Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Poky

Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 184 Bydliště: Písek / Plzeň
|
Zaslal: 12. červenec 2011, 16:06:30 Předmět: Rozdílné indexy |
|
|
Tak mám další dotaz:
Co mám dělat, když mám rozdílné indexy pro vertexy a pro texturové koordináty a chci použít VBO??
Prostě a jednoduše: "Lze nastavit pro texturové koordnináty jiné indexy než pro vertexy, normály a barvy?"
Dyžtak nějaký ukázkový pseudokod by byl možná lepší. než vysvětlování.
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 12. červenec 2011, 18:46:20 Předmět: |
|
|
to v OpenGL/DX nejde. teda dnes by to uz aj mozne bolo ale nic jednoduche by to nebolo a otazne je aj rychlost.
co treba urobit je proste zduplikovat tie atributy ktore je treba.mas indexy do pola normal, texcoord a vrcholov tak zoberies trojicu indexov a priradis jej nejaky novy spolocny index. pritom kontrolujes ci sa taka trojica uz nevyskytla. ak ano tak znovupouzijes uz raz vytvoreny index. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Poky

Založen: 29. 06. 2009 Příspěvky: 184 Bydliště: Písek / Plzeň
|
Zaslal: 12. červenec 2011, 19:45:55 Předmět: |
|
|
takhle nějak to mám teď, jenom sem si řikal, že by to takto mohlo bejt lepší .. no nic nechám to tak |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 13. červenec 2011, 09:10:34 Předmět: |
|
|
Nechaj to tak, ako mas.
Kazdopadne, da sa spravit to, ze vsetky atributy pripojis k shaderu ako buffery/textury (pozicie, vrcholy, normaly a cokolvek dalsie, kde kazde pole moze mat odlisnu velkost!!!) a pripojis este jedno pole (buffer), ktore bude mat velkost zodpovedajucu poctu trojuholnikov krat tri a obsahovat indexy k tamtym trom poliam. K input assembleru (to je ta faza, ktora do VS "posiela" vertexy) nepripojis NIC, len vyvolas vertex shader numtris * 3 krat. No a vo VS si uz len podla indexu vrcholu (SV_VertexID, gl_VertexID) nacitas vsetky potrebne data z bufferov.
Tym nechcem povedat, ze toto je akokolvek vhodny sposob na riesenie obvyklych situacii, viz nou, len, ze je to v pohode mozne a na nejake specialne pripady v buducnosti sa podobny pristup moze hodit  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna