.[ ČeskéHry.cz ].
Omerta - Update 23.07.2010
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sirall



Založen: 02. 08. 2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 4 Nusle

PříspěvekZaslal: 27. červen 2010, 07:46:01    Předmět: Odpovědět s citátem

gameDeveloper: Jaké jsi měl předchozí znalosti C++, než jsi se do toho enginu pustil?

Btw. my nechceme demo/release hry;-) Spíš bychom se podívali na technické demo enginu, protože jestli tam je za 3 měsíce tohle, tak to bude asi geniální kousek Wink
Popř. by jsi mohl udělat Frapsem krátké video, jak se vše pohybuje Rolling Eyes

Edit: Gramatika Embarassed


Naposledy upravil Sirall dne 27. červen 2010, 16:02:03, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 27. červen 2010, 07:59:09    Předmět: Odpovědět s citátem

@Sirall:
Popravdě nevalné. Učil sem se tak nějak za pochodu. Trvalo mi několik let, než jsem se odvážil zkusit naprogramovat hru, natož napsat vlastní engine.
Obávám se, že si budeš muset, stejně jako ostatní, počkat až na gameplay video, které plánuji zveřejnit během následujících několika týdnů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sirall



Založen: 02. 08. 2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 4 Nusle

PříspěvekZaslal: 27. červen 2010, 08:27:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak já nevímSmile Teď jsem si četl ten thread na VCH a 27. srpna 2009 jsi psal toto:
gameDeveloper napsal:
Jooooo lidi, asi sem vám to měl říct už před 3/4 rokem, kdy to bylo definitivní. Projekt Omerta pod GM skončil. Na Omertě jako takové se dělá pořád nepřetržitě, ale ted na interním enginu v C++&DX9. S GM už sem definitivně seknul, protože pro naše potřeby je to až neuvěřitelně primitivní a "výkonem" už dávno nedostačující nástroj (ostatně jako více méně skoro všude). Tenhle topic nelockujte, jenom přesunte do patřičné sekce někam mezi "Vývoj jinak" nbo jak se tady tomu říká. Během následujícího týdne hodlám obnovit celou prezentaci už ze screenama z nové verze, tak at můžou lidi psát, jak se těší a nemůžou dospat.


Tak, teď už mi to nepřipadá moc jako tři měsíce, dokonce ani jako rok a půl Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
am!go



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 27. červen 2010, 08:53:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Já ti samozřejmě fandím a držím palce, ale za tuhle prezentaci se na nás nemůžeš zlobit za velkou dávku skepticismu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 27. červen 2010, 13:27:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Drzim ti palce!

Mnozstvo podozreni a trochu divnych otazok, co sa ti tu prave dostalo, si neviem celkom dobre vysvetlit. Averziu voci GM chapem, sam nou trpim, ale myslim, ze si dostatocne odpovedal na otazky. Najlepsie by bolo, keby si sam od seba napisal rovno vsetky technicke podrobnosti, na ktore by sme sa mohli pytat a predislo by sa trochu zbytocnej diskusii Smile

S tym, co napisal Sirall, ze "mi nechceme demo/release hry" sa v nijakom pripade nestotoznujem a naopak sa tesim nielen na to, na co Sirall, ale aj na vsetko a *hlavne* pripadne demo.

A ako sa u nas na DCGI, FEL hovori: glUck();
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 27. červen 2010, 13:27:43    Předmět: Odpovědět s citátem

@Sirall:
Někdy v té době vznikala první verze enginu, ten se však později ukázal ve své podobě nevhodný a nedostačující. Engine, ze kterého pochází aktuální screenshoty, tj. ty, které jsou k vidění zde, rozhodně není starší než čtvrt roku.

@am!go:
Já se na nikoho za jeho skepsi nezlobím. Pouze tu prezentuji svůj projekt, každý ať si o něm a jeho prezentaci myslí svoje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sirall



Založen: 02. 08. 2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 4 Nusle

PříspěvekZaslal: 27. červen 2010, 16:06:40    Předmět: Odpovědět s citátem

gameDeveloper napsal:
Někdy v té době vznikala první verze enginu, ten se však později ukázal ve své podobě nevhodný a nedostačující. Engine, ze kterého pochází aktuální screenshoty, tj. ty, které jsou k vidění zde, rozhodně není starší než čtvrt roku.


Tak, teď už to smysl dává Smile Nechtělo se mi věřit, že by jsi, tři měsíce po skončení práce s Game Makerem, napsal tohle v C++ Very Happy

Rozhodně držím palce, ať to dopadne. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2010, 12:25:47    Předmět: Odpovědět s citátem

@Sirall:
Ne, tak rychle bych to skutečně nedokázal. Děkuju za podporu.

Rozhodl jsem se opustit stávající koncepci plně dynamické scény (světla, stíny,...) a přecházím raději k použití předrenderovaných radiosity map. Hra tak jednak vypadá mnohem lépe, jednak se lépe hýbe. Důvodem mého rozhodnutí je především moje neschopnost vytvořit ve stávající koncepci kompletně dynamické scény graficky přitažlivé a líbivé prostřední a to především v interiérech. Snad už zítra přinesu několik screenshotů prezentujících tuto změnu. Je opravdu znatelná a myslím, že grafické stránce věci jedině prospěje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2010, 19:19:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Namísto slibované změny v systému renderování jsem se nakonec rozhodl pouze přidat ambient occlusion. V úvodním postu jsou dva screenshoty ukazující tuto techniku v Omertě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 23. červenec 2010, 20:57:16    Předmět: Odpovědět s citátem

gameDeveloper: Hodne by mne zajimalo, jakou jsi pouzil techniku AO. Mohl by jsi sem o tom neco napsat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2010, 13:26:11    Předmět: Odpovědět s citátem

@Deluxe:
Popravdě, mluvit tady o nějaké technice vyžaduje značnou nadsázku. Používám pouze předrenderované AO mapy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miranu



Založen: 12. 05. 2011
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 15. květen 2011, 15:27:20    Předmět: ??? Odpovědět s citátem

Deluxe napsal:
gameDeveloper: Hodne by mne zajimalo, jakou jsi pouzil techniku AO. Mohl by jsi sem o tom neco napsat?


co je to AO?

hledám, ale google i wiki mi dávají špatné výsledky
_________________
Unity, Truevision, visual basic6, mnoho tagovacích, trochu grafiky...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 15. květen 2011, 17:11:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Ambient Occlusion
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 15. květen 2011, 17:44:00    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.augi.cz/programovani/ambient-occlusion/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
jackm



Založen: 22. 08. 2009
Příspěvky: 8
Bydliště: Sever

PříspěvekZaslal: 3. září 2011, 20:05:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Na tuto hru jsem se těšil a stále těším nejvíce ze všech aktuálních českých free projektů. Bohužel, vývojář, už tu nenapsal žádné info tento rok, jak to s tou hrou vypadá ? Doufám, že ne, tak jak si myslím - blbě. Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna