.[ ČeskéHry.cz ].
Sollertia
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 103, 104, 105  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2011, 10:07:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Teraz sa vyser na optimalizacie a sustred sa na bod (2) a potom (5). Narvi tam postavy, narvi tam veci a potom uvidis, ci ti to za to stoji, to nejak urychlovat. Nie je uplne sumafuk, ci to beha 50 alebo 90 fps?
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2011, 11:16:13    Předmět: Odpovědět s citátem

No mezi 50 Fps a 90 takový rozdíl není, ale mezi třeba 10 Fps a 60 už dost... Wink
Jde mi hlavně o to, rozdělit plošně velké objekty (s mnoha triangly) na menší (s méně triangly)...+ musím také dbát na rozumný počet drawcallů...
Teoreticky bych mohl tohle dělení dělat už v GMaxku, ale tam bude zlobit osvětlení (na hranách rozděleného meshe), protože to osvětlení se počítá perface a pak se teprv interpolují barvy na vertexech (podle mých testů tento způsob osvětlení je lepší než kdybych to rovnou počítal per-vertex)...

Jinak (1) už jsem nákodil teď. Zapomněl jsem ještě do bodu (4) připsat částicový systém...

Je pravda, že teď by mojí prioritou měla být (2), a vlastně taky je...je na pořadníku... Very Happy

Hra by se měla dělit na několik "aktů", z toho ten Demo level by měl být menší částí toho prvního aktu...
Počítám tak dva/tři koridory, jeden puzzle, trocha rozhovorů, no a hlavně tahání za sebou tu druhou postavu...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2011, 17:28:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro oživení threadu video s potůčkama...

Ještě ty částice, a bude to vypadat mnohem lépe...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2011, 12:23:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Docela by mě zajímalo, co vlastně od tohoto projektu čekáte...já sám třeba vím, jak by se to mělo hrát, ale vy jste kromě pár videí a binárek s pohybem postavy nic jiného neviděli... takže by mě opravdu zajímalo, jak si výsledný produkt představujete...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2011, 12:28:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypada to pekne! K videu bych mel pripominku, ze se mi zda, ze se ta kamera hrozne skube, chtelo by to podle me nejakej rozjezd a brzdu. Ke tvy otazce zatim nemam zadnou odpoved..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1558

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2011, 12:44:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Z pohledu gameplay si predstavuju izometrickeho Jak & Dextera (samozrejme primerene maleho rozsahu).
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2011, 16:10:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Já čekám takovou akční adventuru (adveturnější než Tomb Raider, akčnější než Broken Sword), ve stylu zhruba Beyond Good&Evil, Zeldy nebo ICO (čímž vím, že se inspiruješ).
Roztomilou, ale ne úplně pro děti.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2011, 18:16:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Hunter napsal:
Já čekám takovou akční adventuru (adveturnější než Tomb Raider, akčnější než Broken Sword), ve stylu zhruba Beyond Good&Evil, Zeldy nebo ICO (čímž vím, že se inspiruješ).
Roztomilou, ale ne úplně pro děti.

Jo, přesně. Tak to jsem rád, že je to z toho cítit...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2011, 19:37:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Já čekám ten Torchlight 2, jen ne tolik akční, spíše se bojím, aby souboje nebyly jen nastavenou kaší k 3D adventuře.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2011, 19:48:57    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
Já čekám ten Torchlight 2, jen ne tolik akční, spíše se bojím, aby souboje nebyly jen nastavenou kaší k 3D adventuře.

Jak jsem psal v úplně prvním příspěvku, měla by tato hra být MacGyverovitá, takže přímá konfrontace s nepřítelem znamená jistou smrt...

No, jinak dnes jsem dodělal ovladač hlavy, můžete se kouknout zde...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MiroJ



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 229

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2011, 19:57:09    Předmět: Odpovědět s citátem

paradne ... Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2011, 08:12:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypadá to skvěle... až na ten potůček.. ten mi přijde jako když se položí na ten kopec nějaký hadr... co se posunuje Smile a při kontaktu s vodou je to dost statické.. chtělo by to částice
Obecně by to celkově chtělo nějaké částice (mlha, kouř, oheň).. dost by to oživilo.. takhle je to takový dost mrtvý svět
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2011, 08:36:45    Předmět: Odpovědět s citátem

perry napsal:
chtělo by to částice

Chtělo. Vždyť jsem říkal, ještě částice a bude to lepší...
Navíc teď ten potok bije příliš do očí, protože jsem to chtěl jen vyzkoušet, nehrál jsem si s tím tak, aby to do scény pasovalo (jen jsem sladil barvu s vodní hladinou)...
Částicový systém je také v TODO listu, ale musím to nejprve vymyslet nějak univerzálně, aby to šlo dobře rozšířit, když si třeba vzpomenu, že bych chtěl něco přidat...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kerekes



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 57

PříspěvekZaslal: 22. srpen 2011, 10:50:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Paci sa mi projekt, aj technologicky progress, aky na tom mas. Takisto to ze si ides svojou cestou, ze si samostatny, ta postava vyzera velmi kvalitne na to ze ju robil koder a vobec cely tento thread a projekt mi pride velmi inspirativny, az mam chut zasa sprtat do hier Smile.

Mozno by som akurat ubral trosku na tej prepalenosti shadera (nemyslim svetlost, ale skor ten overbright/kontrast). Nechal by som to viac naturalne/na texturach, ale ako uz bolo kdesi spominane su to detaily ktore si vyladis na finalnej scene.

Drzim palce, myslim ze ti to vela dalo a este aj da. Aj keby si to ako komplet hru nedorobil (co by bola skoda), tak ti tento projekt minimalne otvori dvere do gamedev zamestnania.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 22. srpen 2011, 11:56:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky. Taková slova velmi potěší.

Ohledně přepálenosti shaderu, to se ještě bude řešit...teď jsem odhalil nějaké chyby ve SceneBuilderu (tráva se stínovala úplně nahovno), tak po úpravě se celá scéna nějak zesvětlila, což když teď zpětně zjišťuji, že je to takhle správně, ale přesvětlovacímu shaderu se to přestalo líbit...no a když jsem snížil úroveň přesvětlení, tak to zas vypadalo úplně nepřirozeně, takže výsledek je takový, že se pokusím ten přepalovací shader upravit...
Kdy a jak ještě nevím, ale určitě někdy...a vzhledem k tomu, že jsem teď v pátek neudělal zkoušku z Fyziky, tak se teď budu muset ještě týden pořádně šrotit...z čehož vyplývá, že do konce prázdnin toho na projektu udělám minimum...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 103, 104, 105  Další
Strana 23 z 105

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna