Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vassa
Založen: 15. 08. 2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: 30. září 2007, 21:41:13 Předmět: Streoscopický obraz v DirectX - dvě okna pro vykreslení |
|
|
Chtěl bych se zeptat jak bych měl implementovat stereoscopii v DirectX? Jak bych měl vykreslovat zároveň do dvou oken nebo to mám udělat do jednoho, ale půl okna pro jeden a druhou půlku okna pro druhou část?
Dík Vassa |
|
Návrat nahoru |
|
|
josh
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 74
|
Zaslal: 30. září 2007, 22:59:31 Předmět: |
|
|
me stacilo roztahnou okno na dvojnasobnou sirku a dat vedle sebe dva viewporty o velikosti norlmaniho okna.
pak uz jen rict driveru ze ma vzit ty data a delat z toho dva obrazy. u nvidia driveru to je nejaky prepinatko tam nekde (nebo bylo pred dvema/trema rokama) _________________ Tak Karle, kolik? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Asan
Založen: 31. 08. 2007 Příspěvky: 22
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna