Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 18. srpen 2011, 10:07:52 Předmět: |
|
|
Teraz sa vyser na optimalizacie a sustred sa na bod (2) a potom (5). Narvi tam postavy, narvi tam veci a potom uvidis, ci ti to za to stoji, to nejak urychlovat. Nie je uplne sumafuk, ci to beha 50 alebo 90 fps? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 18. srpen 2011, 11:16:13 Předmět: |
|
|
No mezi 50 Fps a 90 takový rozdíl není, ale mezi třeba 10 Fps a 60 už dost...
Jde mi hlavně o to, rozdělit plošně velké objekty (s mnoha triangly) na menší (s méně triangly)...+ musím také dbát na rozumný počet drawcallů...
Teoreticky bych mohl tohle dělení dělat už v GMaxku, ale tam bude zlobit osvětlení (na hranách rozděleného meshe), protože to osvětlení se počítá perface a pak se teprv interpolují barvy na vertexech (podle mých testů tento způsob osvětlení je lepší než kdybych to rovnou počítal per-vertex)...
Jinak (1) už jsem nákodil teď. Zapomněl jsem ještě do bodu (4) připsat částicový systém...
Je pravda, že teď by mojí prioritou měla být (2), a vlastně taky je...je na pořadníku...
Hra by se měla dělit na několik "aktů", z toho ten Demo level by měl být menší částí toho prvního aktu...
Počítám tak dva/tři koridory, jeden puzzle, trocha rozhovorů, no a hlavně tahání za sebou tu druhou postavu... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 18. srpen 2011, 17:28:38 Předmět: |
|
|
Pro oživení threadu video s potůčkama...
Ještě ty částice, a bude to vypadat mnohem lépe... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 20. srpen 2011, 12:23:18 Předmět: |
|
|
Docela by mě zajímalo, co vlastně od tohoto projektu čekáte...já sám třeba vím, jak by se to mělo hrát, ale vy jste kromě pár videí a binárek s pohybem postavy nic jiného neviděli... takže by mě opravdu zajímalo, jak si výsledný produkt představujete... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 20. srpen 2011, 12:28:35 Předmět: |
|
|
Vypada to pekne! K videu bych mel pripominku, ze se mi zda, ze se ta kamera hrozne skube, chtelo by to podle me nejakej rozjezd a brzdu. Ke tvy otazce zatim nemam zadnou odpoved.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 20. srpen 2011, 12:44:40 Předmět: |
|
|
Z pohledu gameplay si predstavuju izometrickeho Jak & Dextera (samozrejme primerene maleho rozsahu). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 20. srpen 2011, 16:10:18 Předmět: |
|
|
Já čekám takovou akční adventuru (adveturnější než Tomb Raider, akčnější než Broken Sword), ve stylu zhruba Beyond Good&Evil, Zeldy nebo ICO (čímž vím, že se inspiruješ).
Roztomilou, ale ne úplně pro děti. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 20. srpen 2011, 18:16:33 Předmět: |
|
|
Hunter napsal: |
Já čekám takovou akční adventuru (adveturnější než Tomb Raider, akčnější než Broken Sword), ve stylu zhruba Beyond Good&Evil, Zeldy nebo ICO (čímž vím, že se inspiruješ).
Roztomilou, ale ne úplně pro děti. |
Jo, přesně. Tak to jsem rád, že je to z toho cítit... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 20. srpen 2011, 19:37:40 Předmět: |
|
|
Já čekám ten Torchlight 2, jen ne tolik akční, spíše se bojím, aby souboje nebyly jen nastavenou kaší k 3D adventuře. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 20. srpen 2011, 19:48:57 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
Já čekám ten Torchlight 2, jen ne tolik akční, spíše se bojím, aby souboje nebyly jen nastavenou kaší k 3D adventuře. |
Jak jsem psal v úplně prvním příspěvku, měla by tato hra být MacGyverovitá, takže přímá konfrontace s nepřítelem znamená jistou smrt...
No, jinak dnes jsem dodělal ovladač hlavy, můžete se kouknout zde... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiroJ
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 20. srpen 2011, 19:57:09 Předmět: |
|
|
paradne ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 21. srpen 2011, 08:12:40 Předmět: |
|
|
Vypadá to skvěle... až na ten potůček.. ten mi přijde jako když se položí na ten kopec nějaký hadr... co se posunuje a při kontaktu s vodou je to dost statické.. chtělo by to částice
Obecně by to celkově chtělo nějaké částice (mlha, kouř, oheň).. dost by to oživilo.. takhle je to takový dost mrtvý svět _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. srpen 2011, 08:36:45 Předmět: |
|
|
perry napsal: |
chtělo by to částice |
Chtělo. Vždyť jsem říkal, ještě částice a bude to lepší...
Navíc teď ten potok bije příliš do očí, protože jsem to chtěl jen vyzkoušet, nehrál jsem si s tím tak, aby to do scény pasovalo (jen jsem sladil barvu s vodní hladinou)...
Částicový systém je také v TODO listu, ale musím to nejprve vymyslet nějak univerzálně, aby to šlo dobře rozšířit, když si třeba vzpomenu, že bych chtěl něco přidat... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
kerekes
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 57
|
Zaslal: 22. srpen 2011, 10:50:07 Předmět: |
|
|
Paci sa mi projekt, aj technologicky progress, aky na tom mas. Takisto to ze si ides svojou cestou, ze si samostatny, ta postava vyzera velmi kvalitne na to ze ju robil koder a vobec cely tento thread a projekt mi pride velmi inspirativny, az mam chut zasa sprtat do hier .
Mozno by som akurat ubral trosku na tej prepalenosti shadera (nemyslim svetlost, ale skor ten overbright/kontrast). Nechal by som to viac naturalne/na texturach, ale ako uz bolo kdesi spominane su to detaily ktore si vyladis na finalnej scene.
Drzim palce, myslim ze ti to vela dalo a este aj da. Aj keby si to ako komplet hru nedorobil (co by bola skoda), tak ti tento projekt minimalne otvori dvere do gamedev zamestnania. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2011, 11:56:16 Předmět: |
|
|
Díky. Taková slova velmi potěší.
Ohledně přepálenosti shaderu, to se ještě bude řešit...teď jsem odhalil nějaké chyby ve SceneBuilderu (tráva se stínovala úplně nahovno), tak po úpravě se celá scéna nějak zesvětlila, což když teď zpětně zjišťuji, že je to takhle správně, ale přesvětlovacímu shaderu se to přestalo líbit...no a když jsem snížil úroveň přesvětlení, tak to zas vypadalo úplně nepřirozeně, takže výsledek je takový, že se pokusím ten přepalovací shader upravit...
Kdy a jak ještě nevím, ale určitě někdy...a vzhledem k tomu, že jsem teď v pátek neudělal zkoušku z Fyziky, tak se teď budu muset ještě týden pořádně šrotit...z čehož vyplývá, že do konce prázdnin toho na projektu udělám minimum... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|