.[ ČeskéHry.cz ].
XNA 4 - nejde zkompilovat shader

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 26. duben 2011, 09:33:42    Předmět: XNA 4 - nejde zkompilovat shader Odpovědět s citátem

Mam problem s kompilaci shaderu. Pokud nastavim ve VS2010 "Debug" vyhodi to hlasku:

Compiled shader code uses too many instruction slots (678). Max. allowed by the target (ps_3_0) is 512.

Ta je celkem jasna a asi i vim, kde to vznika. Ale to co nechapu je, proc kdyz nastavim "Release" tak to zkompilovat jde bez problemu??

Problem je v tom, ze ten shader potrebuju hodit do projektu, kterej pochopitelne chci buildovat v Debugu. A dalsi zajimava vec je ta, ze shader je momentalne v jinym projektu, kterej v Debugu zkompilovat je. Nevim kam uz se mam podivat a zjistit rozdily. Nastaveni Properties je u obou projektu pochopitelne stejny..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 26. duben 2011, 12:30:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Problém je asi v tom, že VS2010 zkouší zkompilovat shadery při kompilaci projektu. Jinak se kompilace dělá až za běhu programu a právě tam ti to může zkolabovat kvůli překonání limitu instrukcí.

Aplikace ti jinak funguje?
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 26. duben 2011, 12:34:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Prave ze to vsechno funguje normalne. Jakmile to udelam v Release, jde to. V tom druhym projektu mi to vybuilduje i v Debug modu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 26. duben 2011, 12:44:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak asi někde ve VS2010 nastavuješ ps_3_0. Nastav si tam aspoň ps_4_0.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 26. duben 2011, 13:24:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, to by se mi libilo Smile akorat to XNA zatim jeste neumi..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna