Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Sirall
Založen: 02. 08. 2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Praha 4 Nusle
|
Zaslal: 27. červen 2010, 07:46:01 Předmět: |
|
|
gameDeveloper: Jaké jsi měl předchozí znalosti C++, než jsi se do toho enginu pustil?
Btw. my nechceme demo/release hry;-) Spíš bychom se podívali na technické demo enginu, protože jestli tam je za 3 měsíce tohle, tak to bude asi geniální kousek
Popř. by jsi mohl udělat Frapsem krátké video, jak se vše pohybuje
Edit: Gramatika
Naposledy upravil Sirall dne 27. červen 2010, 16:02:03, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
gameDeveloper
Založen: 28. 08. 2009 Příspěvky: 32 Bydliště: Blansko
|
Zaslal: 27. červen 2010, 07:59:09 Předmět: |
|
|
@Sirall:
Popravdě nevalné. Učil sem se tak nějak za pochodu. Trvalo mi několik let, než jsem se odvážil zkusit naprogramovat hru, natož napsat vlastní engine.
Obávám se, že si budeš muset, stejně jako ostatní, počkat až na gameplay video, které plánuji zveřejnit během následujících několika týdnů. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sirall
Založen: 02. 08. 2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Praha 4 Nusle
|
Zaslal: 27. červen 2010, 08:27:30 Předmět: |
|
|
Tak já nevím Teď jsem si četl ten thread na VCH a 27. srpna 2009 jsi psal toto:
gameDeveloper napsal: |
Jooooo lidi, asi sem vám to měl říct už před 3/4 rokem, kdy to bylo definitivní. Projekt Omerta pod GM skončil. Na Omertě jako takové se dělá pořád nepřetržitě, ale ted na interním enginu v C++&DX9. S GM už sem definitivně seknul, protože pro naše potřeby je to až neuvěřitelně primitivní a "výkonem" už dávno nedostačující nástroj (ostatně jako více méně skoro všude). Tenhle topic nelockujte, jenom přesunte do patřičné sekce někam mezi "Vývoj jinak" nbo jak se tady tomu říká. Během následujícího týdne hodlám obnovit celou prezentaci už ze screenama z nové verze, tak at můžou lidi psát, jak se těší a nemůžou dospat. |
Tak, teď už mi to nepřipadá moc jako tři měsíce, dokonce ani jako rok a půl |
|
Návrat nahoru |
|
|
am!go
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 61 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 27. červen 2010, 08:53:06 Předmět: |
|
|
Já ti samozřejmě fandím a držím palce, ale za tuhle prezentaci se na nás nemůžeš zlobit za velkou dávku skepticismu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 27. červen 2010, 13:27:11 Předmět: |
|
|
Drzim ti palce!
Mnozstvo podozreni a trochu divnych otazok, co sa ti tu prave dostalo, si neviem celkom dobre vysvetlit. Averziu voci GM chapem, sam nou trpim, ale myslim, ze si dostatocne odpovedal na otazky. Najlepsie by bolo, keby si sam od seba napisal rovno vsetky technicke podrobnosti, na ktore by sme sa mohli pytat a predislo by sa trochu zbytocnej diskusii
S tym, co napisal Sirall, ze "mi nechceme demo/release hry" sa v nijakom pripade nestotoznujem a naopak sa tesim nielen na to, na co Sirall, ale aj na vsetko a *hlavne* pripadne demo.
A ako sa u nas na DCGI, FEL hovori: glUck(); _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
gameDeveloper
Založen: 28. 08. 2009 Příspěvky: 32 Bydliště: Blansko
|
Zaslal: 27. červen 2010, 13:27:43 Předmět: |
|
|
@Sirall:
Někdy v té době vznikala první verze enginu, ten se však později ukázal ve své podobě nevhodný a nedostačující. Engine, ze kterého pochází aktuální screenshoty, tj. ty, které jsou k vidění zde, rozhodně není starší než čtvrt roku.
@am!go:
Já se na nikoho za jeho skepsi nezlobím. Pouze tu prezentuji svůj projekt, každý ať si o něm a jeho prezentaci myslí svoje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sirall
Založen: 02. 08. 2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Praha 4 Nusle
|
Zaslal: 27. červen 2010, 16:06:40 Předmět: |
|
|
gameDeveloper napsal: |
Někdy v té době vznikala první verze enginu, ten se však později ukázal ve své podobě nevhodný a nedostačující. Engine, ze kterého pochází aktuální screenshoty, tj. ty, které jsou k vidění zde, rozhodně není starší než čtvrt roku. |
Tak, teď už to smysl dává Nechtělo se mi věřit, že by jsi, tři měsíce po skončení práce s Game Makerem, napsal tohle v C++
Rozhodně držím palce, ať to dopadne. |
|
Návrat nahoru |
|
|
gameDeveloper
Založen: 28. 08. 2009 Příspěvky: 32 Bydliště: Blansko
|
Zaslal: 14. červenec 2010, 12:25:47 Předmět: |
|
|
@Sirall:
Ne, tak rychle bych to skutečně nedokázal. Děkuju za podporu.
Rozhodl jsem se opustit stávající koncepci plně dynamické scény (světla, stíny,...) a přecházím raději k použití předrenderovaných radiosity map. Hra tak jednak vypadá mnohem lépe, jednak se lépe hýbe. Důvodem mého rozhodnutí je především moje neschopnost vytvořit ve stávající koncepci kompletně dynamické scény graficky přitažlivé a líbivé prostřední a to především v interiérech. Snad už zítra přinesu několik screenshotů prezentujících tuto změnu. Je opravdu znatelná a myslím, že grafické stránce věci jedině prospěje. |
|
Návrat nahoru |
|
|
gameDeveloper
Založen: 28. 08. 2009 Příspěvky: 32 Bydliště: Blansko
|
Zaslal: 23. červenec 2010, 19:19:56 Předmět: |
|
|
Namísto slibované změny v systému renderování jsem se nakonec rozhodl pouze přidat ambient occlusion. V úvodním postu jsou dva screenshoty ukazující tuto techniku v Omertě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 23. červenec 2010, 20:57:16 Předmět: |
|
|
gameDeveloper: Hodne by mne zajimalo, jakou jsi pouzil techniku AO. Mohl by jsi sem o tom neco napsat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
gameDeveloper
Založen: 28. 08. 2009 Příspěvky: 32 Bydliště: Blansko
|
Zaslal: 24. červenec 2010, 13:26:11 Předmět: |
|
|
@Deluxe:
Popravdě, mluvit tady o nějaké technice vyžaduje značnou nadsázku. Používám pouze předrenderované AO mapy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Miranu
Založen: 12. 05. 2011 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 15. květen 2011, 15:27:20 Předmět: ??? |
|
|
Deluxe napsal: |
gameDeveloper: Hodne by mne zajimalo, jakou jsi pouzil techniku AO. Mohl by jsi sem o tom neco napsat? |
co je to AO?
hledám, ale google i wiki mi dávají špatné výsledky _________________ Unity, Truevision, visual basic6, mnoho tagovacích, trochu grafiky... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 15. květen 2011, 17:11:50 Předmět: |
|
|
Ambient Occlusion _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
|
Návrat nahoru |
|
|
jackm
Založen: 22. 08. 2009 Příspěvky: 8 Bydliště: Sever
|
Zaslal: 3. září 2011, 20:05:24 Předmět: |
|
|
Na tuto hru jsem se těšil a stále těším nejvíce ze všech aktuálních českých free projektů. Bohužel, vývojář, už tu nenapsal žádné info tento rok, jak to s tou hrou vypadá ? Doufám, že ne, tak jak si myslím - blbě. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|