémy. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 6. duben 2011, 16:45:25 Předmět: |
|
|
Máš to smoothované. V blenderu musíš dát modifikátor edgesplit a nastavit nějaký rozumný úhel, od kterého se ty hrany budou dělit. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Commanche
Založen: 06. 04. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 6. duben 2011, 17:22:23 Předmět: |
|
|
Houp: zkousel jsem i format .X, dokonce i stari verzi Blenderu... Kazdopadne diky za radu ohledne te optimalizace..
Frca: ano, presne tohle zabralo, diky moc |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna