Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 12:36:29 Předmět: |
|
|
AFAIK nemozes ovplyvnit presnost timeGetTime a na kazdom systeme to ma inu presnost, vacsinou mizernu (zo skusenosti dokonca az tak zlu ako 5-15 ms). Ale na kostrove animacie by to fakt malo stacit Rozne frameworky volaju interne prave tuto funkciu. Akym sposobom nastavis presnost?
Co sa tyka QueryPerformanceFrequency v kazdom frame, tak by som to nevidel tak tragicky, kazdopadne mas pravdu:
MSDN napsal: |
Retrieves the frequency of the high-resolution performance counter, if one exists. The frequency cannot change while the system is running. |
_________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 12:52:45 Předmět: |
|
|
s tou static to můžu zkusit, ale teď jsme zkoušel timeGetTime (je to rozhodně přesnější než systémový čas) a prý to nijak nepomohlo ...
EDIT: kdo chce může zkusit nahradit tuto knihovnu (natvrdo zapíná použití timeGetTime): http://www.archamon.com/download/Vionsoft.VionDX.dll (pouze pro x64) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 12:58:55 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Akym sposobom nastavis presnost? |
Přes funkci timeBeginPeriod, ale nejprve si musíš zjistit pomocí funkce timeGetDevCaps, jaká je minimální přesnost, a tu pak nastavit. Většinou ti ale půjde nastavit přímo přesnost 1ms. A ta přesnost tam jde opravdu vidět.
Možná že ty multimediální "timery" taky používají interně QueryPerformanceCounter, když zjistí že to HW umožnuje. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 13:05:59 Předmět: |
|
|
Nepomohlo  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 13:06:13 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
s tou static to můžu zkusit, ale teď jsme zkoušel timeGetTime (je to rozhodně přesnější než systémový čas) a prý to nijak nepomohlo  |
Možná je na čase hledat chybu někde jinde Možná že máš chybu úplně někde jinde, protože kdyby ta funkce dělala takové problémy, tak by byl toho plný internet. A jediné co jsem našel bylo tohle: http://support.microsoft.com/kb/895980 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 13:15:02 Předmět: |
|
|
určitě to není v časovači, ale v animačním systému (SlimDX) ... mám pocit že se blížíme k cíli ....
tohle zmrší hru - původní exe nutno zálohovat - a spustit v okně ... číselka co to hodí sem uveďte a možná to vyřešíme:
http://www.archamon.com/download/Archamon.exe
EDIT: Pokud to nic nedělá, pak je nutno v config.txt v elementu <animations> změnit anim_mode na "0" _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 15:18:12 Předmět: |
|
|
Stáhl jsem ZIP, po zvolení vlastností hry a nastartování zablikaly monitory a objevil se FATAL ERROR. Po přepsání SlimDX.dll to teď spadne hned při spuštění (W7 x64) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 15:21:01 Předmět: |
|
|
mem: momentík, možná se brzy povede problém odladit, do té doby může být unstable ... _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 18:54:02 Předmět: |
|
|
Tak tentokrát blikl monitor jen jednou... a zůstal už černý (nepodporovaný režim). Zabil jsem hru, nepomohlo, tak jsem z druhého monitoru otevřel nastavení rozlišení, Windows se tvářily, že je tam pořád FullHD, tak jsem to přepl na menší a zpět. Když jsem to v konfiguraci hry nastavil na plné rozlišení, tak už to teď naběhlo a jede to  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 16. listopad 2011, 20:14:49 Předmět: |
|
|
hmm, defaultne by se to mělo spouštět na 1024x768 (to nemůže být až tak nepodporované) ... nicméně asi by bylo lepší to spouštět vždycky v okně... ale hlavně že to jede  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 17. listopad 2011, 12:21:19 Předmět: |
|
|
Zkoušel jsem to na notebooku s "Intel GMA X3100" grafikou, ale po postaví domků se mi rozhodí grafika. viz screen: http://imageshack.us/photo/my-images/217/screen20111117h12m10s39.jpg/
Zkoušel jsem měnit detaily, ale nic mi nepomohlo, problém je asi u mé slabé grafiky
PS: u drívějšího dema před lety to šlo OK. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 17. listopad 2011, 12:53:37 Předmět: |
|
|
1/ co vypnutí shaderů ?
2/ zkus v config.txt nastavit <depth_format> value = "16"
3/ nebo ještě zkus <enable_hardware> value = "false" _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 17. listopad 2011, 16:49:24 Předmět: |
|
|
Paráda, pomohlo <enable_hardware> value = "false"; shadery ani depth_format to neovlivnily. _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 17. listopad 2011, 18:13:20 Předmět: |
|
|
super, v příští verzi to zkusím ještě ošmahnout jinak - pokud se ta grafická chyba projevila po zahájení stavby domku - aby se nemusel vypínat hardware (ale bude to otázka dalšího experimentování) _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|