.[ ČeskéHry.cz ].
Sollertia
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 103, 104, 105  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 10:20:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím, že na to nemám, aby se to streamovalo. Mělo by to fungovat podobně jako v Torchlight 2 (2:57+), máte lokaci (omezenou) a z této lokace budou vchody do jiných lokací (samozřejmě rozumně rozmístěné)...

Takže loading screeny občas uvidíte, ale myslím, že nebudou trvat moc dlouho. Načítám minimum dat, nejsem megaloman...

Zase se budu držet při zemi, "svět" by neměl být moc velký, tak akorát... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 10:38:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Torchlight2 je tvým vzorem i v jiných aspektech? Barvičky by tomu napovídaly Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 10:52:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Trochu. Torchlight 1 mám doma a je to príma hra... na T2 se docela těším, škoda, že už 2x odložili vydání...
Styl Torchlight 2 se mi libí (barvy, topologie meshů, ...), ale není to mojí jedinou a hlavní inspirací...

Tímto vším jsem se nechal inspirovat:
Enslaved: Odyssey to the West
Torchlight
Ico
Fallout 3
Diablo

A samozřejmě si snažím udržovat jakýsi VodaStyle...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 13:09:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď jsem si uvědomil jednu věc. Já vlastně nemohu dělat ty noční levely. V noci bych čekal, že na různých místech bude něco svítit...nj...jenže to bych musel přidat ještě alespoň self-illuminační texturu...a to se mi moc dělat nechce...

Ještě o tom popřemýšlím, když se rozhodnu, že takovou věc doimplementovávat nebudu, tak se denní doba nebude měnit, pouze způsob nasvícení ve dne...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 13:19:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak se v noci může svítit, když nefunguje proud? Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 13:30:46    Předmět: Odpovědět s citátem

No ve městě ne, ale co třeba v osadě? Na co tam mají ty větrné elektrárny...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 14:05:56    Předmět: Odpovědět s citátem

A nešlo by self-illuminaci zakódovat pomocí vertexů a denní doby - pokud budou mít bílou texturu (rgb 1.0 1.0 1.0) a koeficienty pro AO 0 (tedy bez ambientní okkluze na daném vertexu) a světlo je bude osvětlovat hodnotou 1 - tak budou naprosto bílé ... netřeba implementovat self-illumination texturu.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 14:34:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono by asi chtělo vysvětlit, jak funguje to přesvětlování...provádí se to až jako druhý průchod, nejprve se vyrenderuje scéna, pak se použije textura s touto scénou, aplikuje se na fullscreen quad a to se vyrenderuje se shaderem, který dělá to přesvětlení...
No, ale v noci, když některé objetky vyzařují vlastní "světlo", tak by se na ně tento shader neměl aplikovávat (resp. na části textury, které to světlo vyzařují)...

Je tu možnost, že bych dal ten shader na každý objekt ve scéně a přidal tuhle illuminační texturu, kde by se na aktuální pixely neaplikovala barva "noci"...otázkou je, jestli to nebude pomalejší než jak to mám teď...

Asi se na noční efekt vykašlu..celá hra se bude odehrávat ve dne a nemusím nic řešit...blééé.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 16:17:20    Předmět: Odpovědět s citátem

No, něco mě napadlo...
K dispozici mám depthbuffer v textuře...pokud bych renderoval "glow" efekty po vyrenderování přesvětlovacího quadu v shaderu podle hodnot depthbufferu, tak by to mohlo fungovat...

Když vypnu zápis a čtení do depthbufferu v OpenGL, bude to fungovat i v shaderu?

EDIT: Ne kašlu na to...bude se to odehrávat jen ve dne...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 19:15:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Ne, ještě se na to nevykašlu...zkusím ten fullscreen shader aplikovat na jednotlivé meshe scény a porovnám rychlost...pokud nebude příliš dramatický rozdíl mezi způsoby renderingu, tak zkusím ještě trápit svoje mozkové závity a zlepšit engine tak, abych mohl renderovat i noční scény a udělat vše co bych tam chtěl mít... Shocked
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 19:49:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm...pokles výkonu je bohužel docela poznat...na takhle malé scéně (která má 4049 trianglů) se FPS pohybuje kolem 120, když ale shader půstím na jednotlivé meshe zvlášť, tak z toho mám najednou 98...o 22 snímků za sekundu horší...a co když přidám více objektů...

Pokud chci urychlit rendering, tak se musím obejtí bez toho nočního efektu...

Ještě provedu pár experimentů, ale asi to ve výsledku bude tak, že se celá hra bude odehrávat během jediného dne (popř. před začátkem noci půjde hl. postava spát...)

Crying or Very sad
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 19:53:24    Předmět: Odpovědět s citátem

A jakou mas grafarnu? A kdy planujes mit to hotovy?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 20:10:15    Předmět: Odpovědět s citátem

VODA>
120 FPS = 0,0083

98 FPS = 0,0102

To je jen o 1/4 více... to snad není tolik, ne?

(trojjednotu času snad nemusíš dodržovat Smile )
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 20:18:26    Předmět: Odpovědět s citátem

pospa napsal:
A jakou mas grafarnu?

Grafárnu mám integrovanou X3100, špatná karta, ale můžu být rád vůbec za něco...a navíc, když to zprovozním i na tomhle, tak to půjde úplně všude... Wink

pospa napsal:
A kdy planujes mit to hotovy?

Až to bude, tak to bude...nemám žádný pevný termín, nikdy jsem žádný neměl... Very Happy

if.then napsal:
To je jen o 1/4 více... to snad není tolik, ne?

No teď ne, ale až trochu přitvrdím s počtem objektů a úrovní detailů...tak to bude pak znát více...je pravda, že to renderování zase optimalizuji, ale mám raději nějakou rezervu...

Mimochodem, asi jsem to vymyslel. Přidal jsem jeden quad v additivním módu (abych udělal světýlko) a nechal to prohnat lehce modifikovaným fullscreen shaderem a divte se nebo ne...na červenou a žluto barvu to funguje bravurně...modrou ještě testuji...
Koukněte se jak to vypadá bez shaderu a pak s shaderem v noci

Takže na nějaký ohýnek, popř. světýlko to bohatě stačí...jen musím ve dne některé z těch efektů povypínat, protože to přesvícení s tím dělá pěknou neplechu... Wink

EDIT: Modrá světýlka v tm. modré tmě nedělají moc dobrotu, je to příliš přesvícené...je to logické...ale, kdo bych chtěl v noci svítit modrým světlem... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...


Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:15:26, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 14. červenec 2011, 20:23:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Jako jestli mas integrovanou intelackou grafiku, tak bych tohle osobne moc neresil.. Hod nekam binarku a ja ti reknu jak ti to jede na nVidia GX460 Smile dneska ten kdo hraje hry, ma na to pripravenej i pocitac.. ale to jak jsi to vymyslel vypada docela dobre Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 103, 104, 105  Další
Strana 8 z 105

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna