.[ ČeskéHry.cz ].
Archamon - středověká budovatelská realtime strategie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 12:36:29    Předmět: Odpovědět s citátem

AFAIK nemozes ovplyvnit presnost timeGetTime a na kazdom systeme to ma inu presnost, vacsinou mizernu (zo skusenosti dokonca az tak zlu ako 5-15 ms). Ale na kostrove animacie by to fakt malo stacit Smile Rozne frameworky volaju interne prave tuto funkciu. Akym sposobom nastavis presnost?

Co sa tyka QueryPerformanceFrequency v kazdom frame, tak by som to nevidel tak tragicky, kazdopadne mas pravdu:
MSDN napsal:
Retrieves the frequency of the high-resolution performance counter, if one exists. The frequency cannot change while the system is running.

_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 12:52:45    Předmět: Odpovědět s citátem

s tou static to můžu zkusit, ale teď jsme zkoušel timeGetTime (je to rozhodně přesnější než systémový čas) a prý to nijak nepomohlo Evil or Very Mad ...

EDIT: kdo chce může zkusit nahradit tuto knihovnu (natvrdo zapíná použití timeGetTime): http://www.archamon.com/download/Vionsoft.VionDX.dll (pouze pro x64)
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 12:58:55    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
Akym sposobom nastavis presnost?

Přes funkci timeBeginPeriod, ale nejprve si musíš zjistit pomocí funkce timeGetDevCaps, jaká je minimální přesnost, a tu pak nastavit. Většinou ti ale půjde nastavit přímo přesnost 1ms. A ta přesnost tam jde opravdu vidět.

Možná že ty multimediální "timery" taky používají interně QueryPerformanceCounter, když zjistí že to HW umožnuje.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 13:05:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Vionsoft.Ondrash napsal:
...
EDIT: kdo chce může zkusit nahradit tuto knihovnu (natvrdo zapíná použití timeGetTime): http://www.archamon.com/download/Vionsoft.VionDX.dll (pouze pro x64)

Nepomohlo Sad
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 13:06:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Vionsoft.Ondrash napsal:
s tou static to můžu zkusit, ale teď jsme zkoušel timeGetTime (je to rozhodně přesnější než systémový čas) a prý to nijak nepomohlo Evil or Very Mad


Možná je na čase hledat chybu někde jinde Wink Možná že máš chybu úplně někde jinde, protože kdyby ta funkce dělala takové problémy, tak by byl toho plný internet. A jediné co jsem našel bylo tohle: http://support.microsoft.com/kb/895980
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 13:15:02    Předmět: Odpovědět s citátem

určitě to není v časovači, ale v animačním systému (SlimDX) ... mám pocit že se blížíme k cíli ....

tohle zmrší hru - původní exe nutno zálohovat - a spustit v okně ... číselka co to hodí sem uveďte a možná to vyřešíme:

http://www.archamon.com/download/Archamon.exe

EDIT: Pokud to nic nedělá, pak je nutno v config.txt v elementu <animations> změnit anim_mode na "0"
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 15:18:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Stáhl jsem ZIP, po zvolení vlastností hry a nastartování zablikaly monitory a objevil se FATAL ERROR. Po přepsání SlimDX.dll to teď spadne hned při spuštění (W7 x64)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 15:21:01    Předmět: Odpovědět s citátem

mem: momentík, možná se brzy povede problém odladit, do té doby může být unstable ...
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 17:18:35    Předmět: Odpovědět s citátem

tak - mělo by to být funkční ... s animacema uvidíme, ale člověkovi s 64 bitem to už jelo..
stahovat možno zde: http://www.archamon.com/archamon/cz/demo_archa_ch.aspx
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 18:54:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tentokrát blikl monitor jen jednou... a zůstal už černý (nepodporovaný režim). Zabil jsem hru, nepomohlo, tak jsem z druhého monitoru otevřel nastavení rozlišení, Windows se tvářily, že je tam pořád FullHD, tak jsem to přepl na menší a zpět. Když jsem to v konfiguraci hry nastavil na plné rozlišení, tak už to teď naběhlo a jede to Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 16. listopad 2011, 20:14:49    Předmět: Odpovědět s citátem

hmm, defaultne by se to mělo spouštět na 1024x768 (to nemůže být až tak nepodporované) ... nicméně asi by bylo lepší to spouštět vždycky v okně... ale hlavně že to jede Smile
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2011, 12:21:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkoušel jsem to na notebooku s "Intel GMA X3100" grafikou, ale po postaví domků se mi rozhodí grafika. viz screen: http://imageshack.us/photo/my-images/217/screen20111117h12m10s39.jpg/
Zkoušel jsem měnit detaily, ale nic mi nepomohlo, problém je asi u mé slabé grafiky Sad
PS: u drívějšího dema před lety to šlo OK.
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2011, 12:53:37    Předmět: Odpovědět s citátem

1/ co vypnutí shaderů ?
2/ zkus v config.txt nastavit <depth_format> value = "16"
3/ nebo ještě zkus <enable_hardware> value = "false"
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2011, 16:49:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Paráda, pomohlo <enable_hardware> value = "false"; shadery ani depth_format to neovlivnily.
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2011, 18:13:20    Předmět: Odpovědět s citátem

super, v příští verzi to zkusím ještě ošmahnout jinak - pokud se ta grafická chyba projevila po zahájení stavby domku - aby se nemusel vypínat hardware (ale bude to otázka dalšího experimentování)
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Další
Strana 16 z 24

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna