.[ ČeskéHry.cz ].
Rozdílné indexy

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Poky



Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 184
Bydliště: Písek / Plzeň

PříspěvekZaslal: 12. červenec 2011, 16:06:30    Předmět: Rozdílné indexy Odpovědět s citátem

Tak mám další dotaz:
Co mám dělat, když mám rozdílné indexy pro vertexy a pro texturové koordináty a chci použít VBO??

Prostě a jednoduše: "Lze nastavit pro texturové koordnináty jiné indexy než pro vertexy, normály a barvy?"

Dyžtak nějaký ukázkový pseudokod by byl možná lepší. než vysvětlování.
Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 12. červenec 2011, 18:46:20    Předmět: Odpovědět s citátem

to v OpenGL/DX nejde. teda dnes by to uz aj mozne bolo ale nic jednoduche by to nebolo a otazne je aj rychlost.

co treba urobit je proste zduplikovat tie atributy ktore je treba.mas indexy do pola normal, texcoord a vrcholov tak zoberies trojicu indexov a priradis jej nejaky novy spolocny index. pritom kontrolujes ci sa taka trojica uz nevyskytla. ak ano tak znovupouzijes uz raz vytvoreny index.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Poky



Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 184
Bydliště: Písek / Plzeň

PříspěvekZaslal: 12. červenec 2011, 19:45:55    Předmět: Odpovědět s citátem

takhle nějak to mám teď, jenom sem si řikal, že by to takto mohlo bejt lepší Sad .. no nic nechám to tak
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 13. červenec 2011, 09:10:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechaj to tak, ako mas.

Kazdopadne, da sa spravit to, ze vsetky atributy pripojis k shaderu ako buffery/textury (pozicie, vrcholy, normaly a cokolvek dalsie, kde kazde pole moze mat odlisnu velkost!!!) a pripojis este jedno pole (buffer), ktore bude mat velkost zodpovedajucu poctu trojuholnikov krat tri a obsahovat indexy k tamtym trom poliam. K input assembleru (to je ta faza, ktora do VS "posiela" vertexy) nepripojis NIC, len vyvolas vertex shader numtris * 3 krat. No a vo VS si uz len podla indexu vrcholu (SV_VertexID, gl_VertexID) nacitas vsetky potrebne data z bufferov.

Tym nechcem povedat, ze toto je akokolvek vhodny sposob na riesenie obvyklych situacii, viz nou, len, ze je to v pohode mozne a na nejake specialne pripady v buducnosti sa podobny pristup moze hodit Smile
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna