Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 6. září 2011, 12:38:16 Předmět: C++ 0x auto a ine novinky |
|
|
Aky mate nazor na nove veci v C++ 0x/TR1, napriklad "keyword" auto, ktore uz prekladace davno podporuju, ako som zistil (napriklad VS2010).
Ja napriklad hodlam auto pouzivat namiesto std::map<unsigned, MyFuckingLongTypeName*>::const_iterator a podobne. Co robim zle? Ake dalsie nove veci, ktore by sa mohli ludom hodit, ste objavili v novom C++, ktore uz medzi nami v podstate je? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 6. září 2011, 12:52:43 Předmět: |
|
|
co som videl tak napriklad moznost zavolat konstruktor tej vlastnej triedy. clovek teda nemusi robit nejaku vseobecnu inicializacnu funkciu.
a takiez zabudovanu podporu pre vlakna. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
joeblack
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 66
|
Zaslal: 6. září 2011, 13:38:37 Předmět: Re: C++ 0x auto a ine novinky |
|
|
pcmaster napsal: |
Aky mate nazor na nove veci v C++ 0x/TR1, napriklad "keyword" auto, ktore uz prekladace davno podporuju, ako som zistil (napriklad VS2010).
Ja napriklad hodlam auto pouzivat namiesto std::map<unsigned, MyFuckingLongTypeName*>::const_iterator a podobne. Co robim zle? Ake dalsie nove veci, ktore by sa mohli ludom hodit, ste objavili v novom C++, ktore uz medzi nami v podstate je? |
VS2010 implementuje CAST c++0x preto ma uz ma "davno" podporu auto ja auto tiez na to pouzivam, este pouzivam aj lambda metody, v stl algoritmoch je to lahoda... Inak VS2010 ma ppl (parallel pattern library). Celkom zaujimava vecicka
cely zoznam co vc10 popdporuje : http://blogs.msdn.com/b/vcblog/archive/2010/04/06/c-0x-core-language-features-in-vc10-the-table.aspx |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 6. září 2011, 19:54:01 Předmět: Re: C++ 0x auto a ine novinky |
|
|
pcmaster napsal: |
std::map<unsigned, MyFuckingLongTypeName*>::const_iterator a podobne. Co robim zle? |
Pouzivas C++, to je ta zakladni chyba Ale jinak k puvodni otazce - nejvic se tesim na automaticke odvozovani typu a na lambda funkce, i kdyz si nejsem uplne jisty implementaci. Jinak tam neni nic, co by me vyslovene urazelo nebo bych mel pocit, ze bez toho nemuzu zit. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tringi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 6. září 2011, 22:38:31 Předmět: |
|
|
auto, lambdu, long long, >>, =default a =delete používám od prvního dne kdy je MinGW/GCC začalo podporovat. Ne zatím ve všech projektech, ale kde to jenom trochu jde tak ano. Uniformní inicializace a constructor delegation jsou taky fajn pomůcky, které jsem už použil. Jakmile to půjde, chci používat i speciální designátor "override" a pár dalších drobností. _________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
|
majo33
Založen: 25. 09. 2011 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 25. září 2011, 21:45:24 Předmět: |
|
|
Mne sa vacsina novych veci v C++0x pozdava.
Zatial pouzivam tieto:
=delete, =default
static_assert
nullptr - nahradzam nim vsetky NULL
strong typed enum
sablona array
lambda vyrazy
auto - na iteratory
novy for
C++0x obsahuje aj dalsie novinky, ale tie som este nikde nepouzil:
inicializacia kontajnerov cez = { ... }
hash tabulky
regularne vyrazy
thread, mutex, atomicke operacie, ...
chytre ukazovatele
generatory nahodnych cisiel
variadic templates
extern template
constexpr
sablona tuple (n-tica)
override & final |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 25. září 2011, 21:55:43 Předmět: |
|
|
C++0x bohužel nikdy nevyšel, ale C++1x, přesněji C++11 se mi líbí. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tringi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 25. září 2011, 23:38:47 Předmět: |
|
|
Eosie, nomenclature-nazi?
Apropo mi zrovna dnes rvalue-reference zjednodušily design jedné sub-knihovny. Je to gut to C++, jsem rád, že v této překotné (pravda, nyní už méně) oblasti technologie, něco tak starého jako walkman, VHS, černý Jackson a olympijští plavci s neoholenou hrudí, něco tak starého jako já, prožívá takovou renesanci. _________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
|
|